Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

schwarz01 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 3740

Üdv, Nem arra gondoltam, hogy a mágnessel szedjűk ki az öszetört alkatrészeket...... .....bár ki tudja:))))))) Bár a Mongol sztyeppén még valami tuningal is lehet felérne a"kotorász az olajban egy frankó Beta mágnyesssal oszt majdcsak kifogsz valamit a lelkem:))" Inkább arra hogy a munkafolyadékba merítve a mágnest ha rátapad a fémpor akkor már reszeltek a váltójának. Tényleg ebbe speciális "olaj" kell aszem van benne valami specko adalék(amit az"Számkód A2" jelzés mutat)! 

Előzmény: cs!rke (3739)
cs!rke Creative Commons License 2011.08.15 0 0 3739

Hát...

Nem sok jó szokott kisülni ebből.

Jó olaj került abba a váltóba? És a megfelelő mennyiségű? Szűrő lett cserélve?

Sajnos schwarz kollégával tudok csak egyet érteni, hogy ha csak nem valami banális hibáról van szó, és esetleg nem is a váltóból jön, hanem csak úgy hallod, hogy onnét, akkor kiadásokra kell készülj.

Illetve annyival kiegészíteném a dolgot, hogy a váltóban széthulló alkatrészek nem biztos, hogy mágnessel összeszedhetők, de szerintem ez nem nagyon vígasztal. :(

Előzmény: arionka (3738)
arionka Creative Commons License 2011.08.15 0 0 3738

Szia!

 

Igen cseréltem benne 5000 km mentem azóta, ez a zörgés más mintha az a karter részben lenne valami.

Inkább ahhoz hasonlő mint mikor a motor csapágyas, és olyan kerepelő hangot ad.

 

 

Előzmény: schwarz01 (3737)
schwarz01 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 3737

Üdv. Figyelj olvasom a gondod és ha az a "zörgés" a váltóból jön akkor az régen rosz.... ....meg kellene nézned(vagy egy hozzáértő szerelőnek), hogy a váltóolajban (amúgy nem olaj hanem munkafolyadék:) ) van-e fémreszelék-fémpor....(mágnessel kotorász az olajban) ...ha van akkor automataváltó szervíz látogatás várható! Appropó olajat mikor cseréltél benne??? Ugye cseréltél??? És nem ültél fel az "életartam alatt nem cserélendő" dumának, amit a szakszervíz előszeretettel ajánl??? Sajnos sok váltó firkan be így 200-300ezer körül:(. 

Előzmény: arionka (3736)
arionka Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3736

Sziasztok!

 

Az autó alól zörgő hang jön olyan mit pl egy laza kipufogó bilics,de alá mentem és sajnos olyan mintha a váltóból jönne a zörgés :(

Egy bizonyos fordulatig hallani foleg akkor mikor hideg és melegitem,de utána is hallom menet közben kb olyan 1500 fordulatig.

A váltó Triptonic, esetleg van valakinek ötlete mi lehet ez?

A váltó amúgy tökéletesen müködik csak félek ne hogy a végét mutassa....:)

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Ronal Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3735

Ezt a kotènylemezt vajon rà lehetne tenni a 2005 4F-es re????

cs!rke Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3734

'tuning'

Előzmény: Ronal (3732)
Ronal Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3733

Ronal Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3732

Sziasztok!

 

Szerintetek ez a kotènylemez gyàri,v.vmi tuning??

A6-ra lètezik vmi hasonlo?

 

 

NARKA Creative Commons License 2011.08.13 0 0 3731

sziasztok!

 

Tudnátok valakit ajánlani Zalaegerszegen, akihez vásárlás előtt elvihetnék egy 1.9 PD A6-ot, hogy szerelő szemmel megnézze (akár holnap, vasárnap is)? Kódolvasás, ilyesmik...

 

Előre is köszönöm.

Szimpa23 Creative Commons License 2011.08.11 0 0 3729

DONIBCSI!!!! Nem tudlak elérni telefonon!! Mikor leszel elérhető??????????

Daytona Creative Commons License 2011.08.10 0 0 3728

Sziasztok!

Kinéztem egy szép 2002-es 1,8-as turbós A6-ost. Multitronic váltóval szerelték a drágát, ami viszont kicsit aggaszt: ez a típus gyakrabban adja meg magát, mint a tiptronic és talán a javítása is drágább, ugye? Esetleg lehet tudni, miről ismerni fel a hibás, illetve üzemszerű működését? Ha jól sejtem, ez fokozatmentes, ahhoz meg nemigen konyítok...

Köszönöm!

cs!rke Creative Commons License 2011.08.10 0 0 3727

Hát...

Első körben emeld fel a kocsit, és forgasd meg a kerekeket.

Vagy csak próbáld meg eltolni sík terepen N-ben.

Szóval meg kéne nézni, hogy tényleg nem fog-e a fék.

Ha nem, akkor esélyes a váltóprobléma, és akkor számíts kiadásokra.

Előzmény: áhatvéhat (3726)
áhatvéhat Creative Commons License 2011.08.10 0 0 3726

van egy 2001es A6V6TDi kombim, automata. nem régóta használom. a váltónak vannak elektronikus sebei, amik borogatásra várnak, de eddig ment, mint a meszes. ma beültem, és mintha be lenne húzva a kézifék. nyomom a gázt, és alig megy. persze azt megnéztem, nincs beragadva. amikor indulásnál felengedem a féket, nem kezd gurulni, mint általában. valami tanács?

cs!rke Creative Commons License 2011.08.09 0 0 3725

Az egyik jobbkormányos, és a másik oldalon kell belőle kiszállni! :D

Előzmény: NARKA (3724)
NARKA Creative Commons License 2011.08.09 0 0 3724

Ha ilyen közel parkoltál egymáshoz a két kocsival, akkor hogy tudtál kiszálni? :D

Előzmény: A6_RoRo (3722)
NARKA Creative Commons License 2011.08.09 0 0 3723

Jó kép, köszönjük az infót.

Előzmény: A6_RoRo (3722)
A6_RoRo Creative Commons License 2011.08.08 0 0 3722

Elnézést de idő hiányában, csak az alábbi két ábrát tudtam összedobni. Szerintem látszik minden aminek látszania kell. Az előző hozzászólásomból kimaradt az, hogy belül a faceliftesnek krómkeretes a km órája. Erről is mellékelek egy képet. Bár a képen az lesz látható, hogy milyen egy nem faceliftes miután beraktuk a karikákat, nem pedig az, hogy milyen egy faceliftes km óra. Az egyébként máshogy is világít, ott a számok fehérek és csak a mutatók pirosak. Ezen kívül pedig a középkonzol is másabb de ott azért annyira nem vészes a különbség. Sziasztok.

Előzmény: NARKA (3721)
NARKA Creative Commons License 2011.08.08 0 0 3721

Na, valószínűleg én néztem el. Olyan szögből látszik a kocsi, hogy a hűtőmaszk felső része szögletesnek néz ki. De hogy jobban megnéztem, úgy látom, hogy a hűtőmaszk leér teljesen a lökhárítóig, nem öleli körbe alulról a motorháztető. Szóval valószínűleg faceliftes az a motorháztető is.

De hamarosan kiderül.

Előzmény: NARKA (3720)
NARKA Creative Commons License 2011.08.08 0 0 3720

Állítólag mérték és nem volt törve.

Majd rákérdezek, hogy miért van úgy.

 

Addig még meg kell tanulnom megkülönböztetni a faceliftes lámpát a régitől, hogy ne csak az elmondására hagyatkozzak. :-)

Előzmény: cs!rke (3719)
cs!rke Creative Commons License 2011.08.08 0 0 3719

Törve volt?

2001 novemberi már faceliftes.

Ha régi motorházteteje van, annak oka van. ;)

Előzmény: NARKA (3718)
NARKA Creative Commons License 2011.08.08 0 0 3718

Köszönöm a leírást! A képekkel biztos szemléletes lesz, bár anélkül is érthető.

Ezentúl, ha valakit a faceliftes módosítások érdekelnek, akkor elég csak ezt a hozzászólást belinkelni, na meg a képeket.

 

Azt mondjátok még el legyetek szívesek, hogy elképzelhető-e olyan kocsi, aminek a motorháztető hűtőmaszkja régi kinézetű, minden más (állítólag a lámpa is) faceliftes?

A leírásod alapján nem lehetne, mert azt írod, hogy az új motorháztetőhöz passzolnak az új lámpák.

 

Ez, amiről beszélek 2001 novemberi, faceliftesnek mondják, látszik a kipufogó, a jobb oldali visszapillantó nagy, víztiszta a tolatólámpa…

Előzmény: A6_RoRo (3717)
A6_RoRo Creative Commons License 2011.08.06 0 0 3717

Sziasztok. Én annak idején a facelift előtti 4B A6-on megcsináltam szinte minden változtatást, hogy úgy nézzen ki mint a faceliftes. A 2002-es évjárat nem állja meg helyét mert ahogy már többen is írták, 2001-től már gyártották. Külső különbségek: kipufogó helye kivágva, vagyis látszanak a lefelé álló végek. A hátsó lámpa az itt már szintén sokat emlegetett módon "kivilágosodott". Mind a 2 külső visszapillantó tükör egyforma nagyságú, tehát a jobb oldali nem kicsi. Az első rács ami a motorháztetőben van, az is eléggé megváltozott. A régebbiben még a motorháztető körbeöleli a rácsot és ezáltal kisebb és az alakja is más. A faceliftesnél már alul nem fut a motorháztető, hanem a rács maga ér hozzá a lökhárítóhoz. Lényegében ha felnyitjuk a motorháztetőt akkor a régi rácsot nem tudod lefelé kihúzni, az újat viszont igen. (nem így kell szétszedni, ezt csak az egyszerűség kedvéért írtam. Mivel megváltozott a motorháztető ezért egyértelműen a lámpák is hozzá lettek igazítva, ezért is nem csereszabatosak ahogy azt már szintén írták. Ezen kívül a projektorok lencséi is nagyobbak bennük. Ezen kívül pedig mivel a motorháztető lökhárítóba hajló részének az íve ki van alakítva a lökhárítóban is ezért az is más lett. A lökhárítóban lévő rácsok is mások de azokkal felesleges is foglalkozni hiszen ha kicseréled a lököst akkor úgyis új rács lesz benne ha meg nem akkor úgysem jó bele :) Találtam pár képet a szereléseimről, berajzolom rajtuk amikről beszéltünk és felteszem majd. 

Előzmény: NARKA (3707)
cs!rke Creative Commons License 2011.08.05 0 0 3716

Egyébként az általad linkelt képen szépen látszik, hogy a 2000-es még nem, de a 2001.11. havi már faceliftes. Fehér a hátsó lámpa közepe, és nem füstszínű, és látszik a kipufogója, míg a nem faceliftesnek nem.

Előzmény: NARKA (3713)
Audikombi Creative Commons License 2011.08.05 0 0 3715

Sziasztok!A kérdésem a következő:ma kigyulladt a pótféklámpa izzó hiba a kocsimon.(4f avant)Egyáltalán nem világít.Valószínűleg a led panel mehetett benne ki(gondolom nincs olyan szerencsém hogy valami miatt nem kap áramot)Volt már valakinek hasonló problémája?Hol tudnék ilyen panelt beszerezni és vajon mennyiért?Köszi

cs!rke Creative Commons License 2011.08.05 0 0 3714

A hátsó lámpa csak a füst/fehér dologban különbözik, alakra nem.

Az első viszont állítólag nem csereszabatos.

A faceliftesnek a rendszámtábla körüli műanyag is más hátul. Lökhárító is.

Stb.

Előzmény: NARKA (3713)
NARKA Creative Commons License 2011.08.05 0 0 3713

Köszönöm!

 

Vesszek meg (vagy inkább ne), de nem látom a különbséget a hátsó lámpán. Lehet, hogy az a baj, hogy kombit nézek? Mintha felfedezni vélném, hogy a lámpabura fehér része víztiszta a facelifteseken? Vagy csak a megvilágítás/vaku miatt látszik különbözőnek.

 

wauzz4b - Ötletes nick :DD

De viccet félretéve az alvázszám nem zzz-vel (3 db z-vel) van írva?

 

 

KÉP

Előzmény: wauzz4b (3712)
wauzz4b Creative Commons License 2011.08.04 0 0 3712

El tudná valaki mondani, hogy pontosan mi a különbség a kettő között?

 

 Az új modellt finom kézzel módosították, az autó elejét és hátulját is átalakították, de a változtatások minimálisak. Elől újdonság, hogy a légbeömlő lökhárító alatti részét is króm keretezi, hátul pedig módosították a lámpák rajzolatát, valamint láthatóvá tették a kipufogó végét. Átlátszó bura alá került az első fényszóró, amivel tovább erősödött a hasonlóság a kisebb Audi A4-essel. Nem látható változtatás, hogy elöl öt kilóval csökkent a rugózatlan tömeg, és a karosszériamerevség 30 százalékos növekedése sem.

Előzmény: NARKA (3707)
cs!rke Creative Commons License 2011.08.04 0 0 3711

Nem ott kell nézegetni! ;)

Előzmény: NARKA (3710)
NARKA Creative Commons License 2011.08.04 0 0 3710

Értem.

Most minden piszkálódás nélkül:

 

Link

 

Itt, ha lenyitom a 2002-t, akkor két dátum látszik. 2002/03 és 2001/05. Gondolom ezek mind valamiben módosított kiadások. Eszerint ezek a dátumok lehet, hogy nem esnek egybe a ráncfelvarrással?

Előzmény: cs!rke (3708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!