Üdv, Nem arra gondoltam, hogy a mágnessel szedjűk ki az öszetört alkatrészeket...... .....bár ki tudja:))))))) Bár a Mongol sztyeppén még valami tuningal is lehet felérne a"kotorász az olajban egy frankó Beta mágnyesssal oszt majdcsak kifogsz valamit a lelkem:))" Inkább arra hogy a munkafolyadékba merítve a mágnest ha rátapad a fémpor akkor már reszeltek a váltójának. Tényleg ebbe speciális "olaj" kell aszem van benne valami specko adalék(amit az"Számkód A2" jelzés mutat)!
Jó olaj került abba a váltóba? És a megfelelő mennyiségű? Szűrő lett cserélve?
Sajnos schwarz kollégával tudok csak egyet érteni, hogy ha csak nem valami banális hibáról van szó, és esetleg nem is a váltóból jön, hanem csak úgy hallod, hogy onnét, akkor kiadásokra kell készülj.
Illetve annyival kiegészíteném a dolgot, hogy a váltóban széthulló alkatrészek nem biztos, hogy mágnessel összeszedhetők, de szerintem ez nem nagyon vígasztal. :(
Üdv. Figyelj olvasom a gondod és ha az a "zörgés" a váltóból jön akkor az régen rosz.... ....meg kellene nézned(vagy egy hozzáértő szerelőnek), hogy a váltóolajban (amúgy nem olaj hanem munkafolyadék:) ) van-e fémreszelék-fémpor....(mágnessel kotorász az olajban) ...ha van akkor automataváltó szervíz látogatás várható! Appropó olajat mikor cseréltél benne??? Ugye cseréltél??? És nem ültél fel az "életartam alatt nem cserélendő" dumának, amit a szakszervíz előszeretettel ajánl??? Sajnos sok váltó firkan be így 200-300ezer körül:(.
Kinéztem egy szép 2002-es 1,8-as turbós A6-ost. Multitronic váltóval szerelték a drágát, ami viszont kicsit aggaszt: ez a típus gyakrabban adja meg magát, mint a tiptronic és talán a javítása is drágább, ugye? Esetleg lehet tudni, miről ismerni fel a hibás, illetve üzemszerű működését? Ha jól sejtem, ez fokozatmentes, ahhoz meg nemigen konyítok...
van egy 2001es A6V6TDi kombim, automata. nem régóta használom. a váltónak vannak elektronikus sebei, amik borogatásra várnak, de eddig ment, mint a meszes. ma beültem, és mintha be lenne húzva a kézifék. nyomom a gázt, és alig megy. persze azt megnéztem, nincs beragadva. amikor indulásnál felengedem a féket, nem kezd gurulni, mint általában. valami tanács?
Elnézést de idő hiányában, csak az alábbi két ábrát tudtam összedobni. Szerintem látszik minden aminek látszania kell. Az előző hozzászólásomból kimaradt az, hogy belül a faceliftesnek krómkeretes a km órája. Erről is mellékelek egy képet. Bár a képen az lesz látható, hogy milyen egy nem faceliftes miután beraktuk a karikákat, nem pedig az, hogy milyen egy faceliftes km óra. Az egyébként máshogy is világít, ott a számok fehérek és csak a mutatók pirosak. Ezen kívül pedig a középkonzol is másabb de ott azért annyira nem vészes a különbség. Sziasztok.
Na, valószínűleg én néztem el. Olyan szögből látszik a kocsi, hogy a hűtőmaszk felső része szögletesnek néz ki. De hogy jobban megnéztem, úgy látom, hogy a hűtőmaszk leér teljesen a lökhárítóig, nem öleli körbe alulról a motorháztető. Szóval valószínűleg faceliftes az a motorháztető is.
Köszönöm a leírást! A képekkel biztos szemléletes lesz, bár anélkül is érthető.
Ezentúl, ha valakit a faceliftes módosítások érdekelnek, akkor elég csak ezt a hozzászólást belinkelni, na meg a képeket.
Azt mondjátok még el legyetek szívesek, hogy elképzelhető-e olyan kocsi, aminek a motorháztető hűtőmaszkja régi kinézetű, minden más (állítólag a lámpa is) faceliftes?
A leírásod alapján nem lehetne, mert azt írod, hogy az új motorháztetőhöz passzolnak az új lámpák.
Ez, amiről beszélek 2001 novemberi, faceliftesnek mondják, látszik a kipufogó, a jobb oldali visszapillantó nagy, víztiszta a tolatólámpa…
Sziasztok. Én annak idején a facelift előtti 4B A6-on megcsináltam szinte minden változtatást, hogy úgy nézzen ki mint a faceliftes. A 2002-es évjárat nem állja meg helyét mert ahogy már többen is írták, 2001-től már gyártották. Külső különbségek: kipufogó helye kivágva, vagyis látszanak a lefelé álló végek. A hátsó lámpa az itt már szintén sokat emlegetett módon "kivilágosodott". Mind a 2 külső visszapillantó tükör egyforma nagyságú, tehát a jobb oldali nem kicsi. Az első rács ami a motorháztetőben van, az is eléggé megváltozott. A régebbiben még a motorháztető körbeöleli a rácsot és ezáltal kisebb és az alakja is más. A faceliftesnél már alul nem fut a motorháztető, hanem a rács maga ér hozzá a lökhárítóhoz. Lényegében ha felnyitjuk a motorháztetőt akkor a régi rácsot nem tudod lefelé kihúzni, az újat viszont igen. (nem így kell szétszedni, ezt csak az egyszerűség kedvéért írtam. Mivel megváltozott a motorháztető ezért egyértelműen a lámpák is hozzá lettek igazítva, ezért is nem csereszabatosak ahogy azt már szintén írták. Ezen kívül a projektorok lencséi is nagyobbak bennük. Ezen kívül pedig mivel a motorháztető lökhárítóba hajló részének az íve ki van alakítva a lökhárítóban is ezért az is más lett. A lökhárítóban lévő rácsok is mások de azokkal felesleges is foglalkozni hiszen ha kicseréled a lököst akkor úgyis új rács lesz benne ha meg nem akkor úgysem jó bele :) Találtam pár képet a szereléseimről, berajzolom rajtuk amikről beszéltünk és felteszem majd.
Egyébként az általad linkelt képen szépen látszik, hogy a 2000-es még nem, de a 2001.11. havi már faceliftes. Fehér a hátsó lámpa közepe, és nem füstszínű, és látszik a kipufogója, míg a nem faceliftesnek nem.
Sziasztok!A kérdésem a következő:ma kigyulladt a pótféklámpa izzó hiba a kocsimon.(4f avant)Egyáltalán nem világít.Valószínűleg a led panel mehetett benne ki(gondolom nincs olyan szerencsém hogy valami miatt nem kap áramot)Volt már valakinek hasonló problémája?Hol tudnék ilyen panelt beszerezni és vajon mennyiért?Köszi
Vesszek meg (vagy inkább ne), de nem látom a különbséget a hátsó lámpán. Lehet, hogy az a baj, hogy kombit nézek? Mintha felfedezni vélném, hogy a lámpabura fehér része víztiszta a facelifteseken? Vagy csak a megvilágítás/vaku miatt látszik különbözőnek.
wauzz4b - Ötletes nick :DD
De viccet félretéve az alvázszám nem zzz-vel (3 db z-vel) van írva?
El tudná valaki mondani, hogy pontosan mi a különbség a kettő között?
Az új modellt finom kézzel módosították, az autó elejét és hátulját is átalakították, de a változtatások minimálisak. Elől újdonság, hogy a légbeömlő lökhárító alatti részét is króm keretezi, hátul pedig módosították a lámpák rajzolatát, valamint láthatóvá tették a kipufogó végét. Átlátszó bura alá került az első fényszóró, amivel tovább erősödött a hasonlóság a kisebb Audi A4-essel. Nem látható változtatás, hogy elöl öt kilóval csökkent a rugózatlan tömeg, és a karosszériamerevség 30 százalékos növekedése sem.
Itt, ha lenyitom a 2002-t, akkor két dátum látszik. 2002/03 és 2001/05. Gondolom ezek mind valamiben módosított kiadások. Eszerint ezek a dátumok lehet, hogy nem esnek egybe a ráncfelvarrással?