Csako!
Persze, persze... Amirol kapok anyagot, azt felteszem! Otleteket nyugodtan irhattok: mit latnatok szivesen, milyen legyen ez vagy az, stb. Forum is keszuloben van... :-))
Nem tudom még GangstaBoy hogy tervezted a honlapot, de érdemes lenne egy szerviz-, boltlistát is összeállitani ismert helyekről, amit tudunk ajánlani a Mazdatársaknak is. Esetleg egy fórumot csinálni ahol lehet alkatrészeket,Mazdákat adni-venni, meg néhány jótanácsot feltenni, melyik tipusnál mire érdemes odafigyelni.
Hja, "a hiba nem az On keszulekeben volt"!
Megtalaltam a html kodban a hibat, ami miatt nem volt meg a fejlec! Mostmar megvan! Sot! Mar a Freeweb-esek sem nyaggatnak!!! Szoval ime a cim:
http://mazda.freeweb.hu/ vagy
http://mazda.fw.hu/
Mindenki kuldje, amije van es beadna a kozosbe!
:-)
Hali!
Szeretnek az oldalra feltenni minnel tobb autot.
Ugy ertem, hogy a Ti autoitokat! :-) Akinek van
kepe a verdajarol es szivesen megjelenitetne, az
kuldje el nekem es felteszem! Az en automrol is jonnek meg kepek... :-)
Szép a dizájn,amolyan XXI. századi!
Én eddig a Freewebet tudtam a legjobbnak,az extrát van aki szidta...
A 626 gépállatodról nem jött be a kép,csak a nyitott hátsó ajtóig :((.Nem tom miért...
Ha kellene majd az oldalhoz infó/kép akkor segítek,van néhány...csak szój!!
Nnnna, megjottem! :-)
Szoval a weboldal tenyleg keszul...
A gaz az, hogy regisztraltam a Freeweb-en, es szoltak, hogy jo lenne, ha web-tartalmat tennek csak fel... :-( Tiszta hulyek!
A masik a X3!! Ott meg szetganyolta a frame-setet!
Pedig elmeletileg semmi koze nincs az O rendszerukhoz... Szoval mar en is az Extra-n gondolkozom... Vagy a TAR... Szerintetek melyik?
Hja, ilyesmi lenne a design:
http://free.x3.hu/mazdaklub/
De mondom, ezt elrontotta az X3!!! :-(
Elvileg GangstaBoy már készíti is a club oldalt,csak mostanában eltünt.Szóval közös erővel kéne alkotni vmit,én pl. gyűjtöm folyamatosan az infókat...
Ja,ha virtuális Mazda club lesz,akkor legyen valódi is,nem?
Mondjuk Június végén össze kéne röffeni...
Jaja, ma még meglesz a 100! :) Egyyébként az extrán leregisztráltam a www.extra.hu/mazdaclub helyet. Szóval ha van valakinek ráérő ideje, ide is települhet club... :) Adom a jelszót. Esetleg letükrözhetjük a leendőt is. :) A poén az, hogy a Mazda323 le lett regisztrálva, a honlapon annyi van,hogy "Nem sokára" kb 1 éve. :) Küldtem is egy levelet hogy " Mégis kb mikor?" nem jött válasz. Gondolom valamelyik Mazda kereskedő foglalta le.
Igen,szóval '85-ig az E tipusú motorok sokmindenben megegyeznek,a '85 utáni mocik már nem láncosak,hanem fogasszíjasok,amit ugyebár cserélni kell,szerintem ezekre vonatkozik a 100ezer km...nem az E motorokra.
Mindjárt itt a 100. hozzászólás!!!
Csak alakul ez a csúnya Mazda topik :)
Nem?
Az jó hir, akkor nem aggódom. Akkor valszeg egy szelepállitás megoldja a problémám. Úgyis ajánlották a szervizben, hogy 2 évente illik, a könyv is 20k km-t ir. Ja nem mondtam, egy picit kattog a motor. Nagyon halk, szóval csak én vettem észre a családból. :)
Nekem magyar nyelvű, szóval ha valami angolul nem gömbölyű megnézem itt. Nekem annyit ir, hogy 5 évente vagy 100000km-enként fogasszij csere. Vezérműláncot nem emlit. Egyébként az E1, E3, E5 motort végig egy kalap alatt emliti, szóval biztos egy kaptafára készültek.
Az jó, legalább két könyv is van már a gépekhez, javitani már tudunk! :))) Neked mit ir az 1.5-ös motor vezérműlánc csere-periódusra? 20k km-el ezelőtt azt mondták, hogy ránézésre ok, azt ugyis lehet hallani ha már csereérett. Tudod, mikor a nagymama azt mondja: " és tegyél hozzá cukrot, ugy érzéssel" :)
Persze,hogy nagyon jó paci!! :)
Igen,tom,hogy van 1karbis 1.5
Hátul úgyszintén dobfék?Gondolom...
Ja,egy ideje megvan hozzájuk a Haynes-féle javítási könyv('81-'89).
Hát ennyire sajnos nem vagyok otthon benne, egyik haverom mesélte, hogy látott egy 1.3-as macit, elmondása szerint a blokk az ugyanugy nézett ki, de csak egy karbi volt felette. Szóval elképzelhető hogy a blokk felfúrása, esetleg a lökethosszúság módositása során készül az 1.5. Erre rádobtak két karbit, azt hagy szóljon. :) Ugy hallottam a nem GT tipusban létezik egykarbis egyötös is. Mondjuk gazdaságossági szempontból indokolt lenne, nem tudom ez 85 körül mennyire volt mérvadó. Volt motorválaszték mert még 1.1 is készült belőle. Na ilyen példányt nem nagyon láttam csak hirdetésben.Ha egyszer találkozunk meglátjuk! :) Sajnos az én gépem most kissé leharcolt (előző tulajnál csak olajat meg benzint kapott, volt egy kis puffja is, amióta megvan még nem sikerült mindent okévá tenni), de menetteljesitményre ettől függetlenül nincs panasz. Viszont lassan muszáj lenne egy motorgenerált nyomni úgy érzem. Az érdi emelkedőn szoktam tesztelni, 150-160 megvan. Utazóban a 130 ideális, még van erő gyorsitásra. Más kérdés az, hogy 150 felett már óvatosabban kell bánni vele. Állitólag az órát ki lehet akasztani ideális esetben, ezt nem teszteltem. :) A legjobb fogyasztás 90 körül van, hosszútávon 6 liter alá megy, ha nyomom 8 liter, városban a két karbi igényli a 8-9 litert is. Az a tapasztalatom, ha odafigyel rá az ember, akkor nagyon jó paci.
Bezony,mostanában egész sokszor erre kószálok...
A hirdetésekbe én is általában 1.5 moccerral látom szegénykéket,és az a 90-95 LE nem annyira méltó hozzájuk,a GTR turbó 260 lova az már rendbe van.
Van egy kérdésem:szerinted az 1.3 és a te 1.5 Mazdád mennyire tér el egymástól leszámítva a cc & a Hitachi karbit?
Koriel: Hű onlány nyomjuk! :) A 2.F-ből hallottam a következőkről:
1.5, 1.8, 2.0V6, 2.5V6, 3.0V6 Lehet, hogy az 1.8 is V6, ha az MX3-ban is ez dolgozik. Szerintem 1.5 motorral nem túl sportos a gép, ehhez a formához legalább egy egynyócas kéne! :)
Jimmiboy: kicsi a világ! No problem, en is el vagyok havazva. 1.3 motor vs klima: az autoklub vezetestechnikai pályáján lehetett bérelni 1.3-as fullos Suzukit. Nos a tapasztalatom az volt, hogy mikor bekapcsolt a légkondi nagyon lomha lett a gép, de annyira, hogy igazi menetteljesitményről nem beszélhetünk. Nyomnom kellett a pedált, hogy a pályaszakaszig felgyorsuljak a 30-40-re! Ha pályán használod biztos más, mert folyamatos a haladás, de városban csak öreges közlekedés várható. Egyébként azt mondják a gyári kondik jobb hatásfokúak. Nincs ilyesmiből esetleg bontott? Csak naiv kérdés.