Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alfa155 Creative Commons License 2001.06.13 0 0 114
SzaboZE!

Bejelentkeztem hetfon fel 8-ra az altalad ajanlott szervizbe 90e-es akciora!
Van kedved (idod) esetleg osszefutni egy kicsit?

Jimmyboy

GangstaBoy Creative Commons License 2001.06.13 0 0 113
Csako!
Persze, persze... Amirol kapok anyagot, azt felteszem! Otleteket nyugodtan irhattok: mit latnatok szivesen, milyen legyen ez vagy az, stb. Forum is keszuloben van... :-))

GangstaBoy

Előzmény: SzaboZE (112)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.13 0 0 112
Nem tudom még GangstaBoy hogy tervezted a honlapot, de érdemes lenne egy szerviz-, boltlistát is összeállitani ismert helyekről, amit tudunk ajánlani a Mazdatársaknak is. Esetleg egy fórumot csinálni ahol lehet alkatrészeket,Mazdákat adni-venni, meg néhány jótanácsot feltenni, melyik tipusnál mire érdemes odafigyelni.

SzaboZE

Törölt nick Creative Commons License 2001.06.12 0 0 111
De aki kuld kepet, irja mar oda a tipust/evjaratot is, meg amit gondol :)

Pigmy

Előzmény: GangstaBoy (110)
GangstaBoy Creative Commons License 2001.06.12 0 0 110
Rendicsek! Varom!

Hja, "a hiba nem az On keszulekeben volt"!
Megtalaltam a html kodban a hibat, ami miatt nem volt meg a fejlec! Mostmar megvan! Sot! Mar a Freeweb-esek sem nyaggatnak!!! Szoval ime a cim:
http://mazda.freeweb.hu/ vagy
http://mazda.fw.hu/

Mindenki kuldje, amije van es beadna a kozosbe!
:-)

GangstaBoy

Előzmény: SzaboZE (109)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.12 0 0 109
Meglesz, meglesz! :)

SzaboZE

M323 '85 1.5GT

GangstaBoy Creative Commons License 2001.06.12 0 0 108
Hali!
Szeretnek az oldalra feltenni minnel tobb autot.
Ugy ertem, hogy a Ti autoitokat! :-) Akinek van
kepe a verdajarol es szivesen megjelenitetne, az
kuldje el nekem es felteszem! Az en automrol is jonnek meg kepek... :-)

GangstaBoy

Előzmény: SzaboZE (107)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.12 0 0 107
Koriel: Megy ez ha segítenek! :)))
GangstaBoy: nekem bejött a 626 kép rendesen.

SzaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.06.11 0 0 106
Szia gengszter!!

Szép a dizájn,amolyan XXI. századi!
Én eddig a Freewebet tudtam a legjobbnak,az extrát van aki szidta...
A 626 gépállatodról nem jött be a kép,csak a nyitott hátsó ajtóig :((.Nem tom miért...
Ha kellene majd az oldalhoz infó/kép akkor segítek,van néhány...csak szój!!

SzaboZE:Minden elismerésem!! :))

Előzmény: GangstaBoy (104)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.11 0 0 105
Ettől függetlenül jó a design!

SzaboZE

GangstaBoy Creative Commons License 2001.06.11 0 0 104
Haliho!

Nnnna, megjottem! :-)
Szoval a weboldal tenyleg keszul...
A gaz az, hogy regisztraltam a Freeweb-en, es szoltak, hogy jo lenne, ha web-tartalmat tennek csak fel... :-( Tiszta hulyek!
A masik a X3!! Ott meg szetganyolta a frame-setet!
Pedig elmeletileg semmi koze nincs az O rendszerukhoz... Szoval mar en is az Extra-n gondolkozom... Vagy a TAR... Szerintetek melyik?
Hja, ilyesmi lenne a design:
http://free.x3.hu/mazdaklub/
De mondom, ezt elrontotta az X3!!! :-(

GangstaBoy

Előzmény: Koriel (100)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 103
Akkor próba cseresznye! Egy újabb cél:


Azért egy ilyet kipróbáznék nagyon szivesen.

Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 102
A képbeillesztést elküldöm emilben!
Most megyek,azért mást is kéne csinálnom,de majd még dumálunk!Szia!
Előzmény: SzaboZE (101)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 101
Nekem OK! Ez megfelel. Hogy lehet képet ide betenni?

SzaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 100
Elvileg GangstaBoy már készíti is a club oldalt,csak mostanában eltünt.Szóval közös erővel kéne alkotni vmit,én pl. gyűjtöm folyamatosan az infókat...
Ja,ha virtuális Mazda club lesz,akkor legyen valódi is,nem?
Mondjuk Június végén össze kéne röffeni...

Ez milyen lenne logónak?:

Előzmény: SzaboZE (99)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 99
Jaja, ma még meglesz a 100! :) Egyyébként az extrán leregisztráltam a www.extra.hu/mazdaclub helyet. Szóval ha van valakinek ráérő ideje, ide is települhet club... :) Adom a jelszót. Esetleg letükrözhetjük a leendőt is. :) A poén az, hogy a Mazda323 le lett regisztrálva, a honlapon annyi van,hogy "Nem sokára" kb 1 éve. :) Küldtem is egy levelet hogy " Mégis kb mikor?" nem jött válasz. Gondolom valamelyik Mazda kereskedő foglalta le.
Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 98
Igen,szóval '85-ig az E tipusú motorok sokmindenben megegyeznek,a '85 utáni mocik már nem láncosak,hanem fogasszíjasok,amit ugyebár cserélni kell,szerintem ezekre vonatkozik a 100ezer km...nem az E motorokra.
Mindjárt itt a 100. hozzászólás!!!
Csak alakul ez a csúnya Mazda topik :)
Nem?
Előzmény: SzaboZE (96)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 97
Az jó hir, akkor nem aggódom. Akkor valszeg egy szelepállitás megoldja a problémám. Úgyis ajánlották a szervizben, hogy 2 évente illik, a könyv is 20k km-t ir. Ja nem mondtam, egy picit kattog a motor. Nagyon halk, szóval csak én vettem észre a családból. :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 96
Nekem magyar nyelvű, szóval ha valami angolul nem gömbölyű megnézem itt. Nekem annyit ir, hogy 5 évente vagy 100000km-enként fogasszij csere. Vezérműláncot nem emlit. Egyébként az E1, E3, E5 motort végig egy kalap alatt emliti, szóval biztos egy kaptafára készültek.
Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 95
Na jó,szerintem ez úgy van,mivel láncos a motor,hogy csak akkor kell kicserélni,ha problémás,amúgy gondolom hasonló élettartalmú,mint maga a motor...
Előzmény: SzaboZE (92)
Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 94
OK,megnézem mit ír,de angolul van,úgyhogy ki kell bogarásznom,néhány perc...elég csiga vagyok.
De addig is maradjanak velünk,kedves nézőink!! :))
Előzmény: SzaboZE (92)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 93
Úgy tudom hátultárcsa még nem volt divat 85 előtt.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 92
Az jó, legalább két könyv is van már a gépekhez, javitani már tudunk! :))) Neked mit ir az 1.5-ös motor vezérműlánc csere-periódusra? 20k km-el ezelőtt azt mondták, hogy ránézésre ok, azt ugyis lehet hallani ha már csereérett. Tudod, mikor a nagymama azt mondja: " és tegyél hozzá cukrot, ugy érzéssel" :)

SzaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 91
Tőlem aztán nem kapsz!! :)
Megveszem a géped jutányos áron! :)
Előzmény: SzaboZE (89)
Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 90
Persze,hogy nagyon jó paci!! :)
Igen,tom,hogy van 1karbis 1.5
Hátul úgyszintén dobfék?Gondolom...
Ja,egy ideje megvan hozzájuk a Haynes-féle javítási könyv('81-'89).
Előzmény: SzaboZE (88)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 89
Ez a hirdetés most jött:

MAZDA 323 4WD TURBÓ GTX
Gyártási év 1991
1800 cc
230 LE
Gyári extrák
Fekete
Irányár 1.100.000 Huf

Hol lehetne egy kis kölcsönt kapni? :)))))

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 88
Hát ennyire sajnos nem vagyok otthon benne, egyik haverom mesélte, hogy látott egy 1.3-as macit, elmondása szerint a blokk az ugyanugy nézett ki, de csak egy karbi volt felette. Szóval elképzelhető hogy a blokk felfúrása, esetleg a lökethosszúság módositása során készül az 1.5. Erre rádobtak két karbit, azt hagy szóljon. :) Ugy hallottam a nem GT tipusban létezik egykarbis egyötös is. Mondjuk gazdaságossági szempontból indokolt lenne, nem tudom ez 85 körül mennyire volt mérvadó. Volt motorválaszték mert még 1.1 is készült belőle. Na ilyen példányt nem nagyon láttam csak hirdetésben.Ha egyszer találkozunk meglátjuk! :) Sajnos az én gépem most kissé leharcolt (előző tulajnál csak olajat meg benzint kapott, volt egy kis puffja is, amióta megvan még nem sikerült mindent okévá tenni), de menetteljesitményre ettől függetlenül nincs panasz. Viszont lassan muszáj lenne egy motorgenerált nyomni úgy érzem. Az érdi emelkedőn szoktam tesztelni, 150-160 megvan. Utazóban a 130 ideális, még van erő gyorsitásra. Más kérdés az, hogy 150 felett már óvatosabban kell bánni vele. Állitólag az órát ki lehet akasztani ideális esetben, ezt nem teszteltem. :) A legjobb fogyasztás 90 körül van, hosszútávon 6 liter alá megy, ha nyomom 8 liter, városban a két karbi igényli a 8-9 litert is. Az a tapasztalatom, ha odafigyel rá az ember, akkor nagyon jó paci.

SzaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.06.09 0 0 87
Bezony,mostanában egész sokszor erre kószálok...
A hirdetésekbe én is általában 1.5 moccerral látom szegénykéket,és az a 90-95 LE nem annyira méltó hozzájuk,a GTR turbó 260 lova az már rendbe van.
Van egy kérdésem:szerinted az 1.3 és a te 1.5 Mazdád mennyire tér el egymástól leszámítva a cc & a Hitachi karbit?
Előzmény: SzaboZE (86)
SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 86
Koriel: Hű onlány nyomjuk! :) A 2.F-ből hallottam a következőkről:

1.5, 1.8, 2.0V6, 2.5V6, 3.0V6 Lehet, hogy az 1.8 is V6, ha az MX3-ban is ez dolgozik. Szerintem 1.5 motorral nem túl sportos a gép, ehhez a formához legalább egy egynyócas kéne! :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.06.09 0 0 85
Jimmiboy: kicsi a világ! No problem, en is el vagyok havazva. 1.3 motor vs klima: az autoklub vezetestechnikai pályáján lehetett bérelni 1.3-as fullos Suzukit. Nos a tapasztalatom az volt, hogy mikor bekapcsolt a légkondi nagyon lomha lett a gép, de annyira, hogy igazi menetteljesitményről nem beszélhetünk. Nyomnom kellett a pedált, hogy a pályaszakaszig felgyorsuljak a 30-40-re! Ha pályán használod biztos más, mert folyamatos a haladás, de városban csak öreges közlekedés várható. Egyébként azt mondják a gyári kondik jobb hatásfokúak. Nincs ilyesmiből esetleg bontott? Csak naiv kérdés.

SzaboZE

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!