Hát nem tudom mi lezs belőle, 6-ig megtudjuk.Viszont mivel ki van rakva a balr akanyarodni tilos tábla, így vagy körforgalom lesz, vagy óriási balhé és dfugó
Háát... most nem körforgalomnak néz ki... annak ez kicsi lenne... bár itt Érden, ki tudja. Itt tudnak csodákat produkálni. Mindenesetre, kabaré, hogy csak úgy barkácsolnak valamit, a lakosság meg nem is tudja, mi folyik az orruk előtt (a pénzükön)... Annyit érünk, hogy fizessük be az adót. Majd a város vezetése dönt a pénzünkről.
Az íveket elnézve 1000%,hogy egy újabb és tök fölösleges körforgalom lesz ott. Inkább elzárni kellett volna a "főúttól" a kis utcákat,a buszokat pedig áttenni a Kossuth utcára. És végre az M7-es buszok megállója is visszajöhetett volna a vasúti megálló tövébe,hogy közelebb legyen. (Jelen helyzetben még alsó és a fehérvári vasútvonal nem tűnik eléggé megbízható alternatívának,amíg a biztosítóberendezés "be nem járódik".) De hát ez a környék is ell lett szabva a tervezéskor,csakúgy,mint pl Budatétény a soha nem működő liftjeivel...
Sehol egy bennfentes aki tudná mi történik? Vagy nem szabad beszélni róla? Meglepetés lesz? Ajándék a városlakóknak? Juj de izgi!
Suttogják a Bajcsy-Törökbálinti sarokról is hogy körforgalom lesz. Az se lesz addig előbbrelépés, amíg a pályára való felhajtás nincs megoldva. Abból is csak dugó lenne...
Az is fontos, hogy milyen minőségű, de szerintem nagyobb baj, hogy lassan rá kéne jönni, hogy egy város közepén a körforgalom, alkalmatlan a forgalom levezetésére. Dugó, dugó hátán, az egész város fuldoklik, nincsenek átvezető illetve kerülő utak, amit meg megcsináltak, az is a lehető legrosszabb módon lett kialakítva... És akkor beletesznek még egy körfogalmat? Néztem a város honlapját, semmi nyomát nem láttam, hogy mi lenne ez az építkezés. (ha mégis benne van, akkor a honlap rossz, mert nem elég áttekinthető)
Egyszercsak valami készül, de semmi tájékoztatás, vita, javaslatok kérése stb.
Igaz, hogy látva a város (?) újságját, abba értelmes dolog nem fér bele...
de tényleg mit csinálnak érden itt? körforgalom már biztos nem lesz az látszik, de parkoló jó eséllyel megszűnik.... ami szerintem full gáz. most így azt mondom nem kellett volna hozzányűlni, vagy nem így.
az is érdekes h sehol egy terv vagy valami, hogy mi lesz.
Nem tudom mi készül a Széchenyi téren, az alagút bejáratánál, de félek, hogy körforgalom lesz belőle... Legalább az ellenkező irányban is be lesz dugítva az alagút... Minden hírverés nélkül, valamit farigcsálnak az úttesten...
Van itt Érden egy érdekes felfogás: Sokan úgy vannak vele, hogy a főutakra merőleges utaknak elsőbbségük van a főutakkal párhuzamos mellékutakkal szemben. Többször volt már hogy majdnem csattantam, egyszer kétszer meg is kérdeztem hogy ezt hogy gondolta, és közölte a választ: ezek az utak felsőbbrendűek mert a végén főbb útvonalba torlódik.
Én csak a tényt rögzítettem, nem a véleményemet :)
Az a tapasztalatom, hogy alig-alig tartják a jobbkézszabályt, szinte senki sem lassít a kereszteződéseknél, kész csoda, hogy eddig nagyobb baleset nem történt. Ez persze nem a szabályt minősíti, hanem az embereket. Sz@rnak minden szabályra :(
Nem vitatom, hogy létezhet (létezik), de elég agyament dolog. A szilárd/nem szilárd burkolat elsőbbségének kérdése számomra legalább annyira alapvető, mint a jobbkéz-szabály. Persze azt is meg lehet erőszakolni elsőbbséget szabályozó táblákkal, de annak szokott oka lenni (pl. gyűjtőutak, tömegközlekedést biztosító utak stb.) de azok egyébként egyenrangúak lennének és szinte kivétel nélkül azonos kiépítésű szilárd burkolatosak. Egy kőporos/ mart aszfaltos utat egyenrangúvá tenni egy szilárd burkolatossal, ráadásul lakóövezetben, ahol eleve általános sebességkorlátozás van? Kár volt oda aszfaltot teríteni. Építették volna oda, ahol ki lehet használni.
Lakóövezetben ilyen létezik. Menj végig a Pacsirta utcán, és láthatod, hogy minden kereszteződésnél ki van téve az egyenrangú keresztezés tábla, függetlenül attól, hogy milyen a keresztutca, vagyis a nem szilárd burkolatú is egyenrangú.
Gondolom ez csak Érden vetődik fel, mert alapvető kérdés, hogy a mart aszfalt szilárd burkolatnak számít-e? És a hidegen leszórt és lehengerelt az szilárd burkolat? Mert itt aztán olyan nagy a változatosság, hogy ember legyen a talpán aki különbséget tud tenni burkolat és burkolat között.
szép napot. De jó olvasni egy közlekedési szabályokat ismerő beírását.
a többiek írásaiból azért az sejlett fel, hogy libáért és apródisznóért lehet érden venni a vezetői engedélyt és nem kell a közlekedési szabályokat ismerni,mert itt helyben úgy is olyan iszlámos KRESZ van, vagyis,aki előbb jön, vagy nagyobb az autója, vagy gyorsabban halad.
" Hiányolom az "Egyenrangú útkereszteződés" közlekedési táblát, jobb helyeken ezt ismerik és használják. "
Mert sok fölösleges pénzük van,ugyanis abból - általában - négy kell egy átlagos kereszteződéshez. Míg,ha fejreállítom a táblát és lehagyom róla a keresztet,már kettő is elég,de erre még nem jöttek rá... (Egyenrangú utak kereszteződése, kontra Elsőbbségadás kötelező. Utóbbival szerintem egyértelműbb is egy kereszteződés,azon túl,hogy kevesebb kell belőle.) Amíg nem vezették be azt a baromságot,hogy szilárd burkolatú és burkolat nélküli út is lehet egyenrangú,addig szerintem nem volt gond egy egyenrangú kereszteződés felismerésével. De biztosan volt olyan,akinél volt ilyen gond,vélhetően ezért módosították a szabályzatot ebbe az irányba... Majd ezután a környékünket jól tele is szórták ezekkel a táblákkal. Oda is jutott,ahol azelőtt nem volt egyenrangú kereszteződés. Persze a táblák egy része azóta felszívódott,pedig rá is volt írva a hátukra,hogy "Nem alumínium"...
Jobb lenne, ha biztosítanák, hogy a gépkocsik a Töhötöm utcán át is kijuthassanak a Spar körforgóig. Csak valami elmebeteg az utca utolsó szakaszát egyirányúsította, méghozzá a (józan észhez képest) ellenkező irányba. Így sok pénzért sikerült elérni, hogy legyen egy használhatatlan átjárás, ami csökkenthette volna az alagút bejáratánál a csődületet...
Sándor utcában reggelente nagy a forgalom az aluljáró és az óvoda+gimnázium felé. Sokan nem tudják, de gyorsabb a Kossuth és Hunyadi J.u. felől jövet a Tompa M. u.-n lemenni a Bethlenig és így besorolni az aluljáró irányába. Igaz, hogy az utcák jobbkezesek, ezért nagyon kell figyelni! Hiányolom az "Egyenrangú útkereszteződés" közlekedési táblát, jobb helyeken ezt ismerik és használják.
Végre valami bölcs előrelátás. A Völgy utcában hetekig tátongott egy munkagödör, amit csak úgy lehetett kikerülni, hogy a túloldali járda szegélye mellé egy rámpát aszfaltoztak és azon fel kellett hajtani a járdára. (Amúgy is csak másfél sáv széles az utca). A munkagödröt betemették, leaszfaltozták. A rámpa viszont maradt. Pár nap múlva elkezdett bosszantani, hogy az amúgy is keskeny utat miért szűkítik tovább, azaz miért nem bontották el a rámpát?
ÉS VÉGRE VÁLASZT KAPTAM!
A bölcs és előrelátó kivitelező tudta, hogy a tömörítés nélkül visszahányt föld meg fog süllyedni, tehát idő kérdése, mikor szakad be az aszfalt. Megtörtént. Azóta újra körül van határolva a terület, és ismét van létjogosultsága a rámpának. Gratulálok a bölcs előrelátáshoz és a trehány munkavégzéshez! (Gondolom az "első osztályú" munkát az adófizetők pénzéből már rég kifizették.)