De mi franc van a te futóműveddel? Nekem 4év alatt összesen 1db lengőkart kellett kicserélni, azt is azért mert megadta magát a porvédője és kikezdte a por... Lehet hogy nagyon rossz minőségű utakon kell használnod?
Tudnátok abban segíteni, hogy a C5 (-2004-ig gyártott) A6-nak milyen hosszú lesz a csomagtere, ha előre döntjük a hátsó üléseket? Mondjuk úgy mérve, hogy a vezető ülés az egy 190 cm-es személynek van beállítva.
Szedánnál és kombinál is szükségem lenne erre az információra (még nem sikerült elhatározni, hogy melyiket szeretnénk megvenni). Voltunk autókat nézni, de mérőszalagot elfelejtettünk vinni. Egyébként kombinál és szedánnál megegyezik ez a méret?
A másik kérdésem az volna, hogy a PD elemek állapota kiolvasható a computerből? Mert az egyik kocsi tulaja azt mondta, hogy megnézték számítógéppel, és 95% körüliek a PD elemek.
Azoknak a szilenteknek mozognia is kell. Nem helyettesítheted kemény anyaggal.
Nem értem ezeket a lengőkar parákat (4 lengőkaros futóműről beszélünk, ugye? :D). 5eFt a kicsi, 9eFt a nagy. Csak azt kell cserélni, amelyikben kopog/lóg/szar a csukló! Ha a szilent lóg, kopog, szar, akkor csak szilentet kell cserélni, ami kb. 2eFt. Most nem kell jönni a "Csak a gyári/gyári minőség jó!" dumával. Ez nem igaz. Ha valaki mégis annyi pénzt ki akar vágni az ablakon, tegye. Viszont ne akarjunk valami barkács dologgal megoldani olyat, ami olcsón rendesen megcsinálható. ;)
Az egr szelep vákuumlabdája a felső, fém buci. A mutatott vákuumcső nem az egr-ről jön, hanem a szívócsőben lévő pillangószelepről (talán ennek tengelyénél könnyezik?). Ki kéne cserélni. Ehhez muszáj lesz végignézni, honnét jön.
Az a lényeg hogy az 505.01 minősítése meglegyen. 15000km vagy egy év elteltével le kell cserélni.
Tehetsz bele még 507.00-ás minősítésű (LONG LIFE) olajat is, de azt is le kell cserélned 15000km, vagy egy év után, mivel az AWX nem LONG LIFE-os motor.
Szerintem maradj az 505.01-nél, az olcsóbb is.
A Super B acélfelni valszeg jó, de hasonlítsd össze az ET számot meg a furatkiosztást...
Nem az első baba, és sajna hitel van rajta :( Csak ennyi.. Amúgy igen boccs nem írtam 2004-es A6 Avant trip.quattro 180le BAU motorkód!! Full-full!! Ritka homok metál színben. Most volt vezérlés csere Donibcsi csinálta. Nem szívesen válok tőle meg de sajna így alakult. Képek hamarosan a használtautón is lesznek, majd megismeritek :) Na üdv
Szevasztok! Sajna el kell adnom a vasam, baba érkezése miatt, ha érdekel valakit egy 2004-es Avant trip, quattro full, akkor e mailben érdeklődjetek ott írok részletesebben. Üdv
Alul két kis csavar kicsavar, utána a tükörlapot kell levenni, lebuktatni teljesen és akkor ki lehet pattintani a kis körmöket amik fogják hátul, vékony csavarhúzóval, óvatosan... :-)
Meg tudná valaki mondani, aki birtokában van eme információknak, hogy a 2002-2003-ban forgalomban lévő A6 Avantokat meddig gyártották? Melyik év, hanyadik hónapjában készült az utolsó autó abból a szériából?