Keresés

Részletes keresés

11István11 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 9844

Valaki tud valami menetrendet a szombati nosztalgiajáratokhoz?

(A Rádió azt mondta, hogy trolibusz és villamos is lesz.)

nixon70 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 9843
Econell99 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 9842

Én még azt is kinézem belőlük, hogyha mindent el kellene pakolniuk a Segner térről valami miatt, akkor a Józsaiakat még a Vincellérre is hamarabb kivinnék, mint a Nagyállomásra. :D

Előzmény: marky-511 (9840)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 9841

Egyébként is szükség lesz új viszonylatokra, ha majd a déli- és a Határ úti ipari park is jobban kiépül.

 


Majd megmondják, hogy ott a villamos, tessék átszállni :D

Előzmény: marky-511 (9840)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 9840

A 17/17A Doberdóig közlekedtetésébe tuti, hogy nem mennének bele.

Szerintem se, csak ideje visszaadni az elvett Doberdó - Kishegyesi út összeköttetést, mert a Kishegyesi út / Határ út környékén több lett a munkahely, és a lakóhely is. Az átszállási kapcsolatok pedig pocsékak.

 

ha a Helyközi átkerül a Nagyállomásra és létrejön a "hőn áhított" Intermodális Központ, akkor még annyi értelme se lesz, mint most.

Talán tegnap jelentették be, hogy fél évet hosszabbítanak a közbeszerzés kiírásának határidején, úgyhogy ezzel a kérdéssel még NAGYON ráérünk foglalkozni :(

 

Egyébként is szükség lesz új viszonylatokra, ha majd a déli- és a Határ úti ipari park is jobban kiépül.

Előzmény: Econell99 (9837)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 9839

Nem lenne az már nagyon hosszú? Vagy ezt most hogyan? Én ezzel arra (is) akartam utalni, hogy a Segner téri végállomásozásnak már most sincs értelme, ha a Helyközi átkerül a Nagyállomásra és létrejön a "hőn áhított" Intermodális Központ, akkor még annyi értelme se lesz, mint most.

Egyébként arról tudtok valamit, hogy régen mi alapján döntöttek arról, hogy mi induljon a Segner térről és mi a Nagyállomásról. Mert szerintem kb. pont fordítva kellett volna:

Pallag, Ondód, Kismacs, Nagymacs, Józsa Nagyállomásról

Pac, Széna tér, Haláp, Mikepércsi út stb. pedig Segner tér.

Egy Piac utcai útvonallal kiváló kapcsolata lett volna a Nagyállomással és a Belvárossal az összes járatnak, plusz ezen a szakaszon kiváló lett volna a csatlakozás a városrészek között.

Előzmény: ZotyaJ (9838)
ZotyaJ Creative Commons License 2017.06.19 0 0 9838

17-es és 37-es vagy 17-es és 33-as összekötésének nagyobb értelme lenne. Utóbbi esetben már most is így van, csak menetrendben is ezt kellene meghirdetni.

Előzmény: Econell99 (9837)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 9837

A 17/17A Doberdóig közlekedtetésébe tuti, hogy nem mennének bele. Még a Nagyállomást is hamarabb megengednék.

Előzmény: marky-511 (9833)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 9836

Karbantartási hiba.

Előzmény: ARC187V (9834)
Caf 518 Creative Commons License 2017.06.17 -1 0 9835

Mert a Solarist arra tervezték, hogy utasokat szállítson még az Alfákat nem ...

Előzmény: ARC187V (9834)
ARC187V Creative Commons License 2017.06.17 -1 0 9834
ma az egyik alfa buszon azt vedtem észre hogy a 4.es ülöhelynél lévö kapaszkodórol csepeget a víz.a lámpa burárol ment a víz a kapaszkodóra.az hogy van hogy a solaris u12.es kaszninak semmi baja mig egy fiatalab alfa busz meg ázik be?
marky-511 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 9833

Az is egy megoldás, a 41-41Y közül talán közlekedhetne úgy valamelyik, hogy legyen összeköttetés az új buszvég és a Létai út környéke között.

De szerintem a hálózat nagy részét újra kell gondolni, miután megvalósul a beruházás.

 

Más: Tudom, hogy minden szentnek maga fele hajlik a keze, de nem tudok mit kezdeni a Kishegyesi út külső részének ellátottságával. Furának tűnhet, de a Volán időszaka alatt valamennyivel jobb volt, mert a 33-esnek hála volt összeköttetés a Doberdó és a Műanyaggyár között. Ha már a 22-esnek más szerepet adtak, a 17/17A közlekedhetne a Doberdóig. A legideálisabb az lenne, ha a Nagy Imre utca elkészülte után ott haladna végig, aztán a 2-es villamos mentén (esetleg lefordulhatna a Bolyain, fene tudja). A lényeg az, hogy az az óránkénti 1-2 járat nem öli meg a 2-es villamos forgalmát.

 

Ezt szerintem már korábban is felvetettem itt, de most van apropója.

Hétköznap 19 órára egy Vezér utcai rendelőbe kellett mennem, 20 órakor végeztem, és a Pósa utcai megállóig egy órát kellett tömegközlekednem. Vártam egy 2-est, aztán a Nagyállomáson átszálltam egy 43-asra, mert csak az jött. Úgyhogy volt időm gyönyörködnöm a városképben is, mivel egy 46E 15 perc alatt hazavitt volna.

 

Persze, tudom, más kombinációt is lehetne használni, de sehogy nem jött ki a menetrend. Ha a Segner fele utazok, várhattam volna egy érkező 10/10A/10Y-re, aztán lutri, hogy elcsípek-e egy 17/17A-t vagy egy 46/46Y/46E-t. Az állomás fele 42-es épp nem jött, 43-as se jött korábban, hogy esetleg már a Kölcseynél át tudjak szállni.

 

És mi a vicc az egészben? Autóval ez egy 10 perces út lett volna. A DKV talán okolhatná a kihasználatlanságot ezzel, nem pedig a bővülő kerékpárút-hálózattal.

Előzmény: Econell99 (9830)
Caf 518 Creative Commons License 2017.06.17 0 1 9832

Legalább lehet látni az összes trolit egy helyen :D egyszerre :D a trolipótlózás miatt :D 
Nagy karrier  :D :D 

Előzmény: ZotyaJ (9831)
ZotyaJ Creative Commons License 2017.06.14 0 0 9831

DKV telephely-látogatás lehetőség. 2017. június 24. 13:50

 

Econell99 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 9830

Én a Széchenyi utcát úgy gondoltam, hogy a Kürtös utca megállóhely után lefordulna a Mechwartnál a Külsővásártérre.

Előzmény: marky-511 (9829)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 9829

Csak így az István út-Belváros kapcsolat szűnne meg. 

Meg azért nem szűnne, a Tisza István - Antall József utcákról elég közel van, az átszállási kapcsolatok is jónak mondhatóak. Most hiába van közvetlen kapcsolat, a 45-ös gyakran üres, mert végig a 25-25Y-vel együtt közlekedik.

 

A Segner tér felé menve a Nagyállomás az István útról kerülő.

A Déli sort leszámítva minden kerülő, de hamarabb megközelíthető az elkerülőn a Nagyállomás, mint a Szoboszlói - Erzsébet, vagy a Széchenyi - Piac utcákon. Ennyi előnye van az elkerülőnek.

A Halápiak se csak a Nagyállomásig jutnának el, a Vámospércsi útnak is lenne egy stabilabb összeköttetése a Nagyállomással. A külső végállomás pedig lehetne a Kéknyelű utca, a Vámospércsi úti forduló már értelmét vesztette egy jó ideje. Azóta csak nőtt azoknak a száma, akik a külvárosban laknak, és úgy tudom, újabb lakóparkok épülnek még. Persze ha az elővárosi közlekedést bedarálná a DKV, nem kellene ilyesmin tanakodni, egy vámospércsi viszonylat megoldaná az egészet.

 

Szerintem a 26-os inkább az Auguszta miatt hiányzik, bár ha esetleg valami csoda folytán újraindulna, akkor mindenképp javasolt lennne a Doberdó utca végállomás (12-essel egyetemben). 

Ennyi külön viszonylatra nem hinném, hogy lenne kapacitás, inkább akkor a 22-24 mintájára olyan körjárat kéne, ami ellátja mindkettőt.

Előzmény: Econell99 (9827)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9828

Szerintem a 26-os inkább az Auguszta miatt hiányzik, bár ha esetleg valami csoda folytán újraindulna, akkor mindenképp javasolt lennne a Doberdó utca végállomás (12-essel egyetemben). 

Előzmény: marky-511 (9826)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9827

Csak így az István út-Belváros kapcsolat szűnne meg. A Segner tér felé menve a Nagyállomás az István útról kerülő.

 

Szerintem a 45-ösre az lenne a legjobb megoldás, ha a 37-es (és 37A Kéknyelvű utcáig, ha van rá igény) járat átvariálásával megszűntethető lenne. Nagyállomásról indulna, de a Piac utcán és Kossuth utcán keresztül (esetleg később Nyugati Kiskörút-Széchenyi-Kossuth utca)  menne Haláp felé. Így a Belváros és Nagyállomás kapcsolat egyben meglenne Haláp felé. Az István út - Belváros kapcsolat meg más járattal megoldható lenne. (Vagy az általam vázolt temetős járat, vagy a 41(Y) Segner tér felé vezetésével). 

Előzmény: marky-511 (9826)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9826

Nem értem egyébként azt sem, hogy a 10-es erőltetésének mi értelme van (volt).

Alapvetően egy nagyon jó viszonylat (volt). Kiszámítható volt az indulási ideje, '00 és '30 a Nagyállomásról, '05 és '35 a Vezér utcáról. 30 perces volt a menetidő a Kossuth tér lezárása előtt. Utána jött a baj, amikor bejött a TEVA-hoz való betérés, meg hogy a 10A csak a Doberdóig megy, mivel ott a 11-es. Felesleges átszállásra lettek kényszerítve az utasok, és az indulási idők se ugyanolyan kiszámíthatóak, mint voltak. De sok más viszonylatnál ugyanezt látom.

 

Még mindig nagyon hiányzik a 26-os viszinylat a Tóci közlekedésből.

Vagy csak egy sima összeköttetés a Tóci és az Egyetem sgt között. A 4A beindulásáig várni kellet rá, ráadásul nem is volt éppen kihasználatlan. Jó dolog a 22-24 körjáratok bevezetése, de nem kellett volna kivenni a 26-ost a játszmából. Rendben, közlekedjen ritkábban, de akkor ne kelljen 22Y és 24Y, mert az csak a Klinikák megközelítését rontja.

 

Ez a normális menetrendű járat kiválóan kiszolgálná az István utat.

Én a 45-öst ismét összegyúrnám a 37-essel, csak kissé más útvonalon: Vincellér - istván út - Segner tér - Hatvan utca - Tisza István utca - Antall József utca - Nagyállomás, és tovább Halápig. Ütemesen megoldható lenne, hogy egy 45-ös és egy 45A-s közlekedjen vagy Halápig, vagy a Kéknyelű utcáig. Az új buszvég össze lenne kötve a keleti résszel, és hétvégére se kell száműzni. A tehermentesítőnek pedig van egy olyan jó tulajdonsága, hogy nagyon hamar végig lehet rajta menni, nem kell átvergődnie magát a belvároson, a párhuzamosság nagy része is megszűnne a 25/25Y-vel.

Előzmény: Econell99 (9824)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9825

Az István útnak a legjobb ellátás lenne szerintem:

 

Csúcsidőben: 

15 percenként járó 12-es (Doberdó végállomással)

15 percenként járó új járat a Köztemetőre a Kossuth utca-Csapó utca-Nyíl utca-Hadházi út felé

20 percenként a Nagyállomásra járó viszonylat Kishegyesi út-István út-Széchenyi utca-Külsővásártér útvonalon.

 

Ez a normális menetrendű járat kiválóan kiszolgálná az István utat.

Előzmény: marky-511 (9823)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9824

Nem értem egyébként azt sem, hogy a 10-es erőltetésének mi értelme van (volt).

Még mindig nagyon hiányzik a 26-os viszinylat a Tóci közlekedésből.

Előzmény: marky-511 (9823)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9823

Egyelőre ott a 22Y, de el kellene osztani a "célpontokat" a Derék utca és az István út között. Jelenleg az a baj, hogy az István út alul van reprezentálva. Ezért lenne oda jobb egy stabil viszonylat, akár a 12-es, akár a 13-as.

 

Szerintem eszük ágába sincs pótolni a 26-ost, elvileg pont az volt a szándékuk, hogy az utasok inkább átszálljanak a 10-esre.

Előzmény: Econell99 (9821)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9822

Egyébként elég gáz, hogy már vagy 5 éve nincs 26-os, de azóta se sikerült pótolni.

Előzmény: marky-511 (9819)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9821

Nem mondom, hogy egy 13E rossz lenne, csak az a baj, hogy a 13-as az Auguszta-István út igényt nem elégíti ki, plusz nehéz összeegyeztetni Pallag és az István út igényeit.

Előzmény: marky-511 (9819)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9820

*26-os természetesen.

Előzmény: marky-511 (9819)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9819

Inkább a 12-22/24-26 régi rendjét kellene visszaállítani.

Az nehéz lesz, amikor a 22-es új útvonalat kapott, a 36-os már megszűnt. Jelenleg nincs összeköttetés a Tóci és az Egyetem sgt között, az se nagyon tartható.

 

Én 13E-re gondoltam a Nagyállomás és Pallag között, gyorsjáratban. 

Előzmény: Econell99 (9818)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9818

Szerintem hülyeség a 13-ast a Tóciba vinni. Inkább a 12-22/24-26 régi rendjét kellene visszaállítani. A 13-ast nem lehet a Tócival összeegyeztetni. Teváig járó 13A pedig hatalmas nagy hülyeség lenne.

 

Ok, hogy most is át kell szállni, de most szerintem itt nem úgy kell nézni a dolgot, hogy nekik most is szar, akkor legyen az később is. 

 

Különben is az István úti 13-as az Augusztai igényt nem elégíti ki, csak azért oda rakni a 13-ast, csakhogy legyen ott valami, hülyeség.

Előzmény: marky-511 (9813)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9817

Majdnem; egy családtag fogja használni, mert az ő kocsijának lejárt a műszakija, és nem kevés pénz/idő lesz kijavítani.

Nekem jó nosztalgia, de "kicsit" másabb amikor a sulihoz nem jött elég hamar a 28-as, mint amikor nem tudok milyen busszal beérni legalább a Segnerig, a város másik részéről :D

 

A trolipótlózás nekem is szemet szúrt, vagy inkább az, hogy most nem indokolták semmivel. Se nem létező felsővezeték-cserével, se km hiánnyal. Utasként szinte mindegy, bár azt nem értem, vasárnap 18 óra után miért közlekedik 6 perc késéssel a 3-as. Akkora lenne a felfordulás az Árpád téren a Nyíl utca átalakítása miatt?

Előzmény: ron89 (9815)
ron89 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9816

Ki tudja. Vasárnap most is trolipótlás volt.

Előzmény: ARC187V (9814)
ron89 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9815

A hónapban én is tömegközlekedésre leszek szorulva, a megszokottnál több lesz a kritika :D

Várjuk! Ilyen sokáig fogják szervizelni a kocsit? :)

Előzmény: marky-511 (9810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!