carlosracing nagy mágusa az alunak, de ő inkább hegeszti mint kalapálja. szvsz tudni fog tippet adni. a drag racing topicon honol. katt a nevemre oszt megleled.
szvsz dekompresszorral megoldható az olaj leeresztése. nekem a nagyobb gond a motor beszerzése lenne. honnét lehet ilyet szerezni. milyen repülőben van ilyen "kicsi" csillagmotor?
ezt hogy érted ? a hátsó 2 keréken szeretnél közleketdni vele? a súlypontot hátrahelyezni nyilván nem árt, akkor könyebben "lábrakap". Ezt a legegyszerűbben segghátratolással lehet elérni. esetleg amit lehet és érdemes (mert nehéz) hátra rakni.
Ilyen gép építésén már én is agyaltam, de van egy nagy hátránya használhatósági szempontból. Egy-két nap álás után azzal kell kezdeni az indítást, hogy a lefelé néző hengerekből le kell engedni az oda szivárgó olajat, át kell forgatni a főtengelyt, és csak utána lehet indítással próbálkozni. Ezért szokták a légcsavart kézzel átforgatni, indítás előtt.
Tanácsot kérnék tőletek! Van egy yamaha 450-es quadom. Kétkerekezésre alakítanám át, hogy faszán lehessen vele nyomni, tudtok nekem segíteni ebbe? Mármint fogaskerék vagy tengelytávszélesítő ilyesmi kell bele?
Egyelőre lemondok a kis diesel smkp tervezéséről, mert forgalomba nem lehetne helyezni a jelenlegi KÖHÉM rendelet miatt, de jan.1.-től életbe lép valami új rendelet és ott sok változás lesz a jelenlegihez képest. Remélem pozitív változások lesznek...
nem olyan vészes az, ezek a gépek csak pár száz métereket mennek, általában pormentes úton, így nem bír annyi trutyit lenyelni hogy ártson neki. Gondolj bele a régi dróthálós szűrőkbe, vagy az olajtükrösbe azért ott is csak betalál pár porszem a résen. Utcai gépen azért nem járkálnék szűrő nélkül.
Ha már az erőműnél tartunk, sokszor láttam hogy nyitott szívótorokkal pengetnek.
Nem okoz ez problámát, hisz még egy "veréb is berepűlhet"?Főleg ezek nem is alapjáraton pöfögnek.A trike-talin is csak ámúltam, töbszázezres gépek szívják a nem épen steril levegőt.