Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.16 0 0 1077

Szia!

 

Köszi...már keresem is!

Előzmény: MECSI (1076)
MECSI Creative Commons License 2006.10.16 0 0 1076
carlosracing nagy mágusa az alunak, de ő inkább hegeszti mint kalapálja. szvsz tudni fog tippet adni. a drag racing topicon honol. katt a nevemre oszt megleled.
Előzmény: Hori R1100S (1075)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.13 0 0 1075

Sziasztok!

 

Régebbi cafe racer építési vágyam beteljesítésének soron következő  gondja:

ki tudna nekem alulemezből tankot "kalapálni"?

 

Ha tudtok ilyen szakit,esetleg kész tankot,légyszi jelezzetek!

Ilyesmire gondoltam!

 

Hori

MECSI Creative Commons License 2006.10.13 0 0 1074
ezzel kb. vizen is lehet dzsalni:-)
Előzmény: danjoe (1073)
danjoe Creative Commons License 2006.10.13 0 0 1073
Hogy mi az i(z)sten nyila ez?:)
MECSI Creative Commons License 2006.10.01 0 0 1072
szeva hova tuntel, mar vagy fel eve semmi eletjel? sok a melo?
Előzmény: adren (1071)
adren Creative Commons License 2006.09.29 0 0 1071
szia mecsibácsi!!! semmi pánik, csak köszöntem....
Előzmény: MECSI (1070)
MECSI Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1070
én meg azthittem hogy komoly :-)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1069

Mostmár befejezem, mert már nem vagyok magamnál:

http://twk.lusteenet.hu/twk/modules.php?name=download&op=alkat&kat=Hangok

Előzmény: danjoe (1068)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1068
Előzmény: MECSI (1058)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1067
Azért az Ivcsenko gázturbina a maga 4250 pacijával oda@asz...........
Előzmény: danjoe (1066)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1066
Előzmény: danjoe (1065)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1065
Megpróbálok egy linket:
Előzmény: danjoe (1064)
danjoe Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1064
Ime egy "szolnoki BMW csillagmotor" igaz felújításra váró állapotban:))
Előzmény: MECSI (1062)
X Péter X Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1063
Kösz Mecsi! Szoval fogaskerék felesleg, inkább gyakoroljak. ok :)
MECSI Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1062
szvsz dekompresszorral megoldható az olaj leeresztése. nekem a nagyobb gond a motor beszerzése lenne. honnét lehet ilyet szerezni. milyen repülőben van ilyen "kicsi" csillagmotor?
Előzmény: URAL M72 (1060)
MECSI Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1061
ezt hogy érted ? a hátsó 2 keréken szeretnél közleketdni vele? a súlypontot hátrahelyezni nyilván nem árt, akkor könyebben "lábrakap". Ezt a legegyszerűbben segghátratolással lehet elérni. esetleg amit lehet és érdemes (mert nehéz) hátra rakni.
Előzmény: X Péter X (1059)
URAL M72 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1060

 

  Ilyen gép építésén már én is agyaltam, de van egy nagy hátránya használhatósági szempontból. Egy-két nap álás után azzal kell kezdeni az indítást, hogy a lefelé néző hengerekből le kell engedni az oda szivárgó olajat, át kell forgatni a főtengelyt, és csak utána lehet indítással próbálkozni. Ezért szokták a légcsavart kézzel átforgatni, indítás előtt.

  De amúgy jól néz ki, az tuti!

Előzmény: danjoe (1057)
X Péter X Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1059

Szevasztok!

Tanácsot kérnék tőletek! Van egy yamaha 450-es quadom. Kétkerekezésre alakítanám át, hogy faszán lehessen vele nyomni, tudtok nekem segíteni ebbe? Mármint fogaskerék vagy tengelytávszélesítő ilyesmi kell bele?

MECSI Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1058
ennek a hangját meghalgatnám
Előzmény: danjoe (1057)
danjoe Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1057

Enyhén épített vas:))

Az imént "loptam" az MZ forumról.Bocsesz Alezredes:)

Passas Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1056
Egyelőre lemondok a kis diesel smkp tervezéséről, mert forgalomba nem lehetne helyezni a jelenlegi KÖHÉM rendelet miatt, de jan.1.-től életbe lép valami új rendelet és ott sok változás lesz a jelenlegihez képest. Remélem pozitív változások lesznek...
MECSI Creative Commons License 2006.09.10 0 0 1055
nem olyan vészes az, ezek a gépek csak pár száz métereket mennek, általában pormentes úton, így nem bír annyi trutyit lenyelni hogy ártson neki. Gondolj bele a régi dróthálós szűrőkbe, vagy az olajtükrösbe azért ott is csak betalál pár porszem a résen.
Utcai gépen azért nem járkálnék szűrő nélkül.
Előzmény: danjoe (1054)
danjoe Creative Commons License 2006.09.09 0 0 1054

Ha már az erőműnél tartunk, sokszor láttam hogy nyitott szívótorokkal pengetnek.

Nem okoz ez problámát, hisz még egy "veréb is berepűlhet"?Főleg ezek nem is alapjáraton pöfögnek.A trike-talin is csak ámúltam, töbszázezres gépek szívják a nem épen steril levegőt. 

Előzmény: MECSI (1053)
MECSI Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1053
ha nem szólsz fel sem tűnik :-) én inkább az erőművet figyelgettem rajta. Egyébként nem lett első annak ellenére hogy célgép, de dobogós lett.
Előzmény: danjoe (1050)
danjoe Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1052

Opsz!

Köszi!

Előzmény: Trike. (1051)
Trike. Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1051

Hosszú "lengővilla" rugózás nélkül, mert akkor induláskor nem gugol be ami energiát emészt.

A 400m-en pedig nincs bukkanó, vagy döcögő ;-)

Előzmény: danjoe (1050)
danjoe Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1050

Gonosz!

A dragnál elég a hátsó rugózás helyett két laposvas?

Előzmény: MECSI (1049)
MECSI Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1049
ezeket még a nyár elején lőttem Écsen. csak nem volt infraportom áttrakni.
Trike. Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1048
Úgy tudom csak 1x, de akkor motorszám alapján nézik és az utcán is ellenőrizhetik a KFF-esek :-(
Előzmény: Passas (1046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!