hi ennek a jelenségnek nincs köze hozzá hogy dízel üzemű vagy benyás immobiliser-nek (=indításgátló) a piktogramja villan fel neked... az okát nem tudom, most így elsőre azt mondanám hogy kontakt hiba számolj arra hogy lehet majd egyszer csak nem tudod elindítani a kocsit ( azt érzékeli hogy valaki elakarja lopni) vagy a kocsiban van a gond vagy a kulccsal amivel indítasz
Onnan tudod meg hogy jó , hogy hideget kell fújnia ... :)
Hát ezt én is sejtettem,:),de azon kívűl hogyan tudom ellenőrizni,bár azt tervezem holnap megnézem a verdát,és keresek egy szerelőt nézze már át nekem,....valyon mennyit kérhetnek egy "átnézésért"?
Egy bibi van az autónál,amit állitólag megcsinál a tulaj. Klima komresszort kell bele rakni,na vajon ezt honnan tudom hogy működik-e.Válaszokat előre is köszönöm.Szép napot mindenkinek.
Onnan tudod meg hogy jó , hogy hideget kell fújnia ... :) De ilyenkor nehéz lesz megálapítani , mert 5 fok alatt elvileg nem kapcsol be....
Futómüvet nézzétek át, van benne pár aluminium lengőkar ami kopoghat.... A kipufogó szokott ilyen korban rozsdásodni , a ksztnira a rozsda nem jellemző . Jobban is jártál ezzel az autóval, mert a B Vectra ennyi idős korára egy rozsdakupac.... Fogyasztás vegyesben 6-7-10 között szokott lenni... Igazából nem egy erőgép..
Valójában új vagyok az audisok között,most tervezek autót vásárolni,igazából egy vectra b-t akartam,de ráleltem egy audi a 4-re,segítségeteket,illetve véleményeteket,tanácsokat szeretném kérni,hogy miket kell tudnom az autóról,mire figyeljek oda,miket nézzek meg rajta,bár nem vagyok hozzá értő.Ezt az autót külföldről hozták be,(vectránál azt mondták hogy az nem jelent semmit,sőt,azoknál gyakoribb a valós km).
Egy bibi van az autónál,amit állitólag megcsinál a tulaj. Klima komresszort kell bele rakni,na vajon ezt honnan tudom hogy működik-e.Válaszokat előre is köszönöm.Szép napot mindenkinek.
Nekem ugyan 1.9 pd van 130 paci 6 gang, és pályán 160 körül járok rendszeresen , olyankor 3000 a fordulat.... Igy akár 1000km-ert is lenyomok ezzel a tempóval... Szerintem a TDI -nek is birnia kell a 140-150-et tartósan.
üdv lehet kicsit gyerekes, ostoba kérdések lesznek szóval nem rég vettem osztrákból egy 98-as évjáratú 1.9tdi afn motorkódos a4-et sok-sok km-rel (400ezerKMóraszerint)... valaki megtudná mondani hogy fordulatszámnál kb mettől meddig éri el a nyomaték maximumot? csupán csak úgy kíváncsiságból érdekel elött egy volt kettő golf 2-esem egy 1.6 szivóD meg egy 1.8gti
és elég sűrűn megyek pályán gyakran németországban is, az 1.6 D-met ott basztam tönkre (igen hülye voltam sok volt neki a tempó) ... szóval az afn 1.9 tdi mennyire bírja nagyobb távon a 140-es (olykor 150-160-as) tempót?
Garázsban van tartva, ott 10 fok körül van reggel. Onnan hozom ki a hidegbe. Innen megyek vele durván 10-12 percet (8 km) szépen, törekedve a 2000 fordulatig történő váltásra, nem akarok ilyen hőmérsékleten terhelni. Minden gyári alkatrész még benne.
Olyan probléma került elő a 2004.12. havi 1.6-os A4-esemmel, hogy a vízhőfokmérője nem mutat valós értékeket. Kb indulás után 5-10 perccel elkezd picit emelkedni a hőfok, felmegy 65-70-ig, aztán vissza 50-re. A motor tökéletesen jár, meleg levegőt is szépen elkezdi fújni.
A hőgomba lehet a probléma? Mintha egy egészen picit többet is fogyasztana az autó, lehet, hogy azt hiszi, hogy hidegebb a motor a kelletténél és több benzint adagol. Nagyobb problémára nem gyanakszom...
És még egy kérdés. Kecskemét környékén ismer valaki megbízható szerelőt? (Ismerős révén tudok mindenhez nagykerből alkatrészt szerezni, tehát csak szereléshez kellene egy szakember. Sajnos vannak rossz tapasztalataim, hogy nem az került a kocsiba, amit vittem...).
Olajcsere, Ne is mond .. Tavaly ősszel vettem az autót, és már 5x cseréltem benne olajat:) Én 8-9 ezer km után mindig lecserélem.... sokat megyek hosszú távokra...
kinek mire tellik és mennyit használja azt.sok paraszt vesz egy autót és arra is szarik,hogy pl. az olajat lecserélje vagy cseréltesse.Tisztelet a kivételknek és nem rád gondoltam.
A szokásos kopó alkatrészeken kívül + lengőkarok más gondod nem lesz vele.
Egyetlen dologra kell csak figyelni, a turbóra. Hajlamos lekormolódni a geometriája és jobb esetben vészüzembe kapcsol a computer a túlnyomás miatt. Rosszabb esetben felrobban a turbó...
Mindenféle képen szereltess be egy turbónyomásmérő órát!!!
A gyári nyomás 0,95 bar, max 1,2-ig 1,3-ig tölthet.
Ha magasabbra megy akkor lekormolódott a geó...irány a szervíz és kipucolják. (kb 20e ft.)
Az enyémbe is kell pár szilent egy két lengőkar csere, most számoltam össze, több mint 80 ezer, és ez full nagyker kedvezménnyel, igaz a jobbik Lemförder társai minőségben...
Sajnos 48 ért Kínai szetteket lehet venni, egy picit jobb minőségben 100 felett kezdődik.. A két év az Pesten reális.... Utána ugyis valami megint szar lesz benne sajnos......
nem tudom mi számit rossznak de még mindig nem kopog pedig elég sokszor megyek a Nagysándor József utcán Budapesten xx ker,hát az egy gyilkos útszakasz.DE ha kibír 2 évet akkor jó.
a B5-ös szériák futóműve nem szereti a magyar utakat és így a futómű csere elég húzos.Én a kompletten ki cseréltettem ami 48000Ft volt az alkatrész és plusz a munkadíj,de ez persze nem gyári alk.rész volt.