Kérdés, aki már cserélt első lámpát: hol érdemes venni, utángyártottat nem vennék. Lámpa cserénél kell-e motorral együtt venni, vagy azt nem, ha nincs gond vele. Az ok: izzók elfüstöltek és a jobb oldali lámpa bura meglehetősen fátyolos lett. Úgy gondolom, ha már cserélem, párban lenne célszerű, bár a bal oldali teljesen jó. Vagy elég csak az egyik oldalt cserélni, mert nem lengéscsillapítóból van és bár 12 éves a verda, nem lesz nagy különbség a fényben a 2 oldalon? (pont emiatt gondolkozom a dupla cserén) Választ kösz!
Peugeot 307 2006-os 1.4 16V. A motortérből "láncos" csörgés hallható gyorsításnál, főleg mikor leesik a fordulat és odalépsz neki.Olvastam olyanokat, hogy a leömlőben van 4 cső és az verődik össze. A szerelők akikhez vittem alkalmatlanok voltak a Computer nélkül. Kérném segítségeteket.
Ne lepődj meg az alkatrészek minőségkülönbségén ! Az első beszerelésű alkatrész (amivel kigurul a gyárból az autó) a legjobb minőségű. Ha rendelsz egy gyári alkatrészt később, az már gyengébb változat, az utángyártottak meg még ezek alatt vannak és ez utóbbiak között aztán komoly szórások észlelhetőek.
Mivel ez így van, egy értelmes márkájú, utángyártott szondát ha veszel, az a legjobb ár/érték arányú megoldás szerintem.
A halálának okát innen nehéz megmondani, de sajnos simán lehet egyszerűen a gyenge minőség eredménye is a dolog.
Üdv! Bizos van aki jobban ért a gyári cikkszámokhoz, mint én. Lambda szondát kell cserélni a kocsiban. Első, hátsót.
2004-es 1.4 benzines. 75 LE. Ahogy látom az első hátsó egyforma. Meg tudná valaki mondani, hogy a gyári szerelésű az milyen márka? (Bosch-ra tippelek) Vagy nem számít a márka, csak a cikkszám stimmeljen? Hoz a servicebox Univerzális szondát is. Igazából pont két éve volt mindkettő szonda cserélve, már nem tudjuk megmondani milyen van benne. Én kicsit furcsállom, hogy a gyári szerelésű elment 190E km-t, a cseredarab meg csak 30E km-t. Most 220E km van a kocsiban, esetleg a katalizátor nem lehet az oka a korai halálnak?
Sajnos ezt ennyiből nem lehet tudni. Az, hogy 307-haz írja, nem jelent semmit, te is láthatod, hogy az a cső több cikkszámon is szerepel és ha a cikkszám más, valamelyik tulajdonsága nem ugyanolyan, mint a másiknak. Ettől még persze lehet, hogy betehető a helyére, mert mondjuk csak egy hajlítás máshol van, az meg a te esetedben nem számít, mert úgyis neked kell behajtogatnod az utángyártott csövet, azonban ha pl. az egyik hollandi másmilyen rajta, akkor szopacs lesz vele.
A leg több esetben a régi hollandereket melegítve szépen ki lehet venni és újra használni,az új rézcsővel.A roppantó szerszám vicc mennyire olcsó,megéri venni,bármikor kellhet,a kézi tekerős,van a hidraulikus roppantó az már drágább,de nagyon jó vele dolgozni.
Utánna nézek köszi. Bár segítene ha valaki tudná a méreteket meg a csatikat milyen kell. Oszt egye fene veszek egy roppantót ja más lehetőség nem lesz.
Most mi ez anekem nem szimpi dolog. Nincs aki megcsinálja. Németeknél nem vagy csak olyan helyen csinállnak amit én nem ismerek. A havernak meg nincs hozzá szorítója vagy roppantója vagy mi a fene kell.
Készen nem nagyon van cső a PSA autóihoz, mert jellemzően eltérőek a hollandi méretei a cső két végén. (10-es és 12-es) Csinálni kell ilyet általában, de az meg nem szimpi az emberünknek. (persze vannak szimmetrikus csövek is azért)
Akkor ezt a tákolás dolgot hagyjuk, mert elbeszélünk egymás mellet. :-P
A tiédhez sajnos már nem rendelhetőek gyári csövek (a képen ezért van a cikkszám után az, hogy NFP), tehát legfeljebb elfekvőben lehet valakinél, ha nagyon nagy mázlid van.
Amit betettél alkatrészes képen ráadásul nem is jók a cikkszámok, ezek a tiédhez valók:
Nem érted. A tákolás azaz nem ellenőrzött alkatrész. Műhelyt fogok bérelni amiben van emelő. És ha valami nem fog stimmel. Ennyi infot tudtam gyűjteni. A szerelők meg azt se tudták mit rendeljenek ezért nem vállalták. a gatyám rámegy mert nem tudok onnan elhajtani.
Ezzel a catcar-os képpel kb. semmit sem érek, a gyári cikkszámokhoz az alvázszám utolsó 8 karaktere kellene, de tartok tőle, hogy ezek már nem rendelhetőek. (NFP-sek)
Azt hiszem más fogalmaink vannak a tákolásra, az új cső legyártása eléggé nem a tákolás kategória, de te tudod !
Köszi. De ezt akartam elkerülni, hogy ne kelljen gyártani. Megvettem volna oszt jónapot. Hatakolas van akkormindigvan valami probléma. Legalábbis nálam:D
Látnom kellene, hogy pontosan milyen a cső ill. a két csatlakozása, de 100%, hogy lehet csinálni ilyen csövet. Bonyibb esetben gyártatni lehet méret alapján.