A fém lemezke kivételével benne vannak a cuccok. Segítek: az UNIX-nál 13.041-3811.2 a cikkszáma :-))) Nekem mindig van belőle készleten, de egyszerűbb ha kirendeled. A központban van 7 garnitura. Ha listaáron vásárolnál akkor szólj, tudok adni némi kedvességet... Kédereket gyárit rendeltem, csillagos zacsiban Made in Czech Republik jött. Jó lett. Lehet rendelni a küszöbökre is a szürke gumikat, azt hiszem valami 100 EUR környéke. Az nagyot dob rajta.
Örülök hogy kicsit felpörögtek a dolgok itt a fórumon. Jó olvasgatni és képeket nézegetni ki hogy és hogyan halad:-) Az biztos hogy csak drágább és jobb állapotú autót szabad venni akármilyen felújítást szeretne az ember végezni. Ezt már tapasztalatból tudom:-), az is biztos hogy itt sok profi szakember van aki nagyon ért az autó építéshez. Én egy lelkes amatőr vagyok aki mindent elkövetett hogy egy számára szép és megbízható autója legyen, szerintem sikerült:-) Pedig még fényképeket sem mertem felrakni hogy nehogy le legyek hurrogva:-))
De amikor megyek vele, hát feszítek mint a pók a lucernásban:-))
Na, akkor ezzel fel fogom szerelni a kis állólámpásomat, mert ez nagyon tetszik. Főleg mikor kérdezik, hogy centrálzár ebben az autóban és én mondhatom, hogy "Hülye vagy? Ez már egy 72-es Mercedes!" :))))))))))))))))
A centrálzár elemei egyezhetnek a későbbi 23-as elemeivel vajon?
A hátsó fékmunkahenger felújító készlet érdekelne, az az enyémben 38mm-es. Gondolom benne van a kis tömítőgyűrű belülre, a porvédősapka és a lemezke is ugye? Egy hátsóféknyeregnyi van, vagy van két szett? Mi lenne az ára?
Ami még érdekelne, mindenféle kédergumi. Ajtókhoz, üvegekhez, szélvédőkhöz, stb.
Más hirtelen nincsen, de egészen biztosan lesz majd még. :)
Ha egyszer majd találsz egy W114-t, sok jó állapotú motorikus alkatrészem van 230.6- hoz vagyis az M180.954-hez, gyakorlatilag egy teljes motor blokk nélkül.