Berlingo III-hoz keresnék a két első ülés közé valami tárolós boxot gyárilag nem rakják bele csak opcióként választható elég húzós áron ha valaki tud esetleg bontóból vagy olcsóbb lehetőséget kérem segítsen!Köszönöm
Időközben szétszedtem az ajtót, és nekem az a kis műanyag prücök eltört, ami a zár rudazatát fogja az központi zár elektromotor részéhez Mivel külön nem lehet kapni ezt a kis piros műanyag alkatrészt, házilag kellett megbarkácsolnom, hogy működjön. Nem volt egyszerű de sikerrel jártam. Az persze még kérdés, mennyire lesz tartós a megoldásom, de remélem jó ideig nem kell újra leszednem az ajtó kárpitot.
Egy ostoba kis műanyag pöcökbe van beakasztva a nyitó mechanika, az szokott kiakadni (nekem). A kárpitot egyszerű levenni, csinálj hozzá lapos fémből egy Y-t, ezzel ki tudod sérülés nélkül húzni a patenteket.
néztem ma egy használt Berlingót (három gyerek van, ezt, vagy Peugeot Partnert keresünk), 2008/9 havi 1.4-es benzines Multispace alap/fapados, még klíma sincs, viszont csak 48 000 kilométert futott. Próbakör alatt annyi derült ki, hogy a kuplung „visszarúg”, nem tudom másképp mondani: amikor engedem fel, kb. a középtávon rúg egyet, a kocsi rándul, amúgy szépen veszi a sebességet. Megkérdeztem egy autószerelőt, azt mondta, azt kellene tudni, hogy bovdenes vagy olajos a kuplung, nem tudja ennél az évjáratnál milyen. Ha bovdenes, lehet, csak meg van görbülve a bovden, ha olajos, akkor vagy nincs benne olaj vagy kevés vagy nagyobb a baj. Ki tudna esetleg segíteni, hogy ne kelljen szétszedni (nem az enyém az autó, a tulajnak meg annyi pénze sincs, hogy benzint vegyen...) Szóval: szerintetek bovdenes vagy olajos ennek az évjáratnak a kuplungja?
2 napja Berlingo tulaj vagyok (2004 1.4 benzin) Bajuszkapcsoló problémát vettem észre az autó ami abban nyilvánul meg hogy az index néha kikapcsol. (de nem azért mert már befordultam!)Valamint van világításom akkor is (tompított) ha nem kapcsolom be.Bajusz kapcsolót cseréltek az autón (nem tudom hogy akkor is ez lehetett a hiba).Van ötletetek?Köszi!!
A motor elején egy fekete műanyag házban van. Jópár cső megy rá és tekerős v. elfordítós a teteje.
Csere után légteleníteni kell. Ha van üzemanyagszivattyú (bosch rendszer), akkor párszor rá kell tenni a gyújtást. Ha kézipumpa van (siemens rendszer), akkor jó alaposan fel kell pumpálni indítás előtt.
Cserénél főleg arra kell figyelni, hogy ne törd el a házat és érdemes készülni mindkét fajta szűrővel, hacsak nem ismered meg ránézésre a házból, hogy melyik van benne.
2001-es berlingo kisteherre kellene nyári gumit venni. Kérdés, hogy "C"-s gumit muszáj rá venni vagy lehet használni sima gumival is? Teher nem sokszor van benne.
Ki-mit használ? Méret az a 175/65R14 sima lemezfelnin igaz?
Én is vmi hasonlóban gondolkodtam,mint a hajgumi,lehet kipróbálom,vagy vmi hasonlót.Amúgy sztem nincs kikopva a kapcsoló,mert amikor ezek a ráncfelvarrott Berlingo-k megjelentek,olvastam róla egy tesztet,amin szintén ez volt a probléma - és az egy új tesztautó volt. Biztos tapasztalta ezt már más is.
Maszekolok rá vmit,aztán mehet a tesztút Dániába (1500km). :)
Azt szeretném megtudni,hogy mást is halálra idegesít-e, hogy a Berlingo (2003) indexkapcsolója önálló "életet él"?Lehet ezen problémát orvosolni valahogy,hogy ne legyen olyan érzékeny a kapcsoló és normálisan középállásba (üresbe) ugorjon vissza mondjuk kanyar után? Az autót amúgy szeretem,de így nem akarok nekiindulni külföldnek,mert állandóan "játszani" kell vele!!! Ha járt már vki így és netán tudna segíteni;az örömmel venném. Köszöntem!