Otlet van,de en mar kinottem az ilyen uleshuzat stb..-dolgokbol. Tavaly vettem egy banki lefoglalt vekit-kavebarna borbersovel(futheto).... Na azt,ha latnad eloben biztos mindent elkovetnel ,hogy tudjal ilyet tenni bele.... a sotetkekhez nem-gyengen menne....(en is at akartam rakni a v6-ba,de a vevo ezzel latta es igy kellett neki... Szal ez csak egy felvetes,ha tennel bele borbelsot...... A masodik :-nemet oldalakon tobb olyan ceg van ami gyart komplett belsot(fol kell ragasztani)a fabetetestol a sportos karbonig mindent.....kb:15 max 20.000 a komplett szett B-s vectrahoz.. Cserelheted a kapcsolok szinet kekre v. akarmilyen mas szinre...(nekem kek) Aztan tehetsz bele plazmas szamlapot az is szep tud lenni.... Szal millio apro dolog mely csak penztarca kerdese.....
Köszi a segítség, bár azt nem tudom, hogy a képek mien méretűek, a beszúrást idáig nem csináltam. Ha most sem lessz kint kép, akkor várom a további tippeket.
Nekem egy 2000-es évjáratú diesel B Vectrám van. Én is sokáig hajtottam, a nikkelezett hűtőrács miatt, sajnos nem sok eredménnyel. Jelenleg úgy oldottam meg, hogy vásároltam felpattintható króm csíkot, melyet 4 méteres kiszerelésben adnak, és méretre vágás után egyszerüen felkell nyomni a rácsra. Ennek van egy kis szépséghibálya, hogy a meleg hatására kissé deformálódik. De csak közelről érzékelhető. Itt valaki említette a sprét. El sem tudom képzelni, hogy az mien lehet. Ha találsz valami okosabb megoldást a króm hűtőráccsal kapcsolatban, publikáld légyszi. Apropó !! ha tudsz, illetve ha tud valaki B vekihez műszerfal plexi-tet korrekt áron, érdekelne. Az enyém szakszerütlen izzócsere következtében elrepedt.
Így van... Nekem is ugyanez volt a Cali V6nál! De a relé kiosztás egy az egyben stimmel...Amúgy nekem is ezt csinálta, s még a 96os ac pumpa volt benne, s nekem az egyik csatija adta meg magát. Az volt kontakt hibás. Ha megfeszitettem akkor működött, ha elengedtem nem...
Nekem hasonló gondom volt X20XEV motorral, elsőre azért ne cserélj szivattyút!
1, A j. hátsó ülés alatt van a szivattyú és csatlakozója, itt mérd meg, hogy bekapcsolt gyújtásnál van-e 12 V. Ha nincs, akkor
2, A biztosíték táblán, (kormány alatt, bal térd) ellenőrizd a szivattyú 20 A-es biztosítékját, de nem csak a biztosítékot, hanem az aljazatot is, nincs-e beégve.
3, A motorházban a bal lengéscsillapítónál, a tűzfalnál van a szivattyú relé.
Ki kell venni és bekapcsolt gyújtásnál mérni kell a 86-85 pontok közt 12 V-ot.
4, Bekapcsolt gyújtásnál egy dróttal zárd rövidre a relé foglalat 30-87 pontjait. Ilyenkor, ha minden rendben eddig, akkor a szivattyú direktben megkapja a 12-V-ot, ha ez igaz és megy a szivattyú, akkor a relé kuka. Ha a szivattyú csatlakozón minden mesterkedésnél van 12 V de mégsem megy, akkor ki kell szerelni a szivattyút és asztalon vizsgálgatni, csak biztos esetben dobd el, mert a látszat sokszor csal és nem az a rossz ami a legdrágább.
A vizsgálat leginkább 2 személyes, a felsorolt alkatrészeket meg kell jól mozgatni, nem-e kontakthiba. A relé elég speciális kivezetésekkel van ellátva, én a X. ker. Fertő u. 14-ben FER-VILL Kft. 1800 HUF ért vettem. (A relé elég alattomos, műszerrel nekem nem mutatott szakadást, de ha tápot kapott, nem folyt rajta áram.)
Köszönöm segítséged! Az a phaeton igazából egy passat. Találtam végre rendes képet hűtőmaszról. De ilyet opel-osba (vectrához) sehol sem találok. Köszönettel!
Meg kell nezni miert nem kap rendesen aramot a benzinszivattyu.... Ha megsem az a baj cserelni kell. Nekem ue. volt a B-s x20xe omegaval anno es vettem bele bontottan egy gyarit 4 eve 10.000 ft-ert...
A műszerfalas problémádra szerintem egészen egyszerű a megoldás. Nekem is volt ilyen problémám bár nekem egy Astrával. Nos konkrétan az volt, hogy a gyári szar sárga izzókat kicseréltem gyönyörű kék ledekre. És valami miatt az volt a gond, h nem volt fordulatszám mérő. Ha bekapcsoltam a reflektort akkor a sebességmérő is és a műszerfalvilágítás is elment. Ha felkapcsoltam a hátsó ködlámpát akkor a forulatszám felment vagy 6000-e, de csak óra szerint a motor az rendben ment a maga fordulatán.
Ezzel a problémával voltam nem egy Opel servízbe de semmit nem tudtak hozzászólni, majd 2 villamossági volános szakihoz vittem el. Igaz 2 óra alatt, de rájöttek arra amire az Opelos főszervizesek nem.
Na akkor a probléma oka mit gondolom már nagyon vársz.
A műszerfal hátulján ugye az a hajlékony műanyag valami van amit asszem Nyáknak hívnak vagy valami hasonló. És az izzók ezzel csatlakoznak és így zárúl a kapcsolási kör vagy hasonló. Na az eggyik izzó betételénél ezt sértettem meg. Ezt kellett picit megforrasztani és ennyi. Nem értek hozzá így nem nagyon tudom normálisabban leírni, de remélem valamit segítettem.
Igen ,en szoktam...... Sokkal jobb,ha te is regisztralsz mert sok jo dolog van jo aron,es nem kell masra varnod.... Ha gondolod segithetek regisztralni..........v. ha kerdesed van dobj egy mailt...
Jól vettem észre, hogy vannak olyan kollégák, akik szoktak rendelgetni német / USA ebay-ről?? :D Nem vagyok regelve ezeken az oldalakon, de nézegetek órát elég erősen, és lehet, rendelnék egyet. ha valaki szokott rendelni, vagy regelve van, kérem írjon privit