Még mindig ráz 70-nél a hátsó. Főleg 100 feletti tempóról való motorfékezés után. Terhelésnél jön elő, bár a difi kúpkerék csapágyát is megnéztem és a jó. Szóval passz. Kardántengely nem lenne kiegyensúlyozva? De terheletlenül nem csinálja.
Lehet hogy gyári vibrációs tempójelző 1979-ből? :)))
1 info: ajusa (vagy milyen) tömitést ne vegyetek!
A kipuffancs ikercső tömitését cseréltem ilyenre, és 2000 kilométer után kiégett. Most olyan fosika hangja van a gépnek mint egy kiherélt ladának:((( Pedig uj a kipuffancs. Most szedhetem szét megint.
Hétvégén mütét.
Juhééé!!!A topic címe mától kissé más!!
Bocsi Caris,hogy megváltoztattam a feliratot(küldtem róla egy emilt),de szerintem így szebb.Remélem azért tetszik :)
Nem a méret a lényeg,de a mienk sikeredett eddig a legnagyobbra,majdnem 17ezer bájt :)
SzaboZE:köszi az infót,mondjuk továbbra se tudom akkor hogy 44,vagy 50 kW,de majd kiderítem valahogy...
Tali:egyik szemem sír,a másik...is,holnaptól ugyanis 2 hétig nem vagyok itthon,Fro.-ban leszek,úgyhogy a Tali részemről ugrott. :(((((
De ha SzaboZE csinál sok fényképet,akkor legalább majd látom,hogy milyen volt.A másodikon meg tutira ott leszek!!
Szóval érezzétek jól magatokat,és erősítsétek a csordaszellemet!!
Asszony jönni akar, már ôt is megfertôztem a Mazda ôrületmmel. (Bárhol az úton látok egy Maci, hangosan felkiáltok, hogy MAZDA!, ettôl már ô is kezdi felismerni ôket.) A kedvence egyébként a 121-es, ha majd jól állunk anyagilag, akkor veszek neki egyet.
Szerintem asszony bejátszhat, feltéve hogy szeretne jönni! :)
Most jövök a szervizből, megvolt a szelepbeállitás, okés volt minden, a kattogás megszünt!
Koriel: Megnéztük a NAGY MAZDÁS BIBLIÁBAN, a te géped valóban 50KW is lehet. Azt mondta a szervizes, hogy ha svájci modelled van lehet par loval gyengébb, mert ott lóerőre ment az adózás. Az én gépen pedig valóban 90 pacesz! (120nm)