Én ipari kompresszorok javításával is foglalkoztam többek között a hűtők tisztítását is csináltam. Brigéciollal befújtuk, hagytuk egy 10-30percet állni aztán forró folyó vízzel (nem nagynyomásúval) finoman leöblítettük. A nagynyomású mosó még a lamellákat is deformálni tudja így nem a legjobb tisztítási módszer.
nem tudom, hogy olyankor mit ellenőriz a sebessélimitációban. Nem is gondoltam még rá én sem...
Viszont beállítani egyszerű:
Ha mondjuk 50-el haladsz benyomod a gombot amivel állóhelyzetben a tesztet indítod el.
Ez nekem a baloldali gomb a km óránál.
Innentől kezdve a computer eltárolja ezt az adatot, és he véletlenül túllépnéd ezt a sebességet akkor sípolni kezd. Ezzel jelezve, hogy átlépted a beállított sebességet.
Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem törölni pedig hosszan nyomvatartva tudod az értéket.
Sarga szinu. Ha jol tudom, mind2 jel z egy sipszoval, amikor tulleped a beallitott erteket. Lakott ter es autopalya, 50 es 130. Csak be kel allitani az erteket.
Nem is ott rakodik le, hanem a huto also reszeben, es nem vizko, mert azt a fagyallo oldja. inkabb iszapszeru anyag, kremes. Biztos hogy egy csomo fog kijonni belole, ha leengeded a vizet s kinyomatod egy slaggal. De hatasosab ha ki is banyaszod a hutot, mert akkor jobban belelatni, (meg razni is konnyebb).
Az olajhuto hol van a 2.4-esben, nem a huto alatt? A huto ki volt mar mosatva? Tiszta lehet? Termosztatra nem gondolnek, mert akkor nem allna meg 90-nel.
Van a szivargasnak helye, csak nem latszik. Legvegso esetben a kipufogobol tavozik...
Nekem nyaron nagy melegben maszott kicsit feljebb a hofok, allo helyzetben, es ekkor meglangyult a befujt levego. A viszko is jo volt(leallitva fogott), meg a masik ventillator is.
Addig kerestuk mig meg nem leltuk, a klimahuto also resze a sok bogartol nem eltomodott, hanem benyomodtak a lemezek(teljesen) es nem tudtak kiszivni a ventik a forrosagot a lemezek kozul, igy nem volt megfelelo a hutes, es a kompresszort szabalyzo elektronika is visszabb vette a nyomast a rendszerben, ezert melegedett a levego es emelkedett a vizhofok.
Mennyi viz fogy, ha sok, akkor az okozza a melegedest.
Nalam olyan a kilincs neha, hogy csak a vegen nyit eppen hogy, mintha meg lenne nyulva a bovden. Egyik ajton belul, masik ajton kivul..., kulso spray-re nem javul. Az akksi meg ha 2 hetig nem hasznaljuk, lemerul, akkor csak kerreg az indexrele, de nem felejt semmit. Csak mi az autot, egy napra.:)