Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ronal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3960

Ez nagyban fugg a felzereltègtol è a tènylege àllapottol!

4.5-5 M HUF!

Előzmény: Cutter76 (3957)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3959

Én ipari kompresszorok javításával is foglalkoztam többek között a hűtők tisztítását is csináltam. Brigéciollal befújtuk, hagytuk egy 10-30percet állni aztán forró folyó vízzel (nem nagynyomásúval) finoman leöblítettük. A nagynyomású mosó még a lamellákat is deformálni tudja így nem a legjobb tisztítási módszer.

Előzmény: ktem (3958)
ktem Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3958

Vigyázz, mert az nem javasolt!!!

Én is említettem a szerelőnek, hogy a múltkor átmostam az elejét nagynyomásúval.

Az ha lehet még roszabb...

A hűtő előtt van a klímahűtő, ami megtöri a víz erejét és pont belemossa a dzsuvát a sima hűtőbe!

A sima hűtőn pedig már nem megy át a víz, így a jótékony hatása elmarad.

 

Én is éppen ezért csodálkoztam milyen sok szemét jött ki a hűtőből.

Nem gondoltam volna, pont egy hete mostam át én is.

Előzmény: Ronal (3956)
Cutter76 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3957

Ronal: esetleg nem tudod mi lehet a piaci értéke nagyjából ennek a vasnak ?

Előzmény: Ronal (3954)
Ronal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3956

Selytettem...:(

En szoktam mosni nagynyomàsuval!

Ezek utàn mèg tobszor fogom....

Előzmény: ktem (3951)
Ronal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3955

Nekem speciel csaka speed limit 2 van beàllitva!

Azt ha jol emlèkszem a "car"menuben kell ès olyan sebessègre àllitod amekorràra akarod.

Előzmény: seekay (3948)
Ronal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3954

Ha ismered a tulajt,az auto eloèletèt valamint valos a km akkor nyugodtan megveheted!!!!!!!

Egy darabig mèg nem lesz vele gondod! "elmèletileg"

Előzmény: Cutter76 (3949)
B-csabi Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3953

Igy akkor már az ok is megvan miért lett hengerfejes........

Előzmény: ktem (3951)
ktem Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3952

seekav:

nem tudom, hogy olyankor mit ellenőriz a sebessélimitációban. Nem is gondoltam még rá én sem...

 

Viszont beállítani egyszerű:

Ha mondjuk 50-el haladsz benyomod a gombot amivel állóhelyzetben a tesztet indítod el.

Ez nekem a baloldali gomb a km óránál.

Innentől kezdve a computer eltárolja ezt az adatot, és he véletlenül túllépnéd ezt a sebességet akkor sípolni kezd. Ezzel jelezve, hogy átlépted a beállított sebességet.

Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem törölni pedig hosszan nyomvatartva tudod az értéket.

Előzmény: seekay (3948)
ktem Creative Commons License 2011.11.02 0 0 3951

Hát igen...

Úgy néz ki hengerfej...

 

A hűtőt kívül belül megtisztogattuk, de nem változott semmi. A vizem továbbra is emelkedik.

Kinyitottuk a tágulótartály tetejét járó motornál, és elkezdte kinyomni a vizet belőle.

Ekkor mondta a szerelőm, hogy szinte biztos hogy hengerfej. Ha szerencsém van csak tömítés.

Azt mondta anyaggal munkadíjal együtt 44.000.- ből megvan.

Szerintem ez elég baráti ár nem? Máshol milyen áron csinálják?

 

 

Egyébként egy jó tanács mindenkinek.

A hűtőt néha érdemes kívülről kifujatni kompresszorral, a lamellák között.

A klímahűtőt ki kell lazítani és köztük is átfujatni!

Nekem hihetetlen mi jött ki közüle! Elötte szinte át sem mehetett közte a menetszél.

Most pedig érezhetően cirkulál a levegő!!!

lezli72 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 3950

Sziasztok!4F A6-ban lehet állitani a tolatóradar érzékenységét,ha igen hogyan?

Cutter76 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 3949

Sziasztok !

Egy 2005-ös A6 3.0TDI quattro tiptronic autót készülök venni 135.000 km-rel. Az autó valóban ennyit futott, első tulajos, akit ismerek személyesen.

Megosztanátok velem a tapasztalataitokat ? Milyen problémák szoktak lenni ezzel a konfigurációval ? Tudtok-e hozzáértő szakit ?

Válaszokat előre is köszönöm !

seekay Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3948

Köszi srácok, és hogy tudom beállítani? Nem tudok németül. :D Van esetleg használati útmutatója valakinek? 

De amúgy az önellenőrző tesztnél (olaj, ablakmosó, üzemanyag, fék, stb.) is felhozza ezeket a 'km' piktogramokat, olyankor mit ellenőriz?

Előzmény: Ronal (3947)
Ronal Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3947

Pontosan!

Speed Limit ès bàrmekkoràra beàllithatod!

Előzmény: mikro10 (3946)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3946

Sarga szinu. Ha jol tudom, mind2 jel z egy sipszoval, amikor tulleped a beallitott erteket. Lakott ter es autopalya, 50 es 130. Csak be kel allitani az erteket.

 

Előzmény: seekay (3945)
seekay Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3945

Tud-e vki abban segíteni, hogy az Audik önellenőrzó tesztjében az egyes piktogramok mit jelölnek?

Konkrétan 2 ikon az amit nem ismerek: az egyik az karikában lévő 'km' felirat, a másik pedig majdnem ugyanez, egy karikában lévő 'km2' felirat.

 

liget66 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3944

Segitséget szeretnék kérni, hátha valaki tud okosat mondani.

Vettem egy a6-ost,1.8t.

4b sedán 99-es,mire kell odafigyelni milyen híbái lehetnek?

Előre is kössz.

 

 

Ronal Creative Commons License 2011.10.31 0 0 3943

Nem inkàbb hengerfej gyanus ez a gèp???

Ha a belso tèrbe nem megy,nem pàràs levegot fuj ès sehol nem làtszik nyoma annak,h hol folyna,akkor csak a motorba megy!

Van egy ismerosom akinek a passatjànak ugyan ez volt a baja!>gàtszakadàs

Hengerfej csere utàn jo is lett!

 

 

A hàtso ajtoban nekem nincs also vilàgitàs,csak elol!Igy ez nem meritheti le az akut!Ezek utàn ismèt tanàcstalan vok!

mikro10 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3942

Nem is ott rakodik le, hanem a huto also reszeben, es nem vizko, mert azt a fagyallo oldja. inkabb iszapszeru anyag, kremes. Biztos hogy egy csomo fog kijonni belole, ha leengeded a vizet s kinyomatod egy slaggal. De hatasosab ha ki is banyaszod a hutot, mert akkor jobban belelatni, (meg razni is konnyebb).

Előzmény: ktem (3941)
ktem Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3941

Az olajhűtő ott van elöl , a hűtő alatt.

Még nem volt kimosatva a hűtő, de már én is gondoltam rá.

3 éve, mikor először észrevettem hogy nincs benne víz, csak csapvízzel tudtam utántölteni.

Azóta csak hűtőfolyadékot öntök bele, de még egyszer sem lett leengedve teljesen.

Lehet hogy elvízkövesedett, vagy oxidálódhatott?

Hogyan lehet azt kimosni, kitisztítani? (ha lehet e egyáltalán...)

A tágulótartályban mindenesetre tiszta a víz és nem látszik semmi benne.

 

Előzmény: mikro10 (3939)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3940

Ez nem egy veszes vizfogyas. Ez nem a motor fele tavozik, inkabb a futes fele, azert nem latszik.

Előzmény: ktem (3938)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3939

Az olajhuto hol van a 2.4-esben, nem a huto alatt? A huto ki volt mar mosatva? Tiszta lehet? Termosztatra nem gondolnek, mert akkor nem allna meg 90-nel.

Előzmény: ktem (3938)
ktem Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3938

Hát szerintem sok víz fogy.

Feltöltöm max-ig és kb. 1500-2000 km alatt lemegy min alá.

A vízmenyiségem nem befolyásolja a hőmérséklet növekedést.

 

Előzmény: mikro10 (3937)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3937

Van a szivargasnak helye, csak nem latszik. Legvegso esetben a kipufogobol tavozik...

Nekem nyaron nagy melegben maszott kicsit feljebb a hofok, allo helyzetben, es ekkor meglangyult a befujt levego. A viszko is jo volt(leallitva fogott), meg a masik ventillator is.

Addig kerestuk mig meg nem leltuk, a klimahuto also resze a sok bogartol nem eltomodott, hanem benyomodtak a lemezek(teljesen) es nem tudtak kiszivni a ventik a forrosagot a lemezek kozul, igy nem volt megfelelo a hutes, es a kompresszort szabalyzo elektronika is visszabb vette a nyomast a rendszerben, ezert melegedett a levego es emelkedett a vizhofok.

 

Mennyi viz fogy, ha sok, akkor az okozza a melegedest.

Előzmény: ktem (3935)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3936

Csak akkor venni eszre, ha a rolo nincs behuzva.

Igen, azert irtam, hogy mintha a bowden nyult volna meg.

Előzmény: Ronal (3934)
ktem Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3935

Segitséget szeretnék kérni, hátha valaki tud okosat mondani.

Az lenne a problémám, hogy melegszik a hűtővizem.

Kb. két hónapja vettem észre, hogy nem áll meg 90 foknál a hőmérséklet mint régebben, hanem felmegy 97-98 fokig.

Még nem forrt fel hoszabb távon sem, de idegesít hogy valami nem oké.

Szerelőnél voltam már, viszkó ventilátort cseréltek, mert állítólag az volt a rossz.

De nem változott semmi.

Egészen addig oké, amíg az olajhőmérséklet el nem éri kb. a 90-100 fokot.

Amint ezt eléri, feljebb megy a vizem is!

Feljebb nem megy sem az olaj sem a víz, szerencsémre. Legalábbis idáig!

Mi lehet ez? Találkoztatok már hasonló jelenséggel?

 

ui.: egyébként a hűtővizemet is pótolni kell 2000 km-enként, mert eltűnik...

szivárgásnak helye nincs, azt régebben sem találtak.

 

Audi A6 1999, 2.4 V6 benzin

Köszönöm előre is!

 

Ronal Creative Commons License 2011.10.30 0 0 3934

Ezek a zàrak màr elektromosak,nem??Màrmint nincs bovden meg ilyesmi.

Ezt onnan gondolom,hogy (avant) nekem szèt kellett szednem az csomagtèr ajtot mert nem kapott àramot a rendszàm villàgitàs!

Itt nem volt semmi bovdenes megoldàs,mindn kis mikrokapcsolokkal mukodik!

Megnèzem èn is az ajto alatti kis làmpàt,h kialszik e minden esetben......

mikro10 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 3933

Ja es a hatso ajto(avant) nem kapcsolja le az also lampat az ajtoban, ez mikrokapcsolo gond lehet?

Előzmény: mikro10 (3932)
mikro10 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 3932

Nalam olyan a kilincs neha, hogy csak a vegen nyit eppen hogy, mintha meg lenne nyulva a bovden. Egyik ajton belul, masik ajton kivul..., kulso spray-re nem javul. Az akksi meg ha 2 hetig nem hasznaljuk, lemerul, akkor csak kerreg az indexrele, de nem felejt semmit. Csak mi az autot, egy napra.:)

Előzmény: Ronal (3930)
DAMORON Creative Commons License 2011.10.28 0 0 3931

Beeezony....ott is bibi lehet...

Előzmény: Ronal (3930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!