Relatíve "rengeteg" van,igaz én is látok átlag 2-3-at,bár nekünk ki van élesítve a szenzorunk rájuk :)
És látsz igazán jó állapotút,én még egyetlen egy teljesen felújítottat sem láttam...?
Fro-ban és Olaszo.-ban elég egysíkú az autópark,legalább is a hazaihoz képest ahol pl. egy 25 éves Trabi mellet áll egy zsír új A8-as Audi :))
Délen,ahol voltam,nagyon kevés japcsi autó volt,persze főleg hazai gyártmány,ami érthető és rengeteg a kis kocsi(a Peugeot 106 és a Lancia Y nem is rosz,de ez már offolás ).Azért Monaco közelében láttam 2 ugyanolyan 323-ast,mint a mienk!De Miatából volt a legtöbb,azért ott pláne bejön a Roadster fíling!
A találkozóra meg addig is edzek!!
GangstaBoy elhúzza a csíkot,én meg most értem vissza a nyaralásból!!Szép volt +minden,jól éreztem magam!Franciaországban és Olaszo.-ban nagyon kevés Mazdi volt,elvétve 1-2 323,626,Mx-5...semmi más :((.Több Ferrarit láttam,mint Mazdát... :))
Azt észrevettétek viszont,hogy tényleg igaz: Ausztriában nagyon sok a Mazda,kb. mint itt a Ford vagy hasonló márka.Ott "régi" tisztelet övezi a márkát,veszik is rendesen,és gondolom nem is csalódnak bennük!
Gratula a Találkozóhoz,megnéztem a képeket,nagyon szépek vagytok rajta,de főleg a négykerekűek :-)
A logóhoz McFart:a köz akarata,hogy legyen,és szerintem is yo,bár tény,hogy picit nagy lett!!
Mondjuk abban egyetértek,hogy én sem szeretem ha bazi nagy képeket beraknak a fórumba(üdv sportivo :)),de a Net már csak ilyen szabad dolog,és ezzel számolni kell...
Hmmm, egy ilyen 2.0-ásra szívesen beneveznék. Nincs belôle valami ultradurva példány? Mondjuk 3 literes motorral, turbóval, stb? Azzal aztán lehetne büntetni... :))
A 2. generációs (94-98) 323F-bôl nem tudom, hogy van-e egyátalán 1.8-as motor. Itthon szinte csak az 1.5-ös van, én "pályafutásom" alatt eddig egyetlen 2.0-ás V6-ossal találkoztam.
A Xedos egyébként azért "olcsó", mert a japán autók nem igazán tartják az árukat. Tényleg, van a Xedos 6-ból 2.5-ös motor? Olyat már elfogadnék... :))
A Szeptemberi talira szépül a kert, ha a kutya is úgy akarja, akkor optimális körülmények várnak mindenkit. (Bár tegnap meglátta a postást és ettôl teljesen beôrült -gondolom már a génjeibe van kódolva, hogy utálja ôket- összevissza rohangált vagy tíz percig, keresztül-kasul mindenen... :)
Szeptemberi tali: minél többen vagyunk annál jobb! Természetesen a digigép jön.
Xedos: tenyleg viszonylag olcsóak, van ennek valami oka? Néha én is gondolkodtam rajta. De engem megfertőzött a GT, a kis sportos autókat szeretem. Az a 94-98-as 323F nagyon feküdne 1.8 vagy 2.0V6
Megneztem a kepeket, jok lettek remelem a kovetkezon mi is ottleszunk!
Ha valakit erdekelnek az elso rx7 talalkozon keszult kepeink, a kovetkezo helyen megtalalhatoak: www.extra.hu/wrce
SzaboZ,
Bulldog szulinapot igy megkesve, mentsegemre legyen mondva en 12.-en unnepeltem meg nagggggyonjol :))
Igaz, a Xedos szep auto, nagy auto, de azert tessek vigyazni, draga auto is :), ha kell hozza valami... Egy ismerosomnek sikerult kifognia egy elegge szethajtott peldanyt (nem figyelt vasarlaskor), hat vannak arak... Feltengely pl. 200 korul, es - allitolag - nincs utangyartottban. Szoval koltseges a fenntartasa, ha hozza kell nyulni. Persze ha jot fog ki az ember, nincs ilyen gond, de nem art figyelni...
Jól van, a Honda még a bocsánatos bűn kategóriájába esik, már megijedtem, hogy valami Skoda Fábiát vagy Wagon R-t néztél ki magadnak... :))) (4 ajtajuk van nekik is).
A Xedos azért tetszik nekem is, mert ez az egyetlen olyan luxus kategóriájú autó, amely még számomra is (talán) elérhetô. És ugye, ki ne szeretné egy légkondis, bôrös, extrákkal telepakolt autóban virítani a s*ggét... :)))
Nekem egyébként a Mitsubishi Galant is tetszik (ha már mindenképpen családi autót kell venni...), van belôle 2.4-es 16V-s és 2.5-ös V6-os 24V-s típus is. Hmmmm.
Hat igen, bizonyos szempontbol igazad van. A Xedosban eleg kis motorok vannak, de egy 16 szelepes, DOHC motorbol mar kijon annyi ero, hogy rendesen meg tudja mozgatni az autot. Meg aztan az a sok extra... :-)
A 626-osok kozott van egy, amelyik nagyon tetszik, de hat meg elobb el kellene adnom az enyemet! Probalok "Mazdas" maradni, de egy Honda Accord is nagyon kacsingat!! ;-)
Remélem ha lecseréled az autód, akkor egy másik Mazda mellett döntesz, de ha az nem, akkor remélem japán lesz az új gép (különben kitagadunk a klubból... :))
A 626-osokat és a Xedosokat én is nézegettem (remélem nekem is lesz hamarosan pénzem nagyobbra cserélni a gépet), a Xedossal az a "baj", hogy elfogadható áron csak az 1.6-osok vannak, az a motor pedig nem tudom mit kezd a viszonylag nagy kasznival. Én is kinéztem egy 626-os Macit 2.5-ös V6-os motorral, de 2 millát kérnek érte... :(((
Nekem a Mazda mellet nem sok más jöhet szóba, max valami másik japán gép.
Hat szepek ezek az autok, de az a "baj" ezekkel, hogy kicsik! En nem szeretem a 2(-3) ajtos autokat. Ha 2nel tobb ember utazna, akkor mar kuszni-maszni kell, ha egyaltalan van nekik hely! Persze, ha hozzamvagnak, hogy nesze, akkor en is elfogadnam.
Az en 626-ombol is van 3 ajtos valtozat, ami azert sportosabb, de nekem ez a tipus (5 ajtos) akkor is jobban bejon! :-)
Nalam a sorrend a kovetkezo: csaladi (5 ajtos) auto, terepjaro, sportkocsi... Persze, lassan fel is kellene ebrednem!!! ;-)
Hja, valoszinuleg megvalok az automtol. Sokfele tipus fele kacsingatok. Meg nem tudom mi lesz belole... Egyenlore a Xedos 6 es a 626 tipusok kozott keresgelek. De elkepzelheto, hogy nem Mazda lesz... :-( Persze ez meg nagyon sok mindennek a fuggvenye!
De probalok elsosorban Mazda-ban gondolkodni! Eddig talaltam egy 626-ost, ami nagyon megtetszett. Gyonyoru allapotban van, 94-95-os szeriabol valo.
Ha esetleg tudtok valakit, aki pl. az en automat szeretne megvenni, akkor szoljatok! :-))
valószinüleg a két kép között lecserélte a csávó a szárnyat... vagy esetleg valamilyen eddig nem tapasztalt optikai csalódásnak vagyunk szemtanúi... :)