Ehhez a motorhoz szerintem még nem kell a quattro normális útviszonyok között.Télen jó lenne,de nekem nem ér annyit,hogy a hajtási veszteséget+a többletfogyasztást elviseljem miatta,eredetileg quattrokat is nézegettem mert azért azzal az igazi egy audi:),de elég lesz az FWD is.
Ha pályán 3000-körül tartom a fordulatszámot megyek kb. 100-110-között, és mivel nem kell váltogatnom a sebességet, a fogyasztás drasztikusan leesik, kb. 7L körülre. Ha sietős, 160-as tempó mellett ez felmegy kb. 10L-re. De ez szívó...turbó-nál szerintem a turbó és gumik állapotától függően +1L-el számohatsz kb.
nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is
Audira nem jellemző a rozsda, ha nem volt törve nem is találhatsz rajta... Amin találsz az szerintem 10000% hogy törve volt és szarul csinálták meg.... Azokat kerülném , habár ebben az évjáratban 10-en éves autóknál azért elég sűrün előfordulhat.... ennyi idős korban kipufogó ami max rozsdásodik...
Fogyasztása szerintem 8l-16l-ig biztos lehet... Úgy tudom kényes az üzemanyag minőségére.. De az 1.8 t topikban biztos fognak többen válaszolni a kérdésedre...
Üdv fórumozók!Leendő auditulajként szeretnék tőletek kicsit kérdezősködni:)!Szóval egy 1.8t
audi a4/b5-öt szeretnék vásárolni a közeljövőben,nem akarlak titeket a fogyaszásról faggatni azzal
tisztában vagyok,hogy egy turbós benzinesről van szó nem egy sdi-ről,de ha valakinek kedve
tartja megírhatja azért miként eszik neki:) .Az érdekelne leginkább,hogy vásárlásnál mire
figyeljek leginkább nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg
necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is köszi szépen a segítséget!
van egy külön Audi fórum itt indexen, ott kicsit gyorsabban pörög a válasz adás oda is írd be hogy mi a problémád, hátha... esetleg magánál a gyújtásnál lehet probléma szikra adás meg ilyen egyébb finomságok... de ezt azért kétlem mert akkor ugye nem csak indulásnál lenne ilyen gond hanem járó motornál is... kihagyás, szaggatás, lefulladási hajlam ilyesmi, de a fene se tudja örödögi szekerek ezek belsőéésű motorok :D mondom, audi fórumot probáld meg meg az autó diagnosztika
én is úgy gondolom hogy azt nem tudod kivenni, esetleg kikötni (de ezt is kétlem) a megoldás szerintem is az lenne amit alattam lévő írt hogy VAG diagnosztikával kikapcsolni
bár rosszul mondom mert ez nem megoldás, a megoldás az lenne hogy elvinni a kocsit valakihez aki ért hozzá (pénz!) és az kikeresné hogy mi a gond... ha kontakt hiba akkor felesleges kikapcsolni mert azért hasznos kütyü (ha működik) ha meg azt mondja a szaki hogy kaki akkor marad a kikapcsolás aztán tegyél be a kocsiba egy kormányzár&váltózár&titkos kapcsoló kombót
Hátha valaki már találkozott ilyesmivel: Van egy első generációs A4-esem, '96-elejéről '95 végéről, ami azt csinálja, hogy elsőre szeret nem elindulni.
A folyamat: kulcs be, gyújtás ráad, megvárom, míg az immo elfogadja a kulcsot, indítózok, az önindító teker-teker-teker-teker...aztán inkább feladom, hogy kíméljem az akksimat.
2. menet: 1. kulcsot visszafordítom 0-ra, megint ráadom a gyújtást, megint várok az immo-ra, aztán megint indítok, majd kb. 3. tekerésre elindul a motor. Elég idegesítő.
Van valakinek tippje, hogy ez mitől lehet?
Az autó: A4 B5/8D2
Évjárat: 1996
Motor: 1.8 - 20V - ADR [125LE]
Szerlőm szerint elképzelhető, hogy van az A4-ben is egy nyomástartó szelep az üzemanyag rendszeren, és az nem tartja már a nyomást, így nem kap a motor elég üzemanyagot első indításkor. Tud valaki ilyesmiről? Van ilyen az A4-ben?
Gyertyák, olaj, szűrők, benzimpumpa, akkumulátor már cserélve lettek. Nem csak városban használom, kb. két hetente pályázok 80-110KM-es távokra.
Sok kilóméter van az autóban, óra szerint 260K, szerintem inkább 400K körül, ráadásul az előző tulaj egy kókler volt, az őt megelőző pedig valami boyracer lehetett.
hi ennek a jelenségnek nincs köze hozzá hogy dízel üzemű vagy benyás immobiliser-nek (=indításgátló) a piktogramja villan fel neked... az okát nem tudom, most így elsőre azt mondanám hogy kontakt hiba számolj arra hogy lehet majd egyszer csak nem tudod elindítani a kocsit ( azt érzékeli hogy valaki elakarja lopni) vagy a kocsiban van a gond vagy a kulccsal amivel indítasz
Onnan tudod meg hogy jó , hogy hideget kell fújnia ... :)
Hát ezt én is sejtettem,:),de azon kívűl hogyan tudom ellenőrizni,bár azt tervezem holnap megnézem a verdát,és keresek egy szerelőt nézze már át nekem,....valyon mennyit kérhetnek egy "átnézésért"?
Egy bibi van az autónál,amit állitólag megcsinál a tulaj. Klima komresszort kell bele rakni,na vajon ezt honnan tudom hogy működik-e.Válaszokat előre is köszönöm.Szép napot mindenkinek.
Onnan tudod meg hogy jó , hogy hideget kell fújnia ... :) De ilyenkor nehéz lesz megálapítani , mert 5 fok alatt elvileg nem kapcsol be....
Futómüvet nézzétek át, van benne pár aluminium lengőkar ami kopoghat.... A kipufogó szokott ilyen korban rozsdásodni , a ksztnira a rozsda nem jellemző . Jobban is jártál ezzel az autóval, mert a B Vectra ennyi idős korára egy rozsdakupac.... Fogyasztás vegyesben 6-7-10 között szokott lenni... Igazából nem egy erőgép..
Valójában új vagyok az audisok között,most tervezek autót vásárolni,igazából egy vectra b-t akartam,de ráleltem egy audi a 4-re,segítségeteket,illetve véleményeteket,tanácsokat szeretném kérni,hogy miket kell tudnom az autóról,mire figyeljek oda,miket nézzek meg rajta,bár nem vagyok hozzá értő.Ezt az autót külföldről hozták be,(vectránál azt mondták hogy az nem jelent semmit,sőt,azoknál gyakoribb a valós km).
Egy bibi van az autónál,amit állitólag megcsinál a tulaj. Klima komresszort kell bele rakni,na vajon ezt honnan tudom hogy működik-e.Válaszokat előre is köszönöm.Szép napot mindenkinek.
Nekem ugyan 1.9 pd van 130 paci 6 gang, és pályán 160 körül járok rendszeresen , olyankor 3000 a fordulat.... Igy akár 1000km-ert is lenyomok ezzel a tempóval... Szerintem a TDI -nek is birnia kell a 140-150-et tartósan.
üdv lehet kicsit gyerekes, ostoba kérdések lesznek szóval nem rég vettem osztrákból egy 98-as évjáratú 1.9tdi afn motorkódos a4-et sok-sok km-rel (400ezerKMóraszerint)... valaki megtudná mondani hogy fordulatszámnál kb mettől meddig éri el a nyomaték maximumot? csupán csak úgy kíváncsiságból érdekel elött egy volt kettő golf 2-esem egy 1.6 szivóD meg egy 1.8gti
és elég sűrűn megyek pályán gyakran németországban is, az 1.6 D-met ott basztam tönkre (igen hülye voltam sok volt neki a tempó) ... szóval az afn 1.9 tdi mennyire bírja nagyobb távon a 140-es (olykor 150-160-as) tempót?