Én nem költök, mert nem engedem, hogy bárki hozzányúljon az autómhoz, mindent én csinálok rajta. Nagyon pozitív, ha te is így akarsz tenni, csak akkor először gondolkozz és utána kérdezz. Önállóság, tudod?
A legegyszerűbb módja a következő : tépsz egy kb 20cm hosszú és 3-4 cm széles pamutrongyot. A két végét fogod a közepét meg beteszed a kar mögé és meghuzod az egyik irányba. A puha pamut beleakad az omegagyűrű szárába és könnyedén kifordítja. A leírás tovább tart mint a művelet.
,igaz hogy a hátsokerekcsapagyat csak komplet agyastol lehet cserélni?mijen árban lehet ezt megszerezni?a klímával nekem is voltak már gondjaim de megoldodot,ha kevés a gáz benne akkor a kompresszorja el sem indul ez más autoknál is így van,hálás dolog ha az ember egész nap benne ul,én aban tőltőm napjaim nagy részét,bár a vectrátol kicsit nagyobban
- Semmit nem csinált a bekapcsolásra, csak a visszajelzője gyulladt ki. Ismerős klímás megnézte, próbaképp rátöltött egy kis gázt, hogy mi történik. Erre rögtön elindult.
Megnézték a köv. héten a rendszert, hogy sérült-e, feltöltötték, azóta megy. Egyébként azt mondta a srác (mármint a klímás) hogy ha nincs benne gáz, rendeltetésszerű hogy nem indul el valami szelep miatt ami bezár gáznyomás híján.
Magyarázta még, hogy lassan elmehet a gáz, ha nem használják a klímát, összeszáradó tömítések mentén, stb. Nekem ehhez nem sok lövésem van.
Szep..... Majd,a heten mar en is otthol leszek es teszek fol kepeket az enyemrol.... A hatso lampam nagyon menne a tiedhez is mivel sotet szino neked is az auto,de ha lesz kep font majd meglatod.....
Ha van v. lesz kerdesed ne tartsd magadban megprobalunk valaszolni...
Akkor,nem veszes.... Nekem is koccos volt a jobb eleje... Viszont ezt nem szakszeruen csinaltak,hanem jo magyar szokas szerint ''ganyoltak''!! Igy,meg az iden cserelhetem a kereszttartot,es ha mar ott vagyok nekem is van egy kis rozsda meg kavicsfolverodes amit megejtek es vegre egyben lesz a kicsike.....
Klima: Ha egyaltalan nem volt benne gaz,mikor megnyomtad a kapcsolot -kapcsolt a klimad??
Az eleje valószinüleg tört. A motorháztetőt felnyitva nincs nyoma karosszéria-munkának vagy gyűrődésnek, viszont a gépháztetőn a rétegvastagságmérő magasabb értéket mutatott (sokkal), mint a többi karosszéria-elemen. ( a többin egységes volt az érték)
A szerelő szerint vagy nem tört (akkor viszont mi magyarázza a festéket).. vagy nem nagyon tört.
- Szerintem lehetett ott egy kis pittyputty, ahogy Markos-Nádasék mondanák.. Belül minden szép és jó,nem nyiszorog semmi..kívül rozsda nem nagyon jelentkezik. A bal hátsó kerékíven van egy jelentkező barna folt.. Nyilván ott lesz valami rohadás. - Úgy olvastam, ez vectra- betegség, a hátsó íveknél.
Nem rossz,a felnik kulon tetszenek es ha jol latom a hatuljat szarny is lenne rajta? Ha mar morcositasz egy kicsit rajta a szemoldokkel- a hutoracsot nem akarod cserelni?
Nos,ha ezekkel a lampakkal vetted akkor csereltek,mert ez a B2-s lampai(99-tol) En is csereltem,mert szebb az attetszo buraval... Szal lenyeg a rendes lampa motorjai nem passzolnak ehhez az ujabb lampahoz-igy jartam en is igy lampaallito motort is cserelni kellett.Szerintem ez lesz a megoldas a problemara..... Kep alapjan szep auto,de azert folmerul bennem,miert csereltek a lampakat... Az auto eloeleterol tudsz valamit??
Ez az enyém, amivel az ominózus lámpa-dolog volt. Mióta állítottam rajta nem mentünk vele, így azta nincs fejlemény. (első látásra javult a jelenség amúgy)