Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vsan2 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2358
Ezt nem tudom, de igazad lehet, mert ha be sincs kábelezve, akkor nem raknak olyan modult ami tudja a 4 ablakot felhúzni, mert minek?? szóval a kábelekkel, és a kapcsolóval még bajok lehetnek?? frankó...:(
Előzmény: ateszx20xev (2356)
AAAAAAAAAAAAAAA
vsan2 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2357

Itt a vaterás változat:

 

http://www.vatera.hu/univerzalis_bicskakulcs_omega_vectra_91691514.html

 

ez is gagyi szerintetek?

 

Sanyi

Előzmény: Nutty (2351)
ateszx20xev Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2356
Gyárilag nincs bekábelezve, tehát kábelt és kapcsolót is kéne nézni hozzá és az lesz a nehezebb. Ebből kifolyólag szerintem a hátsó ablakot nem fogja fölhúzni a riasztó, mivel az a modul gondolom csak 2 ablakemelőt kezel.
Előzmény: vsan2 (2354)
Nutty Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2355

A hátsó ajtókárpitra egy kerek műanyag takaró kupakot szoktak tenni a kurbli helyére. A hátsó ajtón a kapcsolónak a helye megvan (van ott egy vakdugó). Az ajtón lévő fogantyú tetejénél, a felső hangszórórács mellett.

16 nem sok érte. Akkor már csak a kábelezés kérdéses....

Előzmény: vsan2 (2354)
vsan2 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2354

Ha 50 a vége akkor biztosan nem érdekel:(

a vaterén most találtam két hátsó emelőt, motorral, 16 a pár.a kábelezés ha jól tudom gyárilag kész van, de ebben nem vagyok biztos. A kérdés az, hogy mondjuk a tekerőt ha leszedném, akkor mi kerül a helyére?Az a lyuk csak nem marad ott? A kapcsoló a hátsó ajtóban hova kerülne, illetve van erre valami kapcsolótálca? Szóval normálisan fog kinézni? Most ha lezárom az ajtókat, akkor felhúzza a két első ablakot.Jó lenne ha ezt is tudná  hátul is, ha már megcsináltatom...

 

Kössz!

Sanyi

Előzmény: Nutty (2352)
vsan2 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2353

Az ebay-es cuccot nem láttam közelről, nem tudok a minőségéről mit mondani, de tény, hogy nem egy drága valami, és mint tudjuk az olcsó általában annyit is ér...egyébként a vaterán is van egy arc, ugyanezt árulja (na jó, majdnem), nála 10800 jó magyar forint az ára. Abban pl van egy olyan funkció, hogy indulás után lezárja az ajtókat....a Vauxhall-os pedig azt hiszem B vectra-hoz tartozott... lehet, hoyg akkor szerzek egy ilyet, és felprogramoztatom.megkérdezem mennyit mondanak rá, hogy megéri-e??

Köszi!!

 

Sanyi

Előzmény: Nutty (2351)
Nutty Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2352

Először is kérdezd meg magatól, hogy szükséged van-e rá, mert nem olcsó mutatvány.

 

Kell hozzá:

- műanyag keret a váltóhoz ( 4 kapcsolós)

- 2 kapcsoló a váltóhoz

- 1-1 kapcsoló az ajtóba

- komplett mozgató mechanika motorral

- plusz kábelezés, ha gyárilag nincs előkészítve

 

szerintem 30-50e körlü lesz a vége.

Előzmény: vsan2 (2350)
Nutty Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2351

Az elsőt illetve a harmadikat felejtsd el, minőségük eléggé gagyi.

 

Az Opel/Vaux jó lehet, de ha nem új, akkor kell bele másik kulcsszár is.

Az immo-t és a távvezérlőt fel kell majd programozni (Tech 2 kell hozzá, vagy komolyabb kulcsmásolós helyeken is van hozzá műszer).

 

Mielőtt megveszed az ebay-en, szerintem kérdezz rá, hogy itthon Opel-éknél mennyi egy ilyen kulcs újonan. pl http://www.csergoe.hu/

 

 

 

 

Előzmény: vsan2 (2346)
vsan2 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 2350

Én azt gondoltam (teljesen rosszul), hogy át lehet rakni gyakorlatilag az egész "belsejét", és a fémrészt is...akkor végülis egyszerűbb ha az opelnél veszek egy ilyen "kulcsházat", és beletetem, illetve belevágatom a kulcsomat, és át is programozzák...

másik kérdés...lehet a hátsó ajtókba szerelni ablakemelőt?kb milyen költsége lehet ennek?

 

Köszi

 

Sanyi

Előzmény: veciv6 (2348)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 2349
Ha jól emlékszem 14-15+posta.....
Előzmény: kapufa00 (2347)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 2348

Nem kell semmit átrakni csak be kell vágatni és a húzósabb a kulcs kódolása....

Nekem kint a kódolás 21.000 volt átszámolva,de lehet itthol olcsóbb.....

 

Amúgy az oldalakkal annyi baj van,hogy meg kell kérdezni az eladót postázna-e Magyar.o.-ra, mert azt irja,hogy német ill. osztrák címre küld csak.

Nézd meg angol ebay-n is kicsit rugalmasabbak és a kulcsot bevágják ingyen-és most kapaszkodj....fénykép alapján......!!!!

A keresőbe azt írd -"vauxhall vectra B keyfob."

Előzmény: vsan2 (2346)
AAAAAAAAAAAAAAA
kapufa00 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 2347
Köszi ! Légyszi kérdezd már meg, hogy egyben mennyi az ára !
Előzmény: veciv6 (2345)
vsan2 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 2346
veciv6 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2345
Sajna nem adja külön a plexit,mert utánna nem tud mit kezdeni az órával.....
Előzmény: kapufa00 (2344)
kapufa00 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2344
oké !
Előzmény: veciv6 (2341)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2343

Ha egyszer működik egyszer nem-valami érenintkezési hiba lehet.....

Ha pedig a gombot akarod cserélni elmész bontóba és ott belepróbálva,hogy működik-e mindene veheted a gyárit és nem kell ledesítened....

Előzmény: jirko19 (2337)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2342

A méret ua. mivel csak pár dologban különbözik a B1 és B2.

Szóval föl lehet tenni csavar és ragasztó segítségével.

Lényeg javítsd ki a rozsdás részeket és utánna föl lehet rakni......-szerintem.

Előzmény: Vlad19 (2336)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2341

 

Basszus,ha nem irsz abszolut elfelejtem.....

Ez van ...pörgés itthol is.

Ma megyek és megkérdezem,hogy van-e és ha van mennyi.

Este leirom majd mire jutottam....

Előzmény: kapufa00 (2335)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 2340

A választ küldtem mailben....

 

Amugy jelez bármiféle hibát nem csak az olajszintet....

Előzmény: lukhazi (2339)
lukhazi Creative Commons License 2008.09.14 0 0 2339
Jónapot!

Ma egy erőteljes gázadásnál beugrott a Tc ikonja a műszerfalon a fedélzeti pedig kiírta a következőt: Check automatic getrieb. utána sztem nem nagyon pakolta a fokozatokat....Leállítottam és az ujraindítás után semmi baja, de a következö izmos kigyorsításnál ugyanez....
a fedélzeti csak akkor löki be a hibajelet ha nincs olaj a váltóban vagy más hiba esetén is?
találkozott már vki ilyennel?
jó lenne tudni h olajat vegyek vagy váltót:(:(:(
Ja 2.5V6 automata 97-ből
Előre is köszi!
kapufa00 Creative Commons License 2008.09.14 0 0 2338
Nekem 2000-es évjáratú van, de nincs rajta műanyag, én öntapadós VECTRA feliratú (alu)küszöbvédőt ragasztottam fel rá. Nekem így is tetszik, továbbá ez is véd a cipő által okozott karcolásoktól.
Előzmény: Vlad19 (2336)
AAAAAAAAAAAAAAA
jirko19 Creative Commons License 2008.09.14 0 0 2337
sziasztok!
Kérdésem a következő: A klíma eco gombja az ülésfűtés és a hátsóablak párátlanító kapcsolója egyszer világít egyszer meg nem, van h a visszajelzés nem működik van hogy a háttérvilágítása és van h működik rendesen.Az autó '97es évjáratú tehát még a régi kapcsolók vannak benne.Lehet ezzel kezdeni valamit ami nem ledesítés? köszi
Vlad19 Creative Commons License 2008.09.14 0 0 2336
sziasztok!

Lenne 1 olyan kérdésem, hogy a 99 után gyártott vectrák küszöbén ugyebár van valami műanyag küszöb-kiszélesités. érdekelne hogy ez a 98ig gyártottakra is jó-e (ha igen, akkor hogyan működik, felpattintható?), mert ha igen akkor beszereznék rá olyasmit, talán kicsit visszafogja a küszöbrozsdásodást, meg szép is.
kapufa00 Creative Commons License 2008.09.14 0 0 2335
Üdvözlet a hazatérőnek !!!
Egyik válaszodban jelezted, hogy ha haza térsz, utána nézel egy műszerfal plexi-nek.
Nos a dolog még mindég fenn áll, érdekelne egy szép állapotú, ha van, akkor légyszíves jelöld meg az árát.
köszi: kapufa
mumtaz Creative Commons License 2008.09.13 0 0 2334
Nem vagyok tudor, de mióta meg van a kocsi, azóta nagyon sok dolgot kiismertem rajta. Okos és hülye kérdéseket is feltettem anno, amiből tanultam.

A klíma. Nem csak a manuálisnál, de a digit klímásnál is a külső hőmérséklettől függetlenül meg kell járatni a rendszert. Viszont a heti rendszeresség talán sok lehet. Klímás szerint havi egy alkalom, de szerintem a középút a legjobb, tehát 2 hetente. Működési elvében a digit és a manuális klíma hűtőrendszere között nincs különbség, tehát azonos "előírások" vonatkoznak rájuk.

A rendszeren két darab nyomáskapcsoló van, amiből az egyik túl kicsi nyomásnál, a másik túl nagy nyomásnál lövi le, illetve nem engedi bekapcsolni a kompresszort.
veciv6 Creative Commons License 2008.09.13 0 0 2333

Lehetseges......

Meg kell nézetni,ha találnál olyan szervizet,amely rendelkezik olyan géppel amiről beszéltem,akkor egyszerű lenne.

A gép jelzi,hogy meg tartja-e a rendszer a gázt,ha nem pedig kiirja hol a hiba....,de lehet csak gázzal kell föltölteni....

Előzmény: Phantom97 (2331)
troppauer Creative Commons License 2008.09.13 0 0 2332
gondolom, ilyenkor kérdés, miért nincs benne (mármint gáz)
Előzmény: Phantom97 (2331)
Phantom97 Creative Commons License 2008.09.12 0 0 2331
Akkor lehet, hogy nekem is a gáz hiányzik belőle?
mert bekapcsolom, persze nem hűt és némi nyöszörgő hangja azért van. Viszont az alapjárati fogyasztás - 1 liter - nem ugrik fel a szokásos 1,6 literre mint mikor hűtött a klima.
Előzmény: veciv6 (2329)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.12 0 0 2330

Az lehet,mivel itthoni arakban nem mindig vagyok otthol-leven 2 honapot vagyok az evbol itthaza..

Viszont tapasztalatbol mondom meg mindig legalabb 70%-a dolgoknak olcsobb...

Legyen autorol,hiradastechnikarol v. akar ruharol szo......

Előzmény: ateszx20xev (2319)
veciv6 Creative Commons License 2008.09.12 0 0 2329

Na itt vagyok....vegre itthol.

 

Szal igen,van benne egy un. nyomasszabalyzo szelep ami,ha nincs gaz a rendszerben be sem huzza a kompresszort.

pont ma voltam Bosch szervizben ott van egy nagyon franko klima gep ami mindent megmutat a kocsi klimajaval kapcsolatosan....

Nekem is gaz kellett ra.......

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!