Ezt nem tudom, de igazad lehet, mert ha be sincs kábelezve, akkor nem raknak olyan modult ami tudja a 4 ablakot felhúzni, mert minek?? szóval a kábelekkel, és a kapcsolóval még bajok lehetnek?? frankó...:(
Gyárilag nincs bekábelezve, tehát kábelt és kapcsolót is kéne nézni hozzá és az lesz a nehezebb. Ebből kifolyólag szerintem a hátsó ablakot nem fogja fölhúzni a riasztó, mivel az a modul gondolom csak 2 ablakemelőt kezel.
A hátsó ajtókárpitra egy kerek műanyag takaró kupakot szoktak tenni a kurbli helyére. A hátsó ajtón a kapcsolónak a helye megvan (van ott egy vakdugó). Az ajtón lévő fogantyú tetejénél, a felső hangszórórács mellett.
16 nem sok érte. Akkor már csak a kábelezés kérdéses....
a vaterén most találtam két hátsó emelőt, motorral, 16 a pár.a kábelezés ha jól tudom gyárilag kész van, de ebben nem vagyok biztos. A kérdés az, hogy mondjuk a tekerőt ha leszedném, akkor mi kerül a helyére?Az a lyuk csak nem marad ott? A kapcsoló a hátsó ajtóban hova kerülne, illetve van erre valami kapcsolótálca? Szóval normálisan fog kinézni? Most ha lezárom az ajtókat, akkor felhúzza a két első ablakot.Jó lenne ha ezt is tudná hátul is, ha már megcsináltatom...
Az ebay-es cuccot nem láttam közelről, nem tudok a minőségéről mit mondani, de tény, hogy nem egy drága valami, és mint tudjuk az olcsó általában annyit is ér...egyébként a vaterán is van egy arc, ugyanezt árulja (na jó, majdnem), nála 10800 jó magyar forint az ára. Abban pl van egy olyan funkció, hogy indulás után lezárja az ajtókat....a Vauxhall-os pedig azt hiszem B vectra-hoz tartozott... lehet, hoyg akkor szerzek egy ilyet, és felprogramoztatom.megkérdezem mennyit mondanak rá, hogy megéri-e??
Én azt gondoltam (teljesen rosszul), hogy át lehet rakni gyakorlatilag az egész "belsejét", és a fémrészt is...akkor végülis egyszerűbb ha az opelnél veszek egy ilyen "kulcsházat", és beletetem, illetve belevágatom a kulcsomat, és át is programozzák...
másik kérdés...lehet a hátsó ajtókba szerelni ablakemelőt?kb milyen költsége lehet ennek?
Nézegettem az ebay, és találtam kulcsot a vectrához...Szerintetek át lehet valahogy szerelni a régi kulcsot egy ilyen újba, vagy kell bele újat legyártatni?
Ma egy erőteljes gázadásnál beugrott a Tc ikonja a műszerfalon a fedélzeti pedig kiírta a következőt: Check automatic getrieb. utána sztem nem nagyon pakolta a fokozatokat....Leállítottam és az ujraindítás után semmi baja, de a következö izmos kigyorsításnál ugyanez.... a fedélzeti csak akkor löki be a hibajelet ha nincs olaj a váltóban vagy más hiba esetén is? találkozott már vki ilyennel? jó lenne tudni h olajat vegyek vagy váltót:(:(:( Ja 2.5V6 automata 97-ből Előre is köszi!
Nekem 2000-es évjáratú van, de nincs rajta műanyag, én öntapadós VECTRA feliratú (alu)küszöbvédőt ragasztottam fel rá. Nekem így is tetszik, továbbá ez is véd a cipő által okozott karcolásoktól.
sziasztok! Kérdésem a következő: A klíma eco gombja az ülésfűtés és a hátsóablak párátlanító kapcsolója egyszer világít egyszer meg nem, van h a visszajelzés nem működik van hogy a háttérvilágítása és van h működik rendesen.Az autó '97es évjáratú tehát még a régi kapcsolók vannak benne.Lehet ezzel kezdeni valamit ami nem ledesítés? köszi
Lenne 1 olyan kérdésem, hogy a 99 után gyártott vectrák küszöbén ugyebár van valami műanyag küszöb-kiszélesités. érdekelne hogy ez a 98ig gyártottakra is jó-e (ha igen, akkor hogyan működik, felpattintható?), mert ha igen akkor beszereznék rá olyasmit, talán kicsit visszafogja a küszöbrozsdásodást, meg szép is.
Üdvözlet a hazatérőnek !!! Egyik válaszodban jelezted, hogy ha haza térsz, utána nézel egy műszerfal plexi-nek. Nos a dolog még mindég fenn áll, érdekelne egy szép állapotú, ha van, akkor légyszíves jelöld meg az árát. köszi: kapufa
Nem vagyok tudor, de mióta meg van a kocsi, azóta nagyon sok dolgot kiismertem rajta. Okos és hülye kérdéseket is feltettem anno, amiből tanultam.
A klíma. Nem csak a manuálisnál, de a digit klímásnál is a külső hőmérséklettől függetlenül meg kell járatni a rendszert. Viszont a heti rendszeresség talán sok lehet. Klímás szerint havi egy alkalom, de szerintem a középút a legjobb, tehát 2 hetente. Működési elvében a digit és a manuális klíma hűtőrendszere között nincs különbség, tehát azonos "előírások" vonatkoznak rájuk.
A rendszeren két darab nyomáskapcsoló van, amiből az egyik túl kicsi nyomásnál, a másik túl nagy nyomásnál lövi le, illetve nem engedi bekapcsolni a kompresszort.
Akkor lehet, hogy nekem is a gáz hiányzik belőle? mert bekapcsolom, persze nem hűt és némi nyöszörgő hangja azért van. Viszont az alapjárati fogyasztás - 1 liter - nem ugrik fel a szokásos 1,6 literre mint mikor hűtött a klima.