NGK gyertyaval jartam igy pl., pedig az is japan. Az a kis vacak mindig lecsavarodott a vegerol, mi volt rairva a dobozra? Made in France. Multkor vettem megint, furcsa volt, nem lotyogott, le se lehetett csavarni. Utana neztem a dobozt: Made in Japan :)
Na persze ez csak egy gyujtogyertya, dehat akkor is.. :)
Az a naj, hogy az európai összeszerelés sem garancia arra, hogy EU gépként vámoltasd le. Ahhoz az is kell, hogy az autó alkatrészeinek valamennyi %-át (asszem 50, de ez nem biztos) is Európában gyártsák. Jó példa a Mitsubishi, amelyet a franciáknál raknak össze, de az alkatrészeit Japánból hozzák, ezért nem lehet "kedvezményesen" levámoltatni.
Pigmy: Én úgy tudom Európában nem szereltek össze Mazdát. Az összes gép japánban készül! Egyelőre csak tervezik hogy 2003-tól itt is lesz gyártás/összeszerelés.
Jajajaj!! Most miert vagytok ilyenek! Bruhuhu... :-(
Ladam, Kispolakom es Skodam mar volt, ugyhogy ezektol nem kell tartani. A Xedos 9-es jo otlet, de elore szoljatok, ha hozzatok, mert akkor a garazst ki kell szelesitenem! :-)
Amugy eddig a nem-Mazdak kozul a Honda Accord, egy Volvo, egy Saab 9000 es egy Peugeot 307 GT volt teriteken. Ezen kivul egy rakat 626, Xedos 6 es 323... Szoval meg mindig a Mazda-k vezetnek! (Mint mindig!!) Ugyhogy ehhez tartsatok magatokat! Kulonben...!!! ;-)))
nemtom, mennyire nezegetted a vamokat, eleg erdekesen vannak megalkotva :) Az Europai Unioban _keszult_ jarganyokra 0% a vam, de a tobbire van, tehat egy japan behozatala joval dragabb - elvileg. Bar aztan ki tudja, hogy az Europaban osszeszerelt Mazdak milyen kategoriaba esnek... Mindenesetre egy 4 evnel idosebb, katalizatoros, 2000-es auto europaibol 50%+25%AFA, nem europaibol 116,2%+25%AFA! Bar egy bukolampas 323F-et meg igy is erdemes behozni, kell a francnak Golf :))
Csak azert irtam, mert a 2000DM jol hangzik, de mibol arra a haz elott allo auto lesz papirokkal... :)
Azért csak Mazdánál kell mindenképp maradnod,nem GangstaBoy?Csak te csinálod a MMK netes lapját!!
Vagy ha mégis elcsábítana egy isteni Passat :(((,akkor gyüjtünk,hogy álljon mellette a sufniba minimum egy Xedos 9...
Úgylátszik ez a kipufok nyara.Holnap én is kivetetem a régi hangtompítót,de kivételesen rakatok is bele egy újat!Kérlek Benneteket imádkozzatok,hogy simán menjen!!Előre is köszi! :)
Micsooodaaaaa...?!?! :-)
Az a lepukkant bringa...?! Es en meg cipeltem neked a kipufogot! :-\
Nem is tudom ki amuldozott, hogy mik vannak az en automba... Mivel neki (Neked!!) olyan nincs is!! ;-))
GangstaBoy
Ui.: Minnya odamegyek es kihuzom a geped tapkabelet a falbol... ;-))
Pigmy, tudod mit! Meggondoltam magam! Neked nem is adnam el... Nem birnad megszokni a sebesseget, aztan par het mulva meselned, hogy "egyszer csak osszetort!" ;-))
Ja, es azert gondoltam a Fiat Coupe motorra, mert egy baratom, akinek '88-as Mazda626 Coupe 2.0i 16V DOHC-ja van, epp most fog egy ilyen Fiat-ra valtani (ezt lehet behozni jo penzert a nemetektol). Mondtam en, hogy kitagadom :)), de gondolom a motorja miatt dontott emellett, mert azert a turbos ketliteres tudhat valamit... (Meg hat azert nem olyan csunya...) A mazdaja a mostani allapotaban ugy 170-180 loero korul lehet, tehat muszaj annal erosebbet vennie, mert a gyengebbet szethajtana.. :) Figyelsz Gansta?;)
Te figyu, nem dummy az igazi neved??? :)))))) Bocs, de valahogy ült a poén! :) Pont tegnap este az M3-on mellettem csapódott össze egy escort meg egy g astra. Nem a Mazdával voltam, de bugyi megtelt!
En a 3. Mazda626-omat. Volt egy '80-as, 1.6B, elcsereltem ra a 386DX/40-es gepemet '94-ben ;), aztan egyszer csak osszetort. Lett egy '82-es, motor a regibol, az is egyszer csak osszetort :) Most meg ez van. '84-es, 2000-es, GLX, sedan, 100 loero koruli, tetoablak, elektromos tukrok, elektromos ablakemelok, stb., es imadom :)
Aztan majd kiprobljuk a tobbit is, szep sorjaban, nem sietos... Mindegyiken elvegzem a torestesztet ;))
"szerinted egy 2.0i 16V jobban megy mint egy 1.3-as wankel? 250-be lett volna egy nagygenerál full új alkatrészekkel (gyári). Ennyibe minimum benne lenne egy ilyen fiat moci betétel."
Hat turbosan elkepzelheto, hogy jobban megy. Ki tudja :) Jo, ertem en, szerintem is hulyeseg egy RX7-est Fiat-motorosra alakitani... dehat mindenki azt csinal a sajat autojaval, amit akar.
Mondjuk nem ertem, akkor mar miert nem egy masik Mazda-motort tett bele az illeto... :)
SzaboZE, tudom, igazad van... Mondjuk az en 2.0i GT-m utan eleg combos autot kellene vennem, hogy a feeling megmaradjon, de asszem annyira mar nem fontos, hogy szaguldozzak. Ha kevesebbet fogyaszt es a kenyelem, kulcsin megmarad - az nekem boven eleg! Persze jo dolog, ha megy a bringa, de azert nekem meg kell szamolnom a kilometereket! 20 nap alatt megvan az 1000 km, es akkor meg csak melozni voltam, sehol mashol... :-(
Persze az is szamit, hogy ezt az autot kedvezo feltetelek mellett meg tudom venni. Neztem nagyobb motorral szerelt autokat (323, 626, Xedos), de ott mas feltetelek voltak! Tehat meg azert nezelodok! Eloszor ugyis az en automat kell eladnom! Surgosen! :-)
Gangsta, nem akarlak lebeszélni, de az 1.5-ös mócerral (pláne 2.0GT) után a fogyasztás azért fog nőni, mer nyomni köll hogy menjen. Tehát fogyasztani fog kb 8-9et. A 2.0 meg eszik mongyuk 9,5-öt normál lábmérettel.
Vegyé egynyócast az szerintem megfelelő kompromisszum. Vagy egy sportkipuffanót köll föltenni a gépre.Jó árban van a gép, városban király.