Megjottek a kepek, de tenyleg dobtam a hatast!!!
Ugyanis hibasak! Mind a negy! Probald meg elkuldeni megegyszer! Nem hiszem, hogy a PrimPostaval lenne a gond, mivel eddig az osszes kep jol jott meg!
Szoval, hajra! Ha megjottek, mar teszem is ki az oldalra! :-)
Most hétvégén kitakaritottam a kocsit és a szönyeg alá nézve látom, hogy ráférne egy kis foltozás:(( Őszre meg kell csinálni mert megint állni fog benne a viz. Egy lelkiismeretes karosszériást kell találnom.
A képek postázva. Remélem jól sikerültek. Majd meglátjátok, ha Gangsta bir velük, és nem dobja meg a hátast:)
Annyi felé jártok, kezdelek irigyelni titeket. Rám is rámférne már egy kis kiruccanás. (meg borozgatás)
Na majd hétvégén.
Hát, történt veletek 1-2 dolog a napokban.Én Tokajon voltam(borozgattam!!!),hétfőn pedig felrakták az új hangtompit.Azóta sokkal csendesebb,és simább a járása az autónak!
Akashi:nekem elküldhetnéd a képeket,de ha felrakjátok a Mazda oldalra akkor nem olyan fontos!
Caris:egy kalappal az esküvőre+ jó nászutat :)
Majd jelentkezem 1 hét múlva,megyek a Szigetközbe...elvégre nyár van!
Hat azert van a karosszeria, hogy az torjon, ne pedig en :) (Ezert nem veszek motort.) Ugyan mar, ez csak egy targy, egy eszkoz, ami - milyen erdekes - a hasznalat soran hasznalodik.
Tenyleg, miert nem talaljak mar ki a bio-autot, ami magatol regeneralodik, ha megserul?:)
"Pigmy: ha igaz amit írtál, akkor nem te vagy a hibás, mivel a többiek nem használtak irányjelzőt."
SzaboZE, tudod az a baj, hogy ezt sehogy se tudom atharitani masra, mert en fordultam be a masik savbol, es nem a kanyarodobol, mert azt hittem, hogy a kanyarodo savban is parkolnak (mert ugye szoktak ilyet ebben a kedves varosban :). Nem figyeltem elegge, mert rutinbol vezettem (mint mindenki), kozben meg megzavart az utepites is a sarkon, es nem azt neztem, hogy elindul-e a sor eleje, es meg reggel volt, es meg almos is voltam, es kulonben is :))
Tudtok valamit arrol, hogy a Reiter F. utcai Mazda-szervizben hogy dolgoznak a karosszeriat illetoen? (jol-rosszul, normalis aron-dragan?) Es vajon lehet-e kapni a Mazda-nal matricat az auto oldalara, ami valoszinuleg gyari matrica, mert lattam mar masik ugyanilyen tipusokon is? De asszem inkabb megkerdezem oket.. :)
akashi: Ahogy SzaboZE is irta, kuldd el nekem a kepeket, es kiteszem oket a Mazda oldalra - ha Te is ugy gondolod!
Caris: Hat hogy is szoktak mondani:
"Kez- es labtorest!" - persze ezt nem kell komolyan venni! :-)
Meg nem tudom, hogy jovunk-e, mert nalunk a csaladban halaleset tortent, tehat igy eleg gazos a dolog! De meg nincs veszve semmi... Ha megyunk, akkor holnap talalkozunk.
Hi Caris, eljön a nagy nap! NE izgulj, minden oké lesz, majd mesélsz! Mi Kazincbarcikára megyünk a kollegám esküvőjére, aztán 18-án engem is elkap a gépszíj!
Nnna gyerekek. Fel van újitva a szerkezet. :))Sikerült gyári kardánkeresztet szereznem, és ki is cseréltem (nem gyári volt benne). Már nem ráz. Kapott 4 új gumit is, és a futómüvet is beállitottam. Szóval kezd összeállni a gép. Nagyon büszke vagyok rá. Ja és az én autómban is NGK gyertya van, mert a makarónizabálók szutyok Marellijével nem ment minden henger, pedig kompressziót is mértem, (11,5-12-12,5-12,8)Szóval csak japán cuccokat szabad venni.( na jó a gumi nem japán lett:)
A másik jóhirem, hogy sikerült fotókat csinálnom. Ha kiváncsiak vagytok a 323-as első modelljére szóljatok és elküldöm. Csak a rendszámot kell még átirnom a képen.
Andrassy uton sorban alltak az autok az ut szelen, en meg be jobbra a zold lampanal, kozben kiderult, hogy a sor elejen levo ket auto is jobbra akart menni, csakhat se index, se feklampa, en meg aszittem parkolnak. Aztan megmozdult az elso tereptargy, magyarul egyszerre ketten akartunk ugyanoda bekanyarodni, csakhat... :))
Ehh, ma sikeresen benyomtam a jobb hatso ajtomat, meg az elsot is picit... Tudtok valami korrekt karosszerialakatost+festot aki szepen meg tudja csinalni, meg persze normalis aron? Ja, metalszinu, csik alatt festeni kell valoszinuleg, es nem lenne rossz, ha passzolna a szin ;) Mi is van azzal a Mazda-muhellyel ahol lakatos is van?
Meg valami Pioneert vagy Hitachit is.. :) De az NGK-t irja elsonek.
1x meg szorakoztam a gyujtotrafoval is, beraktam valami elektromos kutyut, mert az allitolag nagyobb, erosebb szikrat gyujt, dehat azzal se volt az igazi.. Visszakerult a gyari trafo.
Gyujtassal is varialtam, vegul az is az eloirt foknal lett jo :) El lehetett erni, hogy alacsony fordulaton nyomatekosabb legyen, de akkor meg magasabb fordulaton lett gyengebb. Azt meg azert megse.
Hat van egy mondas, miszerint "japan autoba japan gyertyat", amiben asszem van is valami :) Bosch gyertyakat nagy ivben szoktak kihajigalni a Mazdakbol, nekem a Beru se valt be sehogy.. regi Mazdamhoz pl. egyik Beru-katalogus mast irt, mint a masik Beru-katalogus.. aztan 10 fokkal arrebb kellett rakni a gyujtast, hogy menjen pl. a harompolusu Beruval. Vegul NGK lett benne, azota nincs vele gond. Nem is kap mast.
Most nekem is NGK van. Próbáltam a Fosch négypólusút, de az télen halál. A négypólusúból a Beru izlett a gépnek. Most NGK van benne, valóban picit többet fogyaszt, de gyújtási gond nincs. kop-kop
Nem kell azert tartani tole, attol az meg jo, csak neha meglazul rajta az a bigyo. Ami nem tudom, hogy gond-e egyaltalan, csak en olyan vagyok, hogy jobban szeretem, ha nem lotyog :)