Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.06 0 0 619

Szia Mindenkinek,

 

Új vagyok itt üdvözlök mindenkit!

Van egy A4/97 TDI AFN-es kombim amivel kapcsolatban kérdéseim lennének mert biztos sokan közületek jobban ki vannak hegyezve ezekről mint én.

Első kérdésem tudja-e valaki hol helyezkedik el az autómban az ECU doboz. Tudnom kellene a számát de az szerintem rá van írva.

A másik kérdés láttam a neten első lámpát kompletten jó áron de már a facelifteshez asszem 2000 utánihoz.

Ki szeretném cserélni az én üveg lámpámat ilyen projektoros egybeindexesre. Meg tudom tenni vagy nem cserélhető?

A segítségeteket előre is megköszönöm! :-)

A4 audista Creative Commons License 2013.02.03 0 0 618
hantorish Creative Commons License 2013.02.02 0 0 617

Sziasztok!

 

Korábban már írtam a problémámról, történt fejlemény az ügyben, de sajnos még mindig nincs megoldva:

 

A probléma: 2004.12 havi A4-esnél (1.6 benzin) a vízhőfok a kijelző szerint csak nagyon lassan kezd el fekúszni hideg motorról. Ha felmegy 70 fokig, visszaesik, majd pár perccel később kezd csak megint felmenni, ekkor már 90 fokra és szépen tartja is. Ettől függetlenül minden hibátlannak tűnik, a meleg levegőt már 4-5 perc után elkezdi fújni a kocsi.

 

A hőgombára gyanakodtunk, ki is cseréltük, a számítógépre dugva is jelezte, hogy azzal probléma van. Kipróbáltuk, jónak tűnt, bár meleg motorral vittem, azzal hoztam.

 

Jöttem vele 30 km-t és kicsit kihúzattam, és meglepődve tapasztaltam, hogy visszaesett minimumra a kijelző szerint a vízhőfok. Aztán 15-20 másodperc és vissza 90-re.

 

Tehát most úgy tűnik, mintha kihúzatás után visszaesne. Van valami ötletetek? Elég tanácstalan vagyok, mert amúgy meg semmi hibát nem tapasztalok :S.

czines Creative Commons License 2013.02.02 0 0 616

Üdv. Mindenkinek!             

Lehet, hogy tudjátok de én most személyes tapasztalatom alapján tudom,hogy az audi 7 év garanciát adott a siemens pd elemekre. Most cseréltettem ki egy módosított változatra, garanciával, szervízkönybe beírva, ingyenesen. Akit érint az feltétlenül érdeklődjön a márkaszervízben.                                                                                                           

czines Creative Commons License 2013.01.29 0 0 615

Köszönöm válaszod,megtaláltam majd irok neki is de egyelőre szarakszik a netem. Üdv:czines

Előzmény: kerkyra (612)
-Robyka- Creative Commons License 2013.01.29 0 0 614

Sziasztok!

Került hozzám egy 1996 Audi A4 1.8 20V 125LE autó.

Az a gondom,hogy nincs fűtés.Digit klímás.A volt tulaj állítása szerint nemrég lett fagyállózva,elötte hibátlan volt,utána nem is nagyon használta.

Van valakinek valami tutibiztos ötlete a légtelenítésére?

Hőfok stabil 90C...

Termosztát jó,még a fűtőradiátorhoz menő 2 cső is forró.

Minden jó,csak éppen nem fűt,még langyosat sem.Állítómotorok szintén jók.

Nem hengerfejes.

Köszönöm!

 

kerkyra Creative Commons License 2013.01.29 0 0 613

Elírtam a nevét   Neo515....

Előzmény: kerkyra (612)
kerkyra Creative Commons License 2013.01.29 0 0 612

Dízel tuning fórumon  keresd Neo155-öt...

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9086228&la=123610459

Előzmény: czines (611)
czines Creative Commons License 2013.01.29 0 0 611

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A4 2006 125kw. autóm van és nehézkesen indul hidegen, melegen egy fokkal jobb. Alapjárat 50-90c-fok között egyenetlen, üzemi hőfoknál aránylag sima, állandó olajszag a kipufogó felől. Műszeres vizsgálat a 2.hengerben pd.-elem hibára utaló értéket mutat. Ha elemet kell cserélnem 1 elem cseréje elég-e, vagy mind a 4-et cserélni kell? Alig észrevehető egyelőre ez a probléma szinte csak szakember mondaná meg,hogy valami nem OK.  Meddig lehet elmenni egy ilyen tüneteket produkáló autóval?

rplusz Creative Commons License 2013.01.29 0 0 610

hello nekem ua. volt a problémám kicseréltem a hőgombát és a termosztátot azota nincs gond vele!

 

Előzmény: hantorish (573)
vonatfan01 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 609

Üdvözletem! 1997-ben gyártott Audi A4-eshez keresek magyar nyelvű kézikönyvet. Ha valaki tudja hogy hol van fent a neten, vagy esetleg rendelkezik is ilyen könyvvel, az kérem jelezze nekem itt! Előre is köszönöm!!

kerkyra Creative Commons License 2013.01.25 0 0 608

izzó nincs benne....csak maga a lámpa..

Előzmény: A4S4 (607)
A4S4 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 607

Az utángyártottban benne van az izzó foglalat is?

Előzmény: kerkyra (594)
kerkyra Creative Commons License 2013.01.24 0 0 606

Előzmény: A4 audista (603)
gagavectra Creative Commons License 2013.01.24 0 0 605
Ehhez a motorhoz szerintem még nem kell a quattro normális útviszonyok között.Télen jó lenne,de nekem nem ér annyit,hogy a hajtási veszteséget+a többletfogyasztást elviseljem miatta,eredetileg quattrokat is nézegettem mert azért azzal az igazi egy audi:),de elég lesz az FWD is.
Előzmény: esztelencsiga (600)
esztelencsiga Creative Commons License 2013.01.24 0 0 604

Köszi!

Előzmény: kerkyra (602)
A4 audista Creative Commons License 2013.01.24 0 0 603

képeket tudsz küldeni az utángyártottról?

Előzmény: kerkyra (594)
kerkyra Creative Commons License 2013.01.24 0 0 602
Előzmény: esztelencsiga (601)
esztelencsiga Creative Commons License 2013.01.24 0 0 601

Szia,

 

Köszi a választ, olyan fórumra keressek, hogy "Audi", csak így?

Előzmény: audia4b519tdi (596)
esztelencsiga Creative Commons License 2013.01.24 0 0 600

Fordulatszámtartomány!

Szívó 1.8-nál a következőket tapasztaltam:

Ha pályán 3000-körül tartom a fordulatszámot megyek kb. 100-110-között, és mivel nem kell váltogatnom a sebességet, a fogyasztás drasztikusan leesik, kb. 7L körülre. Ha sietős, 160-as tempó mellett ez felmegy kb. 10L-re. De ez szívó...turbó-nál szerintem a turbó és gumik állapotától függően +1L-el számohatsz kb.

 

1.8TQ-ban nem gondolkoztál?

Előzmény: gagavectra (598)
kerkyra Creative Commons License 2013.01.23 0 0 599

nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg
necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is

 

Audira nem jellemző a rozsda, ha nem volt törve  nem is találhatsz rajta... Amin találsz az szerintem 10000% hogy törve volt és  szarul  csinálták meg.... Azokat kerülném , habár ebben az évjáratban 10-en éves autóknál azért elég sűrün előfordulhat.... ennyi idős korban  kipufogó ami max rozsdásodik...

 

Fogyasztása szerintem 8l-16l-ig biztos lehet... Úgy tudom kényes az üzemanyag minőségére.. De az 1.8 t topikban  biztos fognak többen válaszolni a kérdésedre...

Előzmény: gagavectra (598)
gagavectra Creative Commons License 2013.01.23 0 0 598
Üdv fórumozók!Leendő auditulajként szeretnék tőletek kicsit kérdezősködni:)!Szóval egy 1.8t
audi a4/b5-öt szeretnék vásárolni a közeljövőben,nem akarlak titeket a fogyaszásról faggatni azzal
tisztában vagyok,hogy egy turbós benzinesről van szó nem egy sdi-ről,de ha valakinek kedve
tartja megírhatja azért miként eszik neki:) .Az érdekelne leginkább,hogy vásárlásnál mire
figyeljek leginkább nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg
necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is köszi szépen a segítséget!
Freund Krisztián Vilmos Creative Commons License 2013.01.23 0 0 597

Köszi a segítséget.

audia4b519tdi Creative Commons License 2013.01.23 0 0 596

van egy külön Audi fórum itt indexen, ott kicsit gyorsabban pörög a válasz adás oda is írd be hogy mi a problémád, hátha...
esetleg magánál a gyújtásnál lehet probléma szikra adás meg ilyen egyébb finomságok... de ezt azért kétlem mert akkor ugye nem csak indulásnál lenne ilyen gond hanem járó motornál is... kihagyás, szaggatás, lefulladási hajlam ilyesmi, de a fene se tudja örödögi szekerek ezek belsőéésű motorok :D
mondom, audi fórumot probáld meg meg  az autó diagnosztika

Előzmény: esztelencsiga (591)
audia4b519tdi Creative Commons License 2013.01.23 0 0 595

én is úgy gondolom hogy azt nem tudod kivenni, esetleg kikötni (de ezt is kétlem) 
a megoldás szerintem is az lenne amit alattam lévő írt hogy VAG diagnosztikával kikapcsolni

 

bár rosszul mondom mert ez nem megoldás, a megoldás az lenne hogy elvinni a kocsit valakihez aki ért hozzá (pénz!) és az kikeresné hogy mi a gond... ha kontakt hiba akkor felesleges kikapcsolni mert azért hasznos kütyü (ha működik) 
ha meg azt mondja a szaki hogy kaki akkor marad a kikapcsolás aztán tegyél be a kocsiba egy kormányzár&váltózár&titkos kapcsoló  kombót

 

Előzmény: Freund Krisztián Vilmos (590)
kerkyra Creative Commons License 2013.01.23 0 0 594

Utángyártott  5600/db, Valeó 9000/ db -ért tudok ha kell.

Előzmény: A4 audista (593)
A4 audista Creative Commons License 2013.01.23 0 0 593

audi A4-hez (B5) keresek ködlámpát párban!

bazsoattila@citromail.hu

esztelencsiga Creative Commons License 2013.01.23 0 0 592

Szia,

 

Szerintem ezt nem igazán tudod kivenni, max kikapcsolni lehet...VAG kábel, és megfelelő szoftver segítségével...

Előzmény: Freund Krisztián Vilmos (590)
esztelencsiga Creative Commons License 2013.01.23 0 0 591

Sziasztok,

 

Hátha valaki már találkozott ilyesmivel: Van egy első generációs A4-esem, '96-elejéről '95 végéről, ami azt csinálja, hogy elsőre szeret nem elindulni.

A folyamat: kulcs be, gyújtás ráad, megvárom, míg az immo elfogadja a kulcsot, indítózok, az önindító teker-teker-teker-teker...aztán inkább feladom, hogy kíméljem az akksimat.

2. menet: 1. kulcsot visszafordítom 0-ra, megint ráadom a gyújtást, megint várok az immo-ra, aztán megint indítok, majd kb. 3. tekerésre elindul a motor. Elég idegesítő.

Van valakinek tippje, hogy ez mitől lehet?

 

Az autó: A4 B5/8D2

Évjárat: 1996

Motor: 1.8 - 20V - ADR [125LE]

 

Szerlőm szerint elképzelhető, hogy van az A4-ben is egy nyomástartó szelep az üzemanyag rendszeren, és az nem tartja már a nyomást, így nem kap a motor elég üzemanyagot első indításkor. Tud valaki ilyesmiről? Van ilyen az A4-ben?

 

Gyertyák, olaj, szűrők, benzimpumpa, akkumulátor már cserélve lettek. Nem csak városban használom, kb. két hetente pályázok 80-110KM-es távokra.

 

Sok kilóméter van az autóban, óra szerint 260K, szerintem inkább 400K körül, ráadásul az előző tulaj egy kókler volt, az őt megelőző pedig valami boyracer lehetett.

 

Bármilyen tippet szívesen fogadok!

Előre is köszi!

Freund Krisztián Vilmos Creative Commons License 2013.01.22 0 0 590

Köszönöm.

Még annyit kérdeznék,hogy néz ki ez ez immobolizer, kivenném mert gondolom jobban járok ha nincs benne mint ha elromlana :)

Előzmény: audia4b519tdi (589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!