Korábban már írtam a problémámról, történt fejlemény az ügyben, de sajnos még mindig nincs megoldva:
A probléma: 2004.12 havi A4-esnél (1.6 benzin) a vízhőfok a kijelző szerint csak nagyon lassan kezd el fekúszni hideg motorról. Ha felmegy 70 fokig, visszaesik, majd pár perccel később kezd csak megint felmenni, ekkor már 90 fokra és szépen tartja is. Ettől függetlenül minden hibátlannak tűnik, a meleg levegőt már 4-5 perc után elkezdi fújni a kocsi.
A hőgombára gyanakodtunk, ki is cseréltük, a számítógépre dugva is jelezte, hogy azzal probléma van. Kipróbáltuk, jónak tűnt, bár meleg motorral vittem, azzal hoztam.
Jöttem vele 30 km-t és kicsit kihúzattam, és meglepődve tapasztaltam, hogy visszaesett minimumra a kijelző szerint a vízhőfok. Aztán 15-20 másodperc és vissza 90-re.
Tehát most úgy tűnik, mintha kihúzatás után visszaesne. Van valami ötletetek? Elég tanácstalan vagyok, mert amúgy meg semmi hibát nem tapasztalok :S.
Lehet, hogy tudjátok de én most személyes tapasztalatom alapján tudom,hogy az audi 7 év garanciát adott a siemens pd elemekre. Most cseréltettem ki egy módosított változatra, garanciával, szervízkönybe beírva, ingyenesen. Akit érint az feltétlenül érdeklődjön a márkaszervízben.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A4 2006 125kw. autóm van és nehézkesen indul hidegen, melegen egy fokkal jobb. Alapjárat 50-90c-fok között egyenetlen, üzemi hőfoknál aránylag sima, állandó olajszag a kipufogó felől. Műszeres vizsgálat a 2.hengerben pd.-elem hibára utaló értéket mutat. Ha elemet kell cserélnem 1 elem cseréje elég-e, vagy mind a 4-et cserélni kell? Alig észrevehető egyelőre ez a probléma szinte csak szakember mondaná meg,hogy valami nem OK. Meddig lehet elmenni egy ilyen tüneteket produkáló autóval?
Üdvözletem! 1997-ben gyártott Audi A4-eshez keresek magyar nyelvű kézikönyvet. Ha valaki tudja hogy hol van fent a neten, vagy esetleg rendelkezik is ilyen könyvvel, az kérem jelezze nekem itt! Előre is köszönöm!!
Ehhez a motorhoz szerintem még nem kell a quattro normális útviszonyok között.Télen jó lenne,de nekem nem ér annyit,hogy a hajtási veszteséget+a többletfogyasztást elviseljem miatta,eredetileg quattrokat is nézegettem mert azért azzal az igazi egy audi:),de elég lesz az FWD is.
Ha pályán 3000-körül tartom a fordulatszámot megyek kb. 100-110-között, és mivel nem kell váltogatnom a sebességet, a fogyasztás drasztikusan leesik, kb. 7L körülre. Ha sietős, 160-as tempó mellett ez felmegy kb. 10L-re. De ez szívó...turbó-nál szerintem a turbó és gumik állapotától függően +1L-el számohatsz kb.
nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is
Audira nem jellemző a rozsda, ha nem volt törve nem is találhatsz rajta... Amin találsz az szerintem 10000% hogy törve volt és szarul csinálták meg.... Azokat kerülném , habár ebben az évjáratban 10-en éves autóknál azért elég sűrün előfordulhat.... ennyi idős korban kipufogó ami max rozsdásodik...
Fogyasztása szerintem 8l-16l-ig biztos lehet... Úgy tudom kényes az üzemanyag minőségére.. De az 1.8 t topikban biztos fognak többen válaszolni a kérdésedre...
Üdv fórumozók!Leendő auditulajként szeretnék tőletek kicsit kérdezősködni:)!Szóval egy 1.8t
audi a4/b5-öt szeretnék vásárolni a közeljövőben,nem akarlak titeket a fogyaszásról faggatni azzal
tisztában vagyok,hogy egy turbós benzinesről van szó nem egy sdi-ről,de ha valakinek kedve
tartja megírhatja azért miként eszik neki:) .Az érdekelne leginkább,hogy vásárlásnál mire
figyeljek leginkább nem szeretnem kifogni a legrosszabbat ha nem muszáj,kasztnin esetleg
necces pontok amire rá kell nézni,és mi az amiket teszteljek rajta lehetőség szerint.előre is köszi szépen a segítséget!
van egy külön Audi fórum itt indexen, ott kicsit gyorsabban pörög a válasz adás oda is írd be hogy mi a problémád, hátha... esetleg magánál a gyújtásnál lehet probléma szikra adás meg ilyen egyébb finomságok... de ezt azért kétlem mert akkor ugye nem csak indulásnál lenne ilyen gond hanem járó motornál is... kihagyás, szaggatás, lefulladási hajlam ilyesmi, de a fene se tudja örödögi szekerek ezek belsőéésű motorok :D mondom, audi fórumot probáld meg meg az autó diagnosztika
én is úgy gondolom hogy azt nem tudod kivenni, esetleg kikötni (de ezt is kétlem) a megoldás szerintem is az lenne amit alattam lévő írt hogy VAG diagnosztikával kikapcsolni
bár rosszul mondom mert ez nem megoldás, a megoldás az lenne hogy elvinni a kocsit valakihez aki ért hozzá (pénz!) és az kikeresné hogy mi a gond... ha kontakt hiba akkor felesleges kikapcsolni mert azért hasznos kütyü (ha működik) ha meg azt mondja a szaki hogy kaki akkor marad a kikapcsolás aztán tegyél be a kocsiba egy kormányzár&váltózár&titkos kapcsoló kombót
Hátha valaki már találkozott ilyesmivel: Van egy első generációs A4-esem, '96-elejéről '95 végéről, ami azt csinálja, hogy elsőre szeret nem elindulni.
A folyamat: kulcs be, gyújtás ráad, megvárom, míg az immo elfogadja a kulcsot, indítózok, az önindító teker-teker-teker-teker...aztán inkább feladom, hogy kíméljem az akksimat.
2. menet: 1. kulcsot visszafordítom 0-ra, megint ráadom a gyújtást, megint várok az immo-ra, aztán megint indítok, majd kb. 3. tekerésre elindul a motor. Elég idegesítő.
Van valakinek tippje, hogy ez mitől lehet?
Az autó: A4 B5/8D2
Évjárat: 1996
Motor: 1.8 - 20V - ADR [125LE]
Szerlőm szerint elképzelhető, hogy van az A4-ben is egy nyomástartó szelep az üzemanyag rendszeren, és az nem tartja már a nyomást, így nem kap a motor elég üzemanyagot első indításkor. Tud valaki ilyesmiről? Van ilyen az A4-ben?
Gyertyák, olaj, szűrők, benzimpumpa, akkumulátor már cserélve lettek. Nem csak városban használom, kb. két hetente pályázok 80-110KM-es távokra.
Sok kilóméter van az autóban, óra szerint 260K, szerintem inkább 400K körül, ráadásul az előző tulaj egy kókler volt, az őt megelőző pedig valami boyracer lehetett.