Ahelyett, hogy ezt kétóránként beteszegeted, hozhatnál esetleg egy olyan cikket, amiben elhatárolódik a kormánypártunk a migatyánkos határrendezési tervektől. Igazság szerint bármelyik párttól jöhetne egy hasonló...
Érdről mesélj stüszivadász! Hogy került az érdi csatornaépítésbe Lölő cége? Mennyi pénzt fialt a láncszámlázás ebben az esetben? Persze nem Érdnek, hanem Lölőnek?
Pedig már Kubatov is azt mondta tegnap, hogy az ellenfélről is csak az igazat szabad mondani (https://444.hu/2024/01/29/kubatov-a-kampanyokban-az-ellenfelrol-csak-az-igazat-szabad-mondani). Persze erről Hadházy és a szomszédja meg az Együtt is sokat tudna mesélni. Egy dolog látszik biztosnak - azon kívül, hogy a kőművesek jó munkát végeztek és nem szakadt le a plafon -, hogy idejekorán sikerült beröffenteni a választási kampányt.
Nyaloncka! Meséld már el, mennyivel drágult az eredeti árhoz képest a fidesz alatt épült 4-es Metro, a városligeti Biodóm, vagy bármelyik mészáros lölö által elnyert (?) inkább ráosztott állami beruházás, pl. az eleve veszteségeket termelő stadionok. Ezekhez képest a Lánchíd kerekítési pontatlanság.
Hát persze, hogy nyomoznak. A választások előtt mindent megmozgatnak, hogy lejárassák az ellenzéket. Mint ahogy annak idején a teljes ügyészség Polt Péterrel az élen nyomozott Gyurcsány után. Mindent megtettek, mégsem sikerült fogást találni rajta. A végén nagy kuss volt, persze nem ismerték el, hogy ártatlanul vádolták meg, csendben leálltak a vegzálásásval. Nem azt mondom ezzel, hogy nem követhetett el etikátlan dolgot, de minden erőfeszítés ellenére le kellett állítani a nyomozást, mert nem volt jogalapja a felelősségre vonásnak.
De ha annyira szíveden viseled a nyomozásokat, írnál egy beszámolót a Völner ügy állásáról?
Tévedés ne essék, a személyszállítás mindig is veszteséges volt a vasút részére. Még az "átkosban" is a teherszállításból finanszírozták a személyszállítás veszteségeit. A különbség annyi, hogy akkor még volt egy egységes "MÁV", ahol gazdálkodhattak a bevételekkel, évekre előre meg tudták tervezni a pálya- és járműfenntartást, új beszerzéseket. Mára a nagyvállalat széthullott, külön kézben van a pálya, a járműpark, a szolgáltatások stb. Emelett kiszámíthatatalan a jogszabályi háttér a naponta változó rendeletekkel, energia árakkal és adókkal. Így elég nehéz hatékonyan gazdálkodni.
A cikk szerint a megállapodással 20 milliárd forinttal kevesebb folyik majd be (a teljes évi fővárosi jegybevétel harmada). Ennyi pénzből le lehetne cserélni az összes HÉV szerelvényt.
Aztán miből működik majd a MÁV, a VOLÁN és a BKV? Ha eddig a dupla bérletből sem lehetett fenn tartani a közösségi közlekedést, akkor a feleannyiból hogy fizetik majd a sofőröket, mozdonyvezetőket, a lakotosokat vagy a villanyszámlát, meg a gázolajat? Miből fogják a pályát fenn tartani? Miből javítják a meghibásodott járműveket? Miből fejlesztenek?
Hiába spórolnak sokat az érdi ingázók is, ha nem jön vonat...
Tessék már egy picit gondolkodni, még ha nehéz is. :(
A vízrendszer hibái az állam mocskos kezének a politikai manipulációi miatt jöttek és fognak jönni. Szándékosan akarják tönkretenni az önkormányzati cégeket, hogy aztán a Maffia bennfentes gazembereinek tudják szaréhugyé átjátszani. Ami után persze jönni fog a durva ÁREMELÉS.
Ahogy tették azt pl. a DIGI-vel. Csak 2023-ban 3-szor emeltek árat az új és dicső magyar tulajok.