Üdv utitársak! Kis segítség kellene.Eddig a gép 1500-as fordulattol húzott,most pedig felvánszorog 2500-ig és aztán megindul.Műszerek rendben. Turbónyomás szabályzó lehet?? Köszi ha valaki segít!
Keresel egy beleillő célszerszámot és lassan lemarod síkba (igen ,tudom nem egyszerű,nekem volt hogy négy nem jött ki ))utána fúrni kell .létezik hosszú fúró szár is de akár hegesztéssel legyárthatód .Nagyon türelem játék UTÁNA NEHOGY EZEKET A ......CSAVARFEJEKET tedd vissza ....
szia zsolti, kérlekszépen összeraktam az autót, (nem tudtam volna elmenni hozzád, mert a váltó beállt, tehát füvön csináltam meg) és folyik az olaj, a váltóharang aljára lefolyik az olaj, és a menetszél telerakja az autó hátulját(motorolaj) fentről nem látom hogy folyna a hengerfejnél, hanem az olajteknő-motor összeeresztésnél látom talán az eredőjét, 22 csavarból 21 kijött, egy nem, az pedig az egyik harang felöli süllyesztékben van, az E8-as kulcs nem mozdított, majd megugrott és lerántotta az éleket, nincs ötletem, már mindent megpróbáltam
nem a felső (fékfolyadék tartálynál )műanyag cső látványosabb és jóval vastagabb is neked az alsó kell ...ami a légtelenítő csatlakozástól megy 1 darab(sapka ,) a következő a váltó és hidraulikus csapágy találkozása (közdarab )kel O gyűrű
mindkét végén ugyanaz a sapkatömítés? azért kérdezem, mert felül a tűzfalnál a csatlakozónál sapkatömítés" van a cső végén, akkor valószínű hogy a váltóharangnál a csatlakozónál is ugyanaz lehet, tehát a cső mindkét végén egyforma a tömítés ezek szerint?
szesztek, milyen O gyűrű van annak a flexibilis csőnek a végén, ami csatlakozik közvetlen a kuplungharangon kiálló kuplungkiemelő kinyomócsonkra? elhagytam róla
Vivaro 1.9 CDTI. 101 lovas, kicsit módostott programmal. :-))) Igaz Vargánya? 426.000 Km van benne. Teljesen gyári bontatlan a motorja.
A felnit is és az összes többi átalakítást a Vittorio design-nál csináltatom Miskolcon.
Munkácsi Viktor az illető,
A terv: Kipuff két oldalra (vagy középre egy de nagy) a hátsó lökösbe. Az elejéről a gyári hűtőmaszk lekerül, módosított légbeömlők készülnek.
A műanyag elemeken gondolkodom, hogy színre fújják-e? Szerintem nem lesz lefújva, túl egyszínű lesz a verda.
A felni 16 coll-os. Dezent Viktor által átfényezve. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=716819561714667&set=a.135208369875792.25474.100001598899446&type=1&theater
Hétfőn viszem Vargamunkához befecskendező fej cserére. Még a gyáriak vannak benne.
Jó hír, hogy mind a négy megmozdult a fellazításos technikával.
Készülj Vargánya, szerintem nagyon fogsz rám haragudni :)))
2002-es Trafic-om van. Probléma:járó, meleg motornál a hűtővíz visszajelző folyamatosan 0-át mutat, a hűtő ventilátor folyamatosan jár. A víz meleg, fűt ha rátekerem. Az autó leállítása után ugrik fel a mutató és rögtön vissza nullára. A ventilátor kb. 10másodpercig még megy. Ha csak gyújtást adok és leveszem akkor is bekapcsol a ventilátor kb. 10mp-ig. A vízhőfok jeladót kicseréltük de nem szűnt meg a hiba. Valaki tudná diagnosztizálni a hibát?
Sziasztok! Opel vivaro 1,9 110 loerosom van! Az autóba 404ezer van,de múltkor motort csereltunk benne abba passz hogy mennyi van,de olyan 150 körül lehet! Kérdésem érdemes e chippelni? Pozitív negatív velemenyeket várok! Köszi!