Hát a böszmébb cuccokat homokolni szoktam, de újabban inkább üveggyönggyel fújok mindent, mert finomabb. A futóműalkatrészeket homokozom továbbra is. :)
Nagy köszi a gyors választ, akkor jók az infóim :(
Szigetszentmiklóson van egy horganyzó, sárgahorganyt sztem tudnak ott is (sima horganyzást már csináltattam velük). Rákérdezek, ha nem megy akkor igénybe venném a segitségedet. Lehomokolsz elötte mindent ?
Igen, a kadmiumos eljárás már megszűnt, mert betiltották az EU területén, viszont ez a sárgahorgany tökéletesen egyezik vele. Van egy haverom, galvanizálni szoktunk nála cuccokat és ő csinálja nekem.
Most hoztam el tőle egy köbméter Pontotn kupé cuccot, de ha érdekel, akkor jövő hét után viszek megint egy csomó mindent, amellé befér. Amúgy Tatabánya a központom. :))))
Szia, a kadmiumozást kivel-hol csináltattad ? Lassan áll össze a 116-os, aktuális lenne. Valakitől azt hallottam nem is kadmiumoznak már, hanem sárga horgany... Köszi
Jahogyjaaaaa! :))))) Igencsak félreértettem akkor, azt hittem az eladó nincsen meg. Bocs, kicsit láma vagyok és fáradt, két napja a motort hekkelem. És hogy ne csak egy üres hülye mentség legyen íme a kép:
Köszi a méreteket. Felírtam. Szerintem kiugrom Schwechatba valamikor, aztán körbenézek, szerintem ott biztosan találok, ha mást nem darabokat hozzá. :)
Segítségetekkel vettem ezt a kétrészes kardánt (melyet ezúton újra nagyon köszönök), melynek egyik részét használtam fel, így a kocsimban korábban lévővel együtt újra kétrészesként felajánlom népgazdasági hasznosításra a vaterán keresztül:
A kocsim eredetije is fel lett újítva, de mert minden további forgó-morgó alkatrész is paszentosabb lett, ez a (hosszú) kardán valahogy beremegett 100km/óra fölötti sebességnél. Noha ez nem jelentkezett addig, amíg minden más is kellemesen lötyögött...
Ugyanakkor azt gondoltam, hogy lehet, hogy valakinek jó lehet, ha például egyáltalán nincs kardánja és még az is lehet, hogy újra valamilyen optimális formában áll össze egy-két kopás...
Na itt a cucc! Lemértem a pálca hosszát a megjelölt helyen. A sajátomat nem találtam meg hirtelen, hogy összehasonlítsam. El van ásva valahova. A tojástartó ott van ahol a kolléga is mondja.
Az nagyon jó! Ha újak, akkor megveszem, bár nem tudom, hogy a hátsó mellé honnan szedek még egy ugyanolyat, de megoldom. Miként tudjuk lebonyolítani a bizniszt? :)
"Ami még érdekelne, hogy a 115-nél is ilyen tojástartó van vákumtárolóként? Ha igen, akkor az hova van eldugva?" Igen, és a bal első sárvédő alatt-mögött van.
NAgyon megköszönném, ha ennek a centrálzárnak utána tudnál nézni. Ami még érdekelne, hogy a 115-nél is ilyen tojástartó van vákumtárolóként? Ha igen, akkor az hova van eldugva?
Az elektromos ablak, bár tényleg ritka madár, de nem kell. Ez egy annyira alap autó, hogy itt az elefántfüles ablak mellett a rendes ablakokat is tekergetni szeretném. :))))))))
Az én állólámpásomban van gyári kp. zár (ill. nem benne, mert szét van szedve) és van egy szett w108-ba való kp. záram is eladó. Még soha nem néztem, de lehet, hogy tökéletesen megegyezik az állóével. Ha van is különbség, akkor sztem csak a pálcák hosszában lehet. Ha érdekel, megnézem neked.
Gumikédereket pedig Németországból rendeltem, majdnem mindent az állóhoz és egy kupé w111-hez. Ami jó áron volt, azt gyárit, ami gyáriban drága, azt 1. oszt-ú utángyártottban. Meg tudom keresni a számlát és a címet, ha ez is érdekel. Sőt, lehet, hogy 4 gyári villanyablakot is tudok, de 2. szériáshoz és Angliában van, de mivel nagyon ritka, megérheti az utánajárást.
Centrálzár volt már 1968-ban is . 122 DM volt az ára . Alig tette ki az alapár 1 %-át , mégis csak kb. minden tizedikbe rendeltek. 1976 -ban már 310 DM volt az ára. (Forrás : Rohde/Koch) Üdv mindenkinek