Érdeklődnék,hogy van e tapasztalata valakinek a WRC légtőmegmérőröl,vagy hanyagolni kell. Tudom a gyári az Bosch,de az horror. Most volt 2 vezérmű tengely csere + 16 hidrotőke + teljes vezérlés csere + hűtő + simmeringek és tőmitések cseréje. Ez a WRC 13000 ft. Köszönöm
Mindegy berendelek egyet. Lehet hogy itthonról lesz Jonnesway vagy ilyesmi, az gyorsabb és olcsóbb. Vagy maradok a Kamasánál, az már bevált. Időm meg mint a tenger, ha szegények elvoltak több mint másfélszeres időt a hengerekben az a pár száz kilométer már nem számít.
Sikerült, hála az égnek és 409-nek. Este nyolckor elindított egy úton, és végigtipegtem rajta.
Amit az angol vezérlésrögzítőről tudni kell: Nem veszünk ilyet vagy ha igen akkor jól leellenőrizzük, mi a faszt tudnak elrontani egy vasdarabon?
Így néz ki a szívóoldali hátlapja:
Így pedig a kipufogóoldali. (Ne a két bitet nézzed az már az én művem)
Sikerült nekik végigtolni a stiftet, hogy ne csak a csavar tartsa és ne csak egy négyes csavar tartsa elfordulás ellen? Hát persze hogy nem! Ráadásul a stift valami sok tonnával van besajtolva, az ötkilós kalapács meg sem rezzentette.
Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.
Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be.
Csak hat órára volt szükség jó pár telefonnal meg kérdéssel a hozzáértőknek, hogy volt-e már hasonló a kezükben és jól gondolom-e, hogy a stiftekkel van a gond?
Illetve utána meg a nagy kérdés, hogy mit csináljak a fél fog eltéréssel a főtengelyhez képest, előre vagy hátra engedem a szíjat? De szerencsére Laci megoldotta helyettem, a kerék nincs ékelve, csak meg kell oldani egy csavart-. Olyan 150-200 Nm körülit, utána meg visszahúzni. És közben valahogy a vezérműtengelyeket pozícióban tartani.
Szerencsére kint volt a fúróállvány, úgyhogy beáldoztam kettőt a rohadt drága hatszögbefogójú kobaltos fúrószáraimból, azaz levágtam a négyesnek és a hatosnak a befogóját, és az állvánnyal elég erőt tudtam kifejteni, hogy csináljak bele 2x 25 mm furatot.
Aztán beáldoztam két darab extra hosszú, nagy keménységű csavarhúzóbitet is, leköszörültem a végüket, hogy minél mélyebben üljön be.
Ez elég volt ahhoz hogy ne forogjon el és lehessen tekergetni azt a kurva rögzítőcsavart.
De ezekszerint azért sikerült összelegozni? Ha kell valami, szólj!
Nekem a TS-hez a legolcsóbb Lincos-os van, azzal nem volt gond, de ezt láttad is. Sok vacak készlet van, emlékszem, valamelyik lanciás topikban is előfordult, hogy a profil, ami a veztengelyre ment volna rá, pont a tükörképe volt a szükségesnek.