cs!rke, Tibi (Mr.T) köszönöm a válaszokat! :) akkor csak 180le-s változatokat nézek, és manuális váltóval... quattroval van valakinek tapasztalata? szokott vele baj lenni?
Figyelgettem a fogyasztást és például nyáron nyélgázon ment a klíma végig nem éppen economy módban...és 8.5 fölé nem bírtam sehogysem vinni a fogyasztást... de ha figyelek akkor 7 környéke... ! (a háromezresemről már ez nem mondható el, de az más kávéház)
150 vs 180: pont annyi a különbség, hogy ne nézegesd a 150-eseket!! Nem a teljesítmény miatt, hanem azért, mert sok a gond a 150-essel. Már a 155, 163, illetve 179 lovas is más.
Mindegyik kézi váltósban kéttömegű van. Enyémben min 350ekm, és most kuplungoztuk, de a kéttömegűnek semmi baja (chipelt, szóval még csak nem is az alap teljesítményű).
Manuális, első kerekes az enyém, 5.1 volt a minimum fogyasztás (110 tempomat autópálya), és 8.5 körül a max (ez Bp belváros).
Így van a 180-as verzkat nézd... enyém 180 lovas, igaz manual 6 gangos (tiptronic-ról nem tudok nyilatkozni) 220E km van benne izzítógyertya cserén kívül más nem volt... lekopogom! Hát lengőkarok... 2-3 lengőkar fullba csere volt és pár szilent is... akárhogy óvtam! ja és AKE motorkódú! remélem segítettem.
Csak a 180 lovas motorral szerelt autókkal foglalkozz a többi nem
jó.
A turbó 300000km-t ki kell bírnia. A tiptronic megbízhatóbb mint a multitronic. A várlásnálne a futásteljesítményt hanem az állapotot nézd. A soklengőkaros futómű van akinek sok gondot okoz, nekem az utóbbi négy évben összesen egy lengőkart kellett cseréltetnem...
Sziasztok! Új vagyok még itt... autóvásárlás elött állok, amiket nézegettem azok a 2000es évjárattól a 2.5 tdi-k! Automata váltóval szeretném, bár félek tőle egy kicsit, mivel minimum 200ezres futásteljesítményről van szó!Bár a manuális váltó sincs kizárva... :) Lenne pár kérdésem :) - mennyire megbízhatóak a 2.5tdi motorok? -automata váltók? tiptronic vs multitronic? -milyen típushíbái vannak? -mire figyeljek vásárlásnál? -futóműről azt hallottam, hogy elég költséges és hamar tönkremegy a magyar utakon, ez mennyire igaz? -turbó kb mennyit szokott bírni? -kb mennyi a fogyasztása? Válaszotokat előre is Köszönöm!
Nekem is volt már ilyen, fals jelzést adott, amikor nem is volt mögötte semmi, hátramenetben. Levettük a porvédőket, megtisztítottuk, utána viszont nem kerültek vissza, mert diagra akartam menni, csak éppen nem jutottam el 2-3 hétig. Utána viszont megszűnt a jelenség, úgyhogy visszakerültek a porvédők, s azóta jó. Viszont neked nem ez lesz a gond, ha a sípolás után nincs további jelzés...
4f A6 ban a tolatóradarom kínlódik valamit, mikor hátramenetbe kapcsolok kb.2-3 másodpercig egyfolytában sípol,utána meg sem mukkan! Valakinek volt már hasonló problémája?
Nincs... törvény van rá gyárilag max 5000K. AZ hogy utólagost lehet vennni 11ezer Kelvinest is az más kérdés... Én 1 éve pont izzót cseréltem és Osram Xenarc izzót tettem bele 5000K megvagyok vele elégedve... A kapcsolgatás meg szerintem trafó gond...
Meg szeretném kérdezni, hogy D2S Osram xenonizzóból van-e 4300-5000-nél magasabb K. számú, s hol lehet kedvező áron hozzájutni?
Sajnos az a tapasztalatom, hogy nem igazán kedvel mást az autóm, Ahat 2003. Philipset tettem be,de nem akarta őket kigyújtani mindig. Kapcsolgatni kellett mindig. Próbáltam ATC-t, ami kifogástalanul működött, de csak fél évig, most ez is kezdte a rakoncátlankodást.