Hi, köszöntelek a fórumon! Köszi, hogy reagáltál, kicsit erősen fogalmaztam elnézésedet is kérem! Amit Pigmy írt, nagyon ott van, mert tényleg egy családi és/vagy munkaautóról van szó, tehát igazán kirívót nem is kell keresni benne, nem arra készült. Ülj be egy RX7-be, ha izgalmat keresel! :) Ha van egy kis ráhatásod a csapatra: szerintem egy hétköznapi ember megérti azt, hogy erőltetett menetben a kormányzás pontos vagy pontatlan csúszik vagy nem csúszik, az útegyenetlenségek okoznak-e gondot stb... :))
SzaboZE
ui: Megtaláltam az aláírást! Kiderült, hogy ez tulajdonképpen föléírás! :)
"...de errol az autorol sokat nem lehetett szerintem, mert szegeny tenyleg egy jellegtelenseg, egy kihasznalni valo szerkezet. en, mint irtam is, megszerettem, de ettol meg ez a velemenyem."
Mint 3. Mazda626 tulajdonos, es jonehany Mazda626 ismeroje allitom, hogy a Mazda626-ban pont azt szeretik a tulajdonosok, hogy nem egy kirivo, nem egy feltunoskodo auto, viszont maximalisan megbizhato, kenyelmet nyujto, preciz, tulajdonkeppen csupa jo tulajdonsaggal biro jargany, tele otletekkel, praktikus dolgokkal, amivel szegyenkezni egyaltalan nem kell az uton, viszont tokeletesen megfelel a mindennapos hasznalatra, de hosszabb utakra is. Ebbol a szemszogbol nezve en pl. morgolodtam a cikken egy picit, mert mintha pont azt kritizalta volna az auton, hogy miert csaladi auto, holott pont annak keszult. Annak viszont tokeletes, mint ahogy a cikk is elmondja. Akkor meg nem ertem, miert kell "jellegtelenseg"-nek titulalni, azt tudja, amit kell, amire terveztek. A Mazda-nak is vannak "nem jellegtelen autoi", MX-5, MX-3, Xedos6, Xedos9, RX-7, RX-8, vagy egyszeruen csak a regebbi 626GT sportcoupe-k vagy az ujabb MX-6-osok, tessek arrol irni, azok talan nem "jellegtelenek", de ha minden igaz, nem is csaladi autonak keszultek ;)
>Én azt nem szeretem a totalcaron, hogy nem irják alá a cikkeket.
eleg bulvaros a stilus a totalcaron, ugyanis meg mindig tobb az olyan autosujsag-olvaso, aki atlagember. valoban nem irtam tul sokat az auto viselkedeserol. legkozelebb a muszaki tartalmat jobban koruljarva irok, de errol az autorol sokat nem lehetett szerintem, mert szegeny tenyleg egy jellegtelenseg, egy kihasznalni valo szerkezet. en, mint irtam is, megszerettem, de ettol meg ez a velemenyem.
es nem sertettel meg senkit, koszonom az eszrevetelt.
Én azt nem szeretem a totalcaron, hogy nem irják alá a cikkeket. E cikk szerzője is sokat elmond arrról hogy mi szép mi nem, de egy nagyon minimálisat mond az autó viselkedéséről. Annyit leir, hogy a motor görbéi viszonylag hullámosak, de hogy kanyarban hogy viselkedik, szervo hogy működik, futómű úthibákkal szembeni viselkedése, ami mondjuk már gyakorlati kérdés, az sehol... Látszik hogy valami reklámszövegből meg külső szemlélődésből kapálták össze. Ez a cikk egy nagyon átlag embernek szól, aki alapvetően nem ért semennyit az autóhoz. Egy oldal szól arról hogy mi nem tetszik neki az utastérben aztán egy negyed oldal az autó motorjának viselkedéséről. Ja meg hogy kevesebb a károsanyag kibocsátás... :( Bocs ha valakit megsértettem, de szerintem egy autós újságban lehetne több műszaki érdeklődésű ember cikke is.
"A hátsó kerekeknél a dobról hogyan lehet leszedni/csavarni a tőcsavarokat?-amikre az anyákat nyüstöljük fel egyébként-remélem érthető volt..."
Talan tocsavarkiszedovel, ha van akkora meretre :) Bar szerintem azok bele vannak hegesztve, tehat inkabb kifurni lehet csak, aztan masikat hegeszteni a helyere...
Azon gondolkodom, hogy ha el akarnam adni a 89 decemberi, 626 mazdat, elektoromos kutyukkel, ulesfutessel, tempomattal, kodfenyszoroval egyutt akkor az mennyit erhet. 208e km van benne.