Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.13 0 0 564
:) Caris: 18-án lesz.... :)

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.13 0 0 563
Tényleg, most jut eszembe: SzaboZE-nek nem most hétvégén volt az esküvôje???

Caris

Caris Creative Commons License 2001.08.13 0 0 562
Emberek,

Lassan el kellene kezdeni szervezni a következô találkozót is. Ha jól emlékszem eddig szept. elsô hétvégéje volt az idôpont. Az jó mindenkinek?

Caris

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.11 0 0 561
Mégegy: a 626-ból most jött ki az MPS... :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.11 0 0 560
Füg!

Hi, köszöntelek a fórumon! Köszi, hogy reagáltál, kicsit erősen fogalmaztam elnézésedet is kérem! Amit Pigmy írt, nagyon ott van, mert tényleg egy családi és/vagy munkaautóról van szó, tehát igazán kirívót nem is kell keresni benne, nem arra készült. Ülj be egy RX7-be, ha izgalmat keresel! :) Ha van egy kis ráhatásod a csapatra: szerintem egy hétköznapi ember megérti azt, hogy erőltetett menetben a kormányzás pontos vagy pontatlan csúszik vagy nem csúszik, az útegyenetlenségek okoznak-e gondot stb... :))

SzaboZE

ui: Megtaláltam az aláírást! Kiderült, hogy ez tulajdonképpen föléírás! :)

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.11 0 0 559
"...de errol az autorol sokat nem lehetett szerintem, mert szegeny tenyleg egy jellegtelenseg, egy kihasznalni valo szerkezet. en, mint irtam is, megszerettem, de ettol meg ez a velemenyem."

Mint 3. Mazda626 tulajdonos, es jonehany Mazda626 ismeroje allitom, hogy a Mazda626-ban pont azt szeretik a tulajdonosok, hogy nem egy kirivo, nem egy feltunoskodo auto, viszont maximalisan megbizhato, kenyelmet nyujto, preciz, tulajdonkeppen csupa jo tulajdonsaggal biro jargany, tele otletekkel, praktikus dolgokkal, amivel szegyenkezni egyaltalan nem kell az uton, viszont tokeletesen megfelel a mindennapos hasznalatra, de hosszabb utakra is. Ebbol a szemszogbol nezve en pl. morgolodtam a cikken egy picit, mert mintha pont azt kritizalta volna az auton, hogy miert csaladi auto, holott pont annak keszult. Annak viszont tokeletes, mint ahogy a cikk is elmondja. Akkor meg nem ertem, miert kell "jellegtelenseg"-nek titulalni, azt tudja, amit kell, amire terveztek. A Mazda-nak is vannak "nem jellegtelen autoi", MX-5, MX-3, Xedos6, Xedos9, RX-7, RX-8, vagy egyszeruen csak a regebbi 626GT sportcoupe-k vagy az ujabb MX-6-osok, tessek arrol irni, azok talan nem "jellegtelenek", de ha minden igaz, nem is csaladi autonak keszultek ;)

Na, jol megmondtam :))

Előzmény: fuge (558)
fuge Creative Commons License 2001.08.10 0 0 558
alapvetoen teljesen igazad van.

ott a nevem es a mailcimem is, alairtam. ;-)

>Én azt nem szeretem a totalcaron, hogy nem irják alá a cikkeket.

eleg bulvaros a stilus a totalcaron, ugyanis meg mindig tobb az olyan autosujsag-olvaso, aki atlagember. valoban nem irtam tul sokat az auto viselkedeserol. legkozelebb a muszaki tartalmat jobban koruljarva irok, de errol az autorol sokat nem lehetett szerintem, mert szegeny tenyleg egy jellegtelenseg, egy kihasznalni valo szerkezet. en, mint irtam is, megszerettem, de ettol meg ez a velemenyem.

es nem sertettel meg senkit, koszonom az eszrevetelt.

Előzmény: SzaboZE (557)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.10 0 0 557
Én azt nem szeretem a totalcaron, hogy nem irják alá a cikkeket. E cikk szerzője is sokat elmond arrról hogy mi szép mi nem, de egy nagyon minimálisat mond az autó viselkedéséről. Annyit leir, hogy a motor görbéi viszonylag hullámosak, de hogy kanyarban hogy viselkedik, szervo hogy működik, futómű úthibákkal szembeni viselkedése, ami mondjuk már gyakorlati kérdés, az sehol... Látszik hogy valami reklámszövegből meg külső szemlélődésből kapálták össze. Ez a cikk egy nagyon átlag embernek szól, aki alapvetően nem ért semennyit az autóhoz. Egy oldal szól arról hogy mi nem tetszik neki az utastérben aztán egy negyed oldal az autó motorjának viselkedéséről. Ja meg hogy kevesebb a károsanyag kibocsátás... :( Bocs ha valakit megsértettem, de szerintem egy autós újságban lehetne több műszaki érdeklődésű ember cikke is.

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.10 0 0 556
Új TotalCar cikk:

http://totalcar.hu/teszt/mazda626ditd/

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.10 0 0 555
Mazdaország. :) A www.hungary.nu-n találsz infót róla.

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.10 0 0 554
a .nu az milyen ország?

Caris

Előzmény: SzaboZE (552)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.10 0 0 553
Na most mi van Akashi képeivel?

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.10 0 0 552
Ezt a linket próbáljátok ki! :)

http://Mazda.Hungary.Nu

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.10 0 0 551
Ja és ennek nem aranyszinű a felnije!!!!

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.09 0 0 550
Nem rossz ez a Protege, bár nekem leginkább az mp3 lejátszó kellene belôle... meg a 150 paci.

Caris

Előzmény: SzaboZE (548)
Caris Creative Commons License 2001.08.09 0 0 549
SzaboZE:

Természetesen az unoffical-ban, megtaláltam a szerelôdet is, megbeszéltem vele mindent.

Caris

Előzmény: SzaboZE (546)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.09 0 0 548
http://www.motortrend.com/jan01/mp3/mp3_f.html

Meglepi

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.09 0 0 547
Mazda tervek:

http://www.mazda-rainer.at/mazda_designstudien.htm

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.09 0 0 546
Hi Caris és melyikben voltál?

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.09 0 0 545
Na, voltam a Retteren lévô Mazda-komplexumban, úgy tűnik, hogy jövô héten vizsgázik a Maci és ha már ott van, akkor pár apróságot kicseréltetek rajta.

Caris

Koriel Creative Commons License 2001.08.09 0 0 544
Aha...jó,szerintem is oda van hegesztve vagy vmi hasonló,csak a tököm tele van már vele,majd megkérdem az okos szerelőt...azért köszi skacok!!
Előzmény: Törölt nick (541)
Les0130 Creative Commons License 2001.08.08 0 0 543
www.autoexpressz.hu Az legnagyobb autós adatbázis!!
Előzmény: Törölt nick (542)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.08 0 0 542
McFart, szerintem nezz korul aprohirdetesekben.

http://stop.extra.hu/apronet/
http://www.egyxegy.hu
http://www.autoweb.hu/
http://www.autoindex.hu/hasznalt_autok/hasznalt_auto_frame.htm
http://www.hasznaltauto.hu/
http://www.autocentrum.hu/
http://www.autodata.hu/
http://www.autoinfo.hu/

na meg persze az indexen :) Hirtelen ennyi.

Előzmény: McFart (540)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.08 0 0 541
"A hátsó kerekeknél a dobról hogyan lehet leszedni/csavarni a tőcsavarokat?-amikre az anyákat nyüstöljük fel egyébként-remélem érthető volt..."

Talan tocsavarkiszedovel, ha van akkora meretre :) Bar szerintem azok bele vannak hegesztve, tehat inkabb kifurni lehet csak, aztan masikat hegeszteni a helyere...

Előzmény: Koriel (538)
McFart Creative Commons License 2001.08.08 0 0 540
Azon gondolkodom, hogy ha el akarnam adni a 89 decemberi, 626 mazdat, elektoromos kutyukkel, ulesfutessel, tempomattal, kodfenyszoroval egyutt akkor az mennyit erhet. 208e km van benne.
Előzmény: SzaboZE (539)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.08 0 0 539
Azokat le lehet szedni? Nem a dobon van bonthatatlan kötéssel? Nemtom a választ, csak döbbentem.

SZaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.08.08 0 0 538
A cikk tényleg jó lett,jók a pikcsörök is!!

Figyusz,egy hülye kérdés:

A hátsó kerekeknél a dobról hogyan lehet leszedni/csavarni a tőcsavarokat?-amikre az anyákat nyüstöljük fel egyébként-remélem érthető volt...

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.07 0 0 537
Sportivo: király a cikk, egyedül egy pár gyári adatot hiányoltam.

SzaboZE

Caris Creative Commons License 2001.08.07 0 0 536
sportivo:

Jó a cikk, remélem jössz a következô találkozóra és személyesen is megcsodálhatom a "dögöt" :)

Caris

Előzmény: Törölt nick (534)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.06 0 0 535
Jajj mar, nem kell idegeskedni, mukodik a freeweb megint, csak volt egy kis gondjuk a napokban.. :) Elofordul mindenhol.
Előzmény: GangstaBoy (533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!