egy cimborám mesterkedett a sajátján,ő sem tudta megoldani... hát ez egy ilyen játék! Nem készült hozzá magyar, vagyis kelet eu. bekell rakni külön gps-t...igaz kényelmetlen meg gáz hogy ott van az ablakban de hát...:)
Én nem kaptam lemezt a navimhoz! 8 féle neten elérhető lemezt töltöttem le. De nem volt jó egy sem.
"TeleAtlas Deutschland 2010/2011 Blaupunkt TravelPilot DX" Én így kerestem a neten és találtam pár cd képet amit kírtam a ontosan megadott lépések alapján. Volt amit sikerült beolvasni de azt már nem tudta meghatározni, hogy hol éppen a kocsival. Magyarországi vagy közép európait nem volt. Németet Oroszt skandinávot találtam de azokkal nem mentem messze. Van ismerősöm győrben aki az Audinál dolgozik, mondtam neki, kérdezzen utánna, hogy lehet-e ilyet venni az Audinál de nem talált.
Az az érdekes, hogy a volt tulajdonosa adott hozzá magyar CD-t, de mondta hogy azzal se működik rendesen. Megkíséreltem kipróbálni, de fél óra és sok gombnyomogatás volt, mire egyáltalán felismerte a CD-t, de csak félig működik. Volt hogy sikerült felismernie hol vagyok, volt hogy navigálni is elkezdett, de általában vagy lefagy, vagy hülyeségeket ír ki. (pl. egy 50 km-es távolságra 200 km-t ír...).
Vettem egy navis (2000-es) Audi A6-ot, de nyilván nem egyedül vagyok a problémával, hogy nem működik itt a navigáció, eddig az összes navigációs szoftveres azt mondta, hogy soha nem is fog, mert nem készült hozzá magyar térkép. Kérdezném azoktól akik úgyszint így jártak, hogy semmit nem lehet tenni, soha nem működhet itt? Gondoltam még rá, hogy az Audinál is érdemes lenne rákérdezni, de hátha már megtette valaki előttem. Aki tud rá valamit mondani, kérem írja meg. Köszi.
Tavaly a Bobcat-emet hirdettem meg, mert az anyagiak szarul jöttek ki. Amikor jött rá a vevő, akkor meg éppen egy kis lélegzetvételhez jutottam, és végül maradt a Bobcat.
Hat, nekem mas a velemenyem az ilyen eladasi visszalepestol.
Sztem tulontul koruljarod az esemenyeket, s az elado inkabb elall az eladastol, nehogy a kukacos vevovel kesobb gondja legyen,> mert nem tokeletes az auto.
Ha vki el akarja adni es jo az auto, akkor, -ha fajo szivvel is, -de megvalik tole. Nehez autot eladni, s ha van ra konkret vevo, nem csak olyan aki erdeklodott 1x telefonon, akkor azt meg kell becsulni. Itt csak a vevo lephet vissza, elado nem igazan, >hogy rossz kezekbe kerul a joszag es sajnalnam...AAA
Jo kocsikat keresel, de biztos, hogy 1-2 szazassal tobbert fogsz megallapodni majd egynel, mint ami a celzott.
Azert bizakodj, lesz megfelelo, de tenyleg ki kell varni.
A jó autóknak megkérik az árát is, ami általában a piaci átlagár fölött van. Még a mai világban is, amikor nehéz autót eladni. Persze az olcsó autó a drága autó, de ez mindig csak a vásárlás utáni szervízlátogatások alkalmával tudatosul a vevőben.
Eléggé le van szűkítve célcsoport (pontosabban modell)
Jól meggondoljuk, és törelmesek is vagyunk (még).
Volt már kétszer is, hogy "oké, ezt megvesszük", mire kiderült, hogy hát inkább mégse adják el, vagy kellett apának a kocsi. Persze ilyenkor egy hétig nem lehet őket elérni, nem merik elmondani, hogy a szóbeli megállapodás ellenére mégsem adják oda. Mire beleélem magam az új helyzetbe, addigra kiderül, hogy koppanás van. Az egyik esetben már félig el is adtuk a mostani kocsinkat, "le is foglalózták", de szerencsére úgy egyeztünk meg, hogy akkor adjuk el, ha mi meg tudjuk venni az Audit, egyébként meg vissza a foglaló neki, és semmis az egész.
Viszont ezek szerint jó kocsikat sikerül kiválasztani, mert nem akarnak tőlük mindenáron megszabadulni. Olyannyira, hogy végül el sem adják...
Egyébként egész jól követed az eseményeket, már rég volt róla szó, hogy kocsit akarunk venni...