Megnyugtatlak meg a 19'-is be megy ala.....igy nem problema a 16'-os.....4x100(gondolom) Ha viszont 1.6 16v-nel nem nagyobb a mocid akkor valoban eleg a 15'-os 195/65/r15 v.195/60/r15-gumikkal...... Mert a nagyobb felnire szelesebb gumi kell az jobban fogja az autot es tobbet is eszik.. Nekem 2.5 v6 de most a teli szett gyari 5 kullos 15'-os alu 205/60/r15-gumikkal... A nyaron veszek 16'-at,mert az is doszt eleg ra .... Tudom szebb egy nagyobbal,de ezen kell elgondolkodni,hogy optika v. hasznossag....
Nekem az eredeti lámpáknál a lökös és a lámpa között volt rést, valamint a lámpák mintha beljebb lettek volna, mint kéne. Értem ezalatt, hogy a lámpa tetején lévő gumin észrevehető volt, hogy nem ott fekszik rá a géptető ahol kéne. Tehát az indexek kiállása feltételezhetően nem azért volt, mert az indexet nem lehetett a helyére tolni, hanem inkább az, hogy a fényszórók voltak túl mélyen. Az angellel most szépen fekszik minden. Persze pici eltérések vannak, de csak az veszi észre, aki nagyon keresi. A fényszóró és a lökös között most is megvan a hézag, de ezt majd valami P profil tömítőgumival orvosolni fogom.
sziasztok! segitséget szeretnék kérni,nekem egy 95/12 havi b vectrám van,és szeretnék egy normális méretű felnit alá tenni,de nem tudom a méretet hogy mekkora fér el a kerékjáratban. most egy 14" van alatta de szeretnék legalább egy16"alá!! szerintetek egy 7*16" még elfér?? mert nekem azt mondták,hogy az ideális méret 6.5*15 köszi a segitséget
Sziasztok! Ködlámpa....kérdés aki esetleg már szedte le s szét az elejét..... ködlámpa kábel az első lámpákhoz be van kötve valameddig???? 10-ezerért vettem kompletten már vagy 2-éve kapcsolóval s gyári relével együtt,de mindig lusta voltam lebontani az elejét,de ha lebontom-----kábel vajon lessz ott valahol amivel csak össze kell dugnom???????
Na nekem meg pont forditva van.... Az elottem levo gazdaja torte a job elejet amit megtakoltak.... Ezt nem is lehetett latni mig a B1-s lampat ki nem csereltem B2-re... Most a jobb lampa es a lokos kozott lathato a res.........ezt akarom majd vegre megcsinaltatni......a regi kereszttartot le es uj a helyebe.......+visszarakni a lokost az eredeti allapotaba,mert ugy van takolva,ha leveszem a vonoszem fedelet -nem tudom beletekerni a vonoszemet,mert a korbol nekem csak felkor latszik.....
A ködlámpát én soha nem használtam ezen, mivel a baloldali komplett tükör ki van hullva. Ott lifeg a lámpatestben. Persze szétszedni/javítani lehetne, de ahhoz le kéne venni a lököst. Viszont az autónak puffos volt az eleje és több helyen a lökös drótozva van. Az angelnél coptam is vele, mivel a sima B1-nél az indexet kivéve máris hozzáfértem a fényszóró alsó csavarjához. Aztán jött a kopp meg a hoppá, hogy az angel egybe van. Hát nem részletezném, hogyan sikerült lökös leszedés nélkül az alsó csavart becsavarni. Mintha segglyukon át szemműtétet végeztem volna.
Tipikus hiba volt a vekimmel, ami sok B1-nél előfordul, hogy az index lámpa kiáll a fényszóró síkjából. Úgy tűnt, hogy a puff miatt a kocsi homloka kicsit beljebb került. B veki klub talin előkaptam a mérőszalagot és másik vekiken méregettem viszonyításképpen. Nem volt eltérés. Az angelt berakva szépen bepasszolt és végre normálisan néz ki a kocsi eleje. Azért alakítani kellett, mivel a sárvédőlemezen volt egy "fül", amibe elvileg a gyári index hátsófele csúszott bele. Az angelhez azt le kellett vágni, mert útban volt.
Hat mondom nem tudom..... Az biztos,hogy idegesit- engem is idegesitene-ezek utan en sem tudom mitevo legyek.... Az enyem okes csak akkor is 600w van a lampaba es a kodosbe osszesen-nem a leggazdasagosabb-ezert is gondoltam en is a xenonra.....
A vásárlás nem opció. Az durva lenne, hogy most költöttem rá egy rakat pénzt és szarabb lett, mint volt. Azt kellett volna csinálnom, hogy a régi szutyok mezei B1 lámpámba belerakni egy terelő lemezt. Egyébként most készítem a rövid összeállítást az oldalamra erről az egész akcióról. Majd linkelek, ha készen vagyok vele.
Egyébként az is durba, hogy ki kellett reszelnem a lámpában a foglalatot, mert a xenon izzó üvege nem fért be a lyukon.
Szerintem biztosan lehet valahogy..... A xenonos topikban olvastam parszor,hogy tobben is igy tettek akik nem voltak kibekulve a projectoros lampak fenyvetesevel...
A volt omegamban Depos utangyartott projectoros lampak voltak-100w-os izzot kellett bele tennem,hogy lassak valamit. A mostani gazdaja tett bele valamilyen noname xenon szettet 6000k-s izzoval es joval jobb lett,es eleg jol szorja a fenyt is oldalra nem csak elore.....
Biztos vagyok benne te is talalsz majd valami megoldast :-)
Nem tudom. Az biztos, hogy rosszul választottam izzót. Inkább 4300K-s izzót kellett volna. A régi izzóim kékesek voltak, de nem ennyire. Szerintem az is 4300-as volt.
Jár a fejem, hogy nem lehet-e valahogyan a projektor terítésén változtatni. Nagyon olyan a szórása, mint egy elemlámpa. A középpontban jól világít, de kifelé haladva erősen halványodik. A vetett fény "vágását" egy pici lemez végzi a projektoron belül. A tükör viszont szinte csak előre veti a fényt. Ha a tükör formája jó lenne kitalálva, akkor a lemez mögötti rész más felé vetné a fényt és nem a lemezre, ami szinte semmit nem ver vissza belőle. Ha jó lenne, akkor szerintem a kocsi elé is vetne fényt rendesen.
Kicseréltem a fényszórókat. Nem nagyon vagyok elragadtatva. Az új xenon szett valahogy a közelében sem jár a régi fényerejének. Ráadásul az angel eye fényszórók olyan hülyén vetik a fényt, hogy oldalra szinte semmi fényt nem adnak. Jobb lett volna inkább egy pár B2 fényszóró.
A kijelzo az tipushiba a haver 2-eves G-s astrajaban is szar mar... A futomu kopo alkatreszei pedig a ''hires magyar'' utakra vezetheto foleg vissza. Ha megkapja idoben ami kell neki akkor meg egy ideig marad huseges tarsad.....
168000km-el vettük anno szervízkönyvel anno, amit persze csak én külön a mai napig vezetek most 242000km-van benne a gép hibátlan......motormég nem volt bontva... amikor behoztuk vezérlés féktárcs+betét+4lengéscsillapító csere plussz hátsó szilentek....azóta NO PROBLEM.......... ami hibája van a kijelző a műszerfalon szarakodik+valami/de már behozatal óta zörög a tetőkárpítban....
Azt nem mondtam,hogy nincs ilyen csak erdekesnek talalom..... Viszont jobban jarsz szerintem,ha kicsereled az ulest..... Azok az isuzu Td-motorok amugy is eleg jo konstrukciok.... A havereba mar lassan valos 400.000 lesz es a kotelezoeken es a kopo alkatreszeken kivul meg semmi hibaja igaz o meg Svajcbol hozta anno.....