Én 2.5-öst nem venném meg, mert az 1.9 jobb. A 2.5-nek rengeteg baja van főleg a 150 lovas változatnak..... A 300.000km-er ne riasszon el, az 1.9 simán kibír mégegyszer annyit szerintem.....
Németország lévén szükséges a nagyobb teljesítmény, eleinte 1.8T-ben gondolkodtam, de elég drágák a dízelekhez képest és még fogyaszt is. Igaz dízelből 300.000KM körül fogok csak kapni.
Olvastam a futóműről, a kasztniról, de engem az érdekelne, hogy motorikusan meddig bírják ezek? Sajnos sehol nem találtam összefoglalva az infókat. Van e benne drága kütyü ami tönkre tud menni? (Turbót leszámítva)
Lenne egy sürgős kérdésem: Tegnap este beálltam az autoval a garázsba, nem volt semmi gond, reggel indítanám, beindul de egyből le is állt. Indítom és semmi. Elkezdtem pumpálni a gázpedált indítózás közbe mint egy rossz zsigulán, aztán akkor nagynehezen összeszedte magát és iszonyatosan dadogva beindult, de amint elvettem a lábam a gázról leesett az alapjárat és leállt. Aztán megint indítgattam és ha beindul, akkor alig van alapjárat, ingadozik össze vissza. Menet közben mást nem vettem észre, de így elég necces vele közlekedni, mert ha nemfigyelek leáll. Hibalámpa nemvilágít. Mi lehet a gond???? Audi A4 B5 1995 1.8 125LE
Kellene egy kis segítség. Audi A4 B5 1,6 benzin, visszavillog az immó lámpa, de ha leveszem az akku saruját, akkor elsőre indíható, utánna viszont ismét csak villog.
Korábban már írtam a problémámról, történt fejlemény az ügyben, de sajnos még mindig nincs megoldva:
A probléma: 2004.12 havi A4-esnél (1.6 benzin) a vízhőfok a kijelző szerint csak nagyon lassan kezd el fekúszni hideg motorról. Ha felmegy 70 fokig, visszaesik, majd pár perccel később kezd csak megint felmenni, ekkor már 90 fokra és szépen tartja is. Ettől függetlenül minden hibátlannak tűnik, a meleg levegőt már 4-5 perc után elkezdi fújni a kocsi.
A hőgombára gyanakodtunk, ki is cseréltük, a számítógépre dugva is jelezte, hogy azzal probléma van. Kipróbáltuk, jónak tűnt, bár meleg motorral vittem, azzal hoztam.
Jöttem vele 30 km-t és kicsit kihúzattam, és meglepődve tapasztaltam, hogy visszaesett minimumra a kijelző szerint a vízhőfok. Aztán 15-20 másodperc és vissza 90-re.
Tehát most úgy tűnik, mintha kihúzatás után visszaesne. Van valami ötletetek? Elég tanácstalan vagyok, mert amúgy meg semmi hibát nem tapasztalok :S.
Lehet, hogy tudjátok de én most személyes tapasztalatom alapján tudom,hogy az audi 7 év garanciát adott a siemens pd elemekre. Most cseréltettem ki egy módosított változatra, garanciával, szervízkönybe beírva, ingyenesen. Akit érint az feltétlenül érdeklődjön a márkaszervízben.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A4 2006 125kw. autóm van és nehézkesen indul hidegen, melegen egy fokkal jobb. Alapjárat 50-90c-fok között egyenetlen, üzemi hőfoknál aránylag sima, állandó olajszag a kipufogó felől. Műszeres vizsgálat a 2.hengerben pd.-elem hibára utaló értéket mutat. Ha elemet kell cserélnem 1 elem cseréje elég-e, vagy mind a 4-et cserélni kell? Alig észrevehető egyelőre ez a probléma szinte csak szakember mondaná meg,hogy valami nem OK. Meddig lehet elmenni egy ilyen tüneteket produkáló autóval?
Üdvözletem! 1997-ben gyártott Audi A4-eshez keresek magyar nyelvű kézikönyvet. Ha valaki tudja hogy hol van fent a neten, vagy esetleg rendelkezik is ilyen könyvvel, az kérem jelezze nekem itt! Előre is köszönöm!!