Keresés

Részletes keresés

m61019andras Creative Commons License 2005.11.08 0 0 9427

Gyere, mindenkinek örülünk! :-)

Szombaton a múzeum bejáratánál találkozunk 10.30-kor, de a bővebb infót a NoComment, titkok, süti, vasútmánia topicban keresd.

Előzmény: síncsavar (9426)
síncsavar Creative Commons License 2005.11.08 0 0 9426
Bár én még nem vagyok rendszeres vendég itt, de érdekelnek a mellékvonalak, és néhány topictársat már ismerek is, ezért ha nincs más külön feltétel (pl sátai sorompó letekerése időre, megállás Bz-vel 10cm pontosan, stb) akkor én is jönnék a topictalira. Szombaton hánykor és hol találkoztok?
Előzmény: m61019andras (9401)
v_peti Creative Commons License 2005.11.08 0 0 9425

??? Egy árva szó sem esik arról, hogy az Auchan Solymár állomását korszerűsítette volna, vagy új megállóhelyet létesített volna, vagy netalántán vasúton szállítana. :( Így nem tudom, hogy igazából miért lett nekem címezve ez a hír.

 

Előzmény: Törölt nick (9424)
v_peti Creative Commons License 2005.11.08 0 0 9423

Tudom, de itt az alacsony utaszámhoz a két állomás (Szeged-Újszeged) közötti tisztességes összeköttetés hiánya jeletős mértékben hozzájárul. :((( De Újszeged állomás megközelítése sem túl rózsás. Van még egy kis gyalogút, az amúgy sűrűn közlekedő troliról.

 

 

 

Előzmény: M40 120 (9412)
Carpy Creative Commons License 2005.11.08 0 0 9422
"A lista"

Na persze. Eger26 meg én vagyok, mi? szabolcs1 meg István Gyuri...
Előzmény: Törölt nick (9415)
M40 120 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9421

Ritka bunkó szólás volt Kóka részéről. Emlékeztet egy korábbi időre.

Olyan dézsa vű érzésem van az M4+ kapcsolatban ezzel a hozzáállással.

 

Egy értelmes ember meggyőzi a békákat, hogy tulajdonképpen a mocsár egy idejétmúlta dolog nem kell az nekik. :-)

Előzmény: István Gyuri (9240)
amicus Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9420
Ha ehhez akármilyen módon én is hozzájárultam, akkor őszintén elnézést kérek.
Előzmény: sínbohóc (9389)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9419
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9418
Előzmény: Törölt nick (9415)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9417
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9415

Lista:

 

BUKKZSERC

Mk49

3325 Ostoros

3324 Felsőtárkány

3327 Novaj

3326 Ostoros

 

Talán ennyi.

 

Előzmény: Carpy (9414)
Carpy Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9414
"Tájékoztatásul közlöm, hogy vannak olyanok akik fikanickek és utánoznak engem.
Így
szabolcs1976
Offtopikboy
3325 noszvaj
Ezek nem én vagyok.
Akármennyire szeretnéd nem én vagyok."

Szeretné a halál. Belőled az az 5 is sok, ami már van.

Esetleg kilistázhatnád, a további félreértések elkerülése végett, hogy melyik nickek vagytok Te, nehogy skizofrénia-gyanu terelődjön rád :-)

Előzmény: Törölt nick (9396)
Carpy Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9413
Magyarul mindhárom Makót elhagyó irány mehet a levesbe...
Előzmény: M40 120 (9412)
M40 120 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9412

Csak az Újszeged-Mezőhegyes közötti szakaszról írt. Itt tényleg kevesen vannak.

Úgyanúgy mint a Makó-Hvásárhely között 130-as vonalon bár itt, ha lehet még kevesebb az utas.

Előzmény: v_peti (9381)
mdbz Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9411

"Na elérkeztem oda, hogy a buzulls után ezt a topicot sem kell már olvasni :-((("

 

Csinálj úgy mint a többiek! Ne olvass, csak írj!:-))) bár inkább:-(((

Előzmény: sínbohóc (9389)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9410

Mostanában - többen - próbáljuk ( egyre kisebb sikerrel) megfejteni, mégis mit akarsz írni.

 

Köszi.

Tehát ez a bajom.

Ok nyelvtantanárhoz kéne járnom.

 

Tudod az utóbbi időben nagyon sok műsuaki hablatyot kellett bevágnom, és a fogalmazásom elég pocsék lett.

 

Értem.

 

 

Jó.

 

Téma: mellékvonalak.

Van belőle 3400 km.

Van pár fővonal ami megtévesztésig mellékvonalnak néz ki.

 

Ezeknek nagy problémájuk, hogy valaki

300 km akar megszüntetni

valaki 500-at

van aki 800 km-ert.

Van aki 2700 km-ert (vendégsín)

 

Lényege:

 

Aki egy fővonal melett lakik, az könnyebben beszél.

Igaz a mellékvonal XIX századi technika.

De

Vannak

80 km/h-s

60 km/h-s

mellékvonalak.

 

Vannak turisztikai vonalak. (50 km/h-s Bükki vonal a 87-es)

 

És vannak 20-30-40 km/h-s vonalak.

Mik sehova se vezetnek.

 

Mindenkinek más a listája, azaz mit szeretne megszüntetni a 62-esen kívűl.

 

Ezeket a konkrét listákat várnám.

 

Amicus leírta, Nyunyuka idézte Vaskalapot.

 

Ez 3 vélemény.

 

Köszönöm, hogy leírták. Mert az már vitalap.

Várom a többieket is.

 

Ki mit szüntetne meg.

Köszönöm.

 

Előzmény: Törölt nick (9407)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9409

62-es.

 

Én azon vagyok felháborodva, hogy még van.

Menetrendtervezet leböbbentett.

 

Gyomírtó menet se volt.

10-el 20-al döcögni egy füves pályán.

 

Kísértik a sorsot.

 

Ha jól tudom István Gyuri, írt olyat most kellett volna meglépni, nem a választások után. Igaza van!!!!!

 

Ebben egyetértek vele. Ez egy kétszínű viselkedés.

 

Annak köszönheti a 62-es a létét, hogy nem hegyi vonal, és nem siklott ki szerelvény + a politika életben tartotta.

 

A Politika.

 

Hozzáteszem bizonyos esetekben nem vasúti közlekedési szakemberek döntenek , hanem Ők.

 

Én nem szidom Őket, mert nem érdekel.Megtanultam magamnak kell csinálnom a dolgaimat, és Ők egy jórészt előre elosztott dolgokban apró arányokat tudnak megváltoztatni.

 

De az tény, nem kéne megvárni a véget, azt hogy kisiklodjon a vonat,  vagy a 20-as döcögést.

 

Az is tény, hogy 1968 után voltak nagy vasútfelújjítások.

 

Volt mozdonybeszerzés.

Fejlődött a vasút.

 

De én azt nem szeretném, ha a vasútnak jutó torta szelet kevesebb lenne.

 

egy újjabb 68 után lennének:

 

-nagysebességű vasutak

-új mozdonyok

-új pályák

 

 

De ha csak elvesznek és nem adnak vissza akkor az nem jó.

 

 

Előzmény: Törölt nick (9408)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9408

Köszönöm a Vaskalap féle idézetet.

 

Ha jól gondolom azért idéztél mert nagyjából egyet értesz vele.

 

 

 (pl. 62, 76, 117, 127 és 128 bizonyos szakaszai

 

 

Ha már 117-es:

 

Nekem kicsit másképp mutatkozott be.

 

Tudom részrehajló vagyok.

 

Ott 60 km/h a sebesség ,pár laasújellel, de Tiszalöktől hegesztett sínek vannak Görögszállásig, Ami 80-at is megérdemelne.

 

A PFT sokat dolgozott rajta.

 

Ha már 76-os:

 

a vonal szempontjából a teherszállítás fenntartása lenne fontos mert az bevétel, de a jelenlegi sebesség 20 km/h személyszálltásra nem alkalmas

 

62-es.

 

Én azon vagyok felháborodva, hogy még van.

Menetrendtervezet leböbbentett.

 

 

127-128

 

Füzesgyarmaton van valami MOL telep, ha jól tudom.

 

Egyes részek rossz állapotban vannak.

Taxxx is beutazta.

 

De most valami Vésztői Regionális vasutat akarnak , akkor mindek erőltetik.

 

1943-as menetrend szerint alig 20 km van Körösnagyharsány-Nagyvárad(Ősipuszta)

 

A Bcsaba Kötegyán szakasz nemzetközi.

 

Gondolom Maradhatna Szeghalom-Pladány

 

A többinek annyi.

 

Ennyit tudtam hozzáfűzni.

 

 

Előzmény: _nyunyuka (9406)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9406

Megint csak ész nélkül írsz, de nem olvasol.

 

-vonatpótló se kell menjenek amivel akarnak

 

Megint csak Vaskalap kartárstól idézek, a lényeget kiemelve:

 

2.      Vagy rossz irányba vezet, és akkor sem lenne ott utas, ha tuti ráhordó forgalmat szerveznénk 160 km/ó sebességgel. (pl. 62, 76, 117, 127 és 128 bizonyos szakaszai). Itt pedig autóbuszos gerincútvonalakat látnék szívesen, de a vasutaktól teljesen eltérő –nagyrészt ma is meglevő- buszvonalakkal.

 

Ezt szerettem volna megvitatni.

 

Az nem megvitatás, ha ontod a hülyeséget, a realitást csak minimálisan is tartalmazó hozzászólásokat pedig el se olvasod vagy nem akarod tudomásul venni.

Előzmény: Törölt nick (9398)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9405

Ez bányavasút volt?

 

600 mm es?

 

Vagy milyen?

 

Érdekelne!

Előzmény: FOMA (9403)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9404

Ilyet nem mondott senki, hogy nem szeretnek, maximum nem értenek egyet a nézeteiddel. a két dolog teljesen más.

 

Szombaton jössz a Közlekedési Múzeum-i topictalira?

 

Szombaton dolgozatot írok sajnos.

14.00 ig ott kéne lennem.

 

Közl múzeumba 15.00 re érnék le.

 

Sajnos

Előzmény: m61019andras (9401)
FOMA Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9403
Aknászok, bányamérnökök, esetleg vájárok, de természetesen az összeközővágatok elsősorban üzemei menetekre és teherszállításokra szolgáltak. Természetesen biztonsági szempontból is jelentőségük volt a metánveszélyes mecseki bányákban, menekülési útvonalként, és a bányamentők felvonulási útjaként is szolgálhattak.
Előzmény: v_peti (9400)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9402
Előzmény: _nyunyuka (9397)
m61019andras Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9401

Ilyet nem mondott senki, hogy nem szeretnek, maximum nem értenek egyet a nézeteiddel. a két dolog teljesen más.

 

Szombaton jössz a Közlekedési Múzeum-i topictalira?

Előzmény: Törölt nick (9398)
v_peti Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9400

Erre reagáltam:

 

Amúgy meg kb. 2000-ig valóban volt közvetlen vasúti összeköttetés Komló és Pécs között. A teherforgalom intenzív volt, de időnként személyforgalom is előfordult.

 

A kérdés az, hogy kik utaztak a Komló-Pécs viszonylaton végig?

 

 

Előzmény: v_peti (9385)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9399
Kit?
Előzmény: m61019andras (9395)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9398

Nekem Andó Gergővel ellentétben voltak topikjaim.

Ő még topikalapításra se volt képes.

 

Én eger 26-ként anno megalapítottam a 6-os vonalat.

ezen kívűl:

 

Vonatok kihasználtsága

 

szolgálati menetrendek

 

MÁV fotoengedély-t összevonattam az a topik is elhalt az összevonással.

 

Topikjaim.

 

Csak a kutya se írt bele. Illetve elhaltak szépen lassan.

Muszály volt máshol rontani a levegőt ha már nem szeret senki.

 

Még a buszos topikjaim is sikeresebbek bár a konkurencia ott is lépett.

 

Nincs dialugus.

 

 

Kéne!!!

 

Mert egyes vasutasok, vasútbarátok a következőeket mondják a mellékvonalakkal kapcsolatban

 

- fel kell szántani, beszórni sóval (Vendégsín)

-vonatpótló

-vonatpótló se kell menjenek amivel akarnak

 

Ezt szerettem volna megvitatni.

 

Ezt, de nem lehet.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (9394)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9397

Játszottam a gondolattal, hogy megnyitom az Andó Gergely Fan Club topikot, csak nem hiszem, hogy a modik díjaznák :-))).

 

Anno a MÁV fórumon volt Ildikó Fan Club című topik :-)))).

Előzmény: Törölt nick (9394)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9396

Kedves Carpy!

 

Tájékoztatásul közlöm, hogy vannak olyanok akik fikanickek és utánoznak engem.

 

Így

szabolcs1976

Offtopikboy

3325 noszvaj

 

Ezek nem én vagyok.

 

Akármennyire szeretnéd nem én vagyok.

Lényeg:

Én BUKKZSERC névem írogatok jó ideje.

 

Amióta félpercenként egy percenként támadnak a spamok meg a tójaik, meg minden nem tudnék átlépni.

 

Reggel óta ezen a néven vagyok bejelentkezve.

(24 órásra állítottam be magam)

Előzmény: Carpy (9393)
m61019andras Creative Commons License 2005.11.07 0 0 9395

Valakit még kihagytál. :-)

Előzmény: Törölt nick (9394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!