Bár én még nem vagyok rendszeres vendég itt, de érdekelnek a mellékvonalak, és néhány topictársat már ismerek is, ezért ha nincs más külön feltétel (pl sátai sorompó letekerése időre, megállás Bz-vel 10cm pontosan, stb) akkor én is jönnék a topictalira. Szombaton hánykor és hol találkoztok?
??? Egy árva szó sem esik arról, hogy az Auchan Solymár állomását korszerűsítette volna, vagy új megállóhelyet létesített volna, vagy netalántán vasúton szállítana. :( Így nem tudom, hogy igazából miért lett nekem címezve ez a hír.
Tudom, de itt az alacsony utaszámhoz a két állomás (Szeged-Újszeged) közötti tisztességes összeköttetés hiánya jeletős mértékben hozzájárul. :((( De Újszeged állomás megközelítése sem túl rózsás. Van még egy kis gyalogút, az amúgy sűrűn közlekedő troliról.
"Tájékoztatásul közlöm, hogy vannak olyanok akik fikanickek és utánoznak engem. Így szabolcs1976 Offtopikboy 3325 noszvaj Ezek nem én vagyok. Akármennyire szeretnéd nem én vagyok."
Szeretné a halál. Belőled az az 5 is sok, ami már van.
Esetleg kilistázhatnád, a további félreértések elkerülése végett, hogy melyik nickek vagytok Te, nehogy skizofrénia-gyanu terelődjön rád :-)
Ha jól tudom István Gyuri, írt olyat most kellett volna meglépni, nem a választások után. Igaza van!!!!!
Ebben egyetértek vele. Ez egy kétszínű viselkedés.
Annak köszönheti a 62-es a létét, hogy nem hegyi vonal, és nem siklott ki szerelvény + a politika életben tartotta.
A Politika.
Hozzáteszem bizonyos esetekben nem vasúti közlekedési szakemberek döntenek , hanem Ők.
Én nem szidom Őket, mert nem érdekel.Megtanultam magamnak kell csinálnom a dolgaimat, és Ők egy jórészt előre elosztott dolgokban apró arányokat tudnak megváltoztatni.
De az tény, nem kéne megvárni a véget, azt hogy kisiklodjon a vonat, vagy a 20-as döcögést.
Az is tény, hogy 1968 után voltak nagy vasútfelújjítások.
Volt mozdonybeszerzés.
Fejlődött a vasút.
De én azt nem szeretném, ha a vasútnak jutó torta szelet kevesebb lenne.
egy újjabb 68 után lennének:
-nagysebességű vasutak
-új mozdonyok
-új pályák
De ha csak elvesznek és nem adnak vissza akkor az nem jó.
Megint csak Vaskalap kartárstól idézek, a lényeget kiemelve:
2. Vagy rossz irányba vezet, és akkor sem lenne ott utas, ha tuti ráhordó forgalmat szerveznénk 160 km/ó sebességgel. (pl. 62, 76, 117, 127 és 128 bizonyos szakaszai). Itt pedig autóbuszos gerincútvonalakat látnék szívesen, de a vasutaktól teljesen eltérő –nagyrészt ma is meglevő- buszvonalakkal.
Ezt szerettem volna megvitatni.
Az nem megvitatás, ha ontod a hülyeséget, a realitást csak minimálisan is tartalmazó hozzászólásokat pedig el se olvasod vagy nem akarod tudomásul venni.
Aknászok, bányamérnökök, esetleg vájárok, de természetesen az összeközővágatok elsősorban üzemei menetekre és teherszállításokra szolgáltak. Természetesen biztonsági szempontból is jelentőségük volt a metánveszélyes mecseki bányákban, menekülési útvonalként, és a bányamentők felvonulási útjaként is szolgálhattak.
Amúgy meg kb. 2000-ig valóban volt közvetlen vasúti összeköttetés Komló és Pécs között. A teherforgalom intenzív volt, de időnként személyforgalom is előfordult.
A kérdés az, hogy kik utaztak a Komló-Pécs viszonylaton végig?