Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujonc80 Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4411

Üdv!Nem tudom nem késő-e a válaszom de érden van 1 audi bontó ott vettem én is 20 e -ért.Itt a szám 06 30 924 14 47

Előzmény: liget66 (4400)
Frenkyi Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4410

köszönöm a gyors választ!!

holnap meg is nézem ezeket!

Előzmény: cs!rke (4406)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4409

14V, meg 13.8V között nem nagy a különbség. Ezt tekintheted azonos értéknek, mivel legalább az egyik mérőeszköz nem hitelesített.

Egyébként a nyugalmi áramfelvételt kéne megmérni, nem a feszültséget. Minden fogyasztó kikapcsolva, ajtó becsukva, álló motor, kulcs nincs bedugva, illetve érdemes az autóval 10-20 percet várni, és utána áramerősséget kéne mérni az akksinál. Ha ez pár tized amper értéket elér folyamatosan, akkor valami szívja az akksit. Az lenne az ideális, ha néhány 10mA az áramfelvétel, de 0.1A-nél ne legyen jelentősen több. A jellemző 20-30mA nyugalmi érték.

Előzmény: Szabison (4408)
Szabison Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4408

Értem. Köszönöm a választ.

A nyugalmi állapotot megmértük, 14.00V-ot ad, az akksim pedig 70 Ah-s. Vhol a vezérlő felé veszik el a fesz, mert az óra se meg a VAG se mutatott 13.8-nál többet, terhelésen sem...

Szóval nálam kicsit mélyebbnek látszik a dolog :(

Előzmény: DAMORON (4399)
Donibcsi Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4407

Szerintem regisztrálj. Nagyon sok jó cuccot meg lehet venni olcsón. Olcsóbb mint a bontó, és ha ráér pár napot, akkor onnan veszed meg, mint pl. ezt a pótféklámpát.

Előzmény: Ronal (4404)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4406

Azt azért jó lenne tudni, hogy honnét jön a hang!

A hűtőkön a ventillátort azt látod, illetve a tengelyen forgó viszkót ki tudod próbálni, hogy álló motornál nincs-e megszorulva.

Az utastér levegőellátásáért felelős ventilátor megint csak hallani kéne (anyósülés előtt, jobb lábnál, a kesztűtartó alatt).

Van egy kis venilátor közvetlenül a klímapanel fölött, kis rács mögött, ami szívja be az utastér levegőjét a hőmérőhöz, az adhat még hangot.

Előzmény: Frenkyi (4405)
Frenkyi Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4405

Üdv Mindenkinek!

Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy 1999-es Audi A6 2.5 TDI 150 LE eddig semmi baja sem volt, viszont egy hónapja kapott egy új turbót, mert a gyári már egy picit szippantott az olajból, kicseréltük és tökéletesen működik is, viszont egy 2 héttel ezelőtt elkezdett valami ventillátor bekapcsolni, szó szerint zúgni az autó, de csak amikor megyek vele kb egy 10 perc után, nem vészes csak lehet hallani. Klímától függetlenül, se a víz nem melegedett fel, motorolaj hőmérséklet is megfelel, de valami mégis bekapcsol. Ha valaki tudna nekem segíteni, nagyon megköszönném!

Üdv

Ronal Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4404

Koszi,meg is talàltam 40 euroèrt+posta!Az vajon mennyi lehet?

(viszont az a baj,hogy mèg soha nem rendeltem ebay-rol ès fingom sincs a nèmethez)

 

 

ESETLEG VALAKI BONTOTTAT MO.-ROL?

Előzmény: Donibcsi (4402)
Misikee07 Creative Commons License 2012.02.19 0 0 4403

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2005ös A6 3.0tdi quattrom és szoftver frissítés után egy-két menüpontot kivett az mmiből! pl sebességfigyelmeztető, akksiszint jelző! A telefonomat továbbra sem tudom párosítani a kocsihoz :( Paks környékén tudna valaki segíteni ezen menüpontok visszaállításával? Előre is köszönöm!

Donibcsi Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4402

ebay.de

Előzmény: Ronal (4401)
Ronal Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4401

Sziasztok!

 

Nekem is alkatrèszre lenne szuksègem!

Uj vagy bontott,nekem teljesen mindegy!

 

4F9 945 097 (potfèklàmpa) 05èvj.

 

Koszonom!

liget66 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4400

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni vagy valami tanácsot adni.

Be ázot a komfort elektronikém, és nem mükődik, már száritottam és híába.

1.8T-hez.A száma:4B0962258E. Vagy esetleg csere.

Akkor mennyiért lehet szerezni? Előre is Kössz.

DAMORON Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4399

Az hogy a gáz önálló életet él,a "vészüzemmódnak" tudható be.Felpörög-befullad,felpörög,befullad.Germán okosság,hogy a szervízig még valahogy el tudj evickélni...Pont ezeket a hibákat éltem meg én is.Nekem az aksival volt a baj.Vásárlás után 2-3 héttel jöttek elő a hibák.A kedves eladó 45Ah-s aksival adta át a kocsit,ahogy kicsit elfáradt,már világított is a műszerfal mint a csarácsonyfa.Vadi új 70Ah-s aksit vettem bele.1 hónapig minden okés.Majd megint ugyanezek a hibák.Hát befosok...Aztán kiderült hogy a jobb első ajtó kapcsolója nem kapcsolt "alvó" üzemmódra,és leszivattyúzta az aksit.Ahogy ez rendbe lett téve,már nem volt probléma vele.Rá kellene mérned az aksira,mennyi az autó nyugalmi áramfelvétele.

Előzmény: Szabison (4394)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4398

Nem, de ha jól emlékszem, viszonylag egyszerűen ki lehet pattintani, és biztos, hogy rá van írva.

Előzmény: M_Bali (4397)
M_Bali Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4397

Köszi a gyors választ!

 

:)

 

Most már csak alkatrészt kell keresni. Esetleg nem emlékszel véletlenül a gyári számára a gombsornak?

Előzmény: cs!rke (4396)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4396

Nálam is előfordult ez. Csere megoldotta. Nem kell tanítani semmit.

Előzmény: M_Bali (4395)
M_Bali Creative Commons License 2012.02.18 0 0 4395

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni. 00' S6-ba(AQJ) tönkre ment a bal első ajtóban lévő ablak emelő gomboknál a hástsó ablakok emelelését szabályozó gomb.

 

Jelenség: Ha lenyomom a gombot akkor nem akad be ezért ilyenkor a hátsó ablakokat nem lehet lehúzni a hátsó ajtókon lévő gombokkal csak elölről tudom őket vezérelni. De ha nyomva tartom a gombot akkor működnek a hátső ajtón lévő gombok is. 

 

Esetleg nincs valakinél ilyen elfekvőbe? Vagy hol tudnék ilyet beszerezni? És kb milyen árban? Illetve van szükség valamilyen utólagos beállításra csere után (gondolok itt valamilyen tanításra, programozásra)?

 

Előre is köszi a segítséget!

 

Üdv mindenkinek,

Balázs

Szabison Creative Commons License 2012.02.16 0 0 4394

Sziasztok!

 

Új vagyok itt és egy kis segítség kéne. 2 hónapja vagyok A6 tulaj, egy 2004-es C5 2.7T a kocsi, szeretem-imádom, de van vele egy kis elektromos hibám.

2 napja kigyulladt az ESP és a chech engine lámpám, ESP az hol visszajön-hol elmegy, az autó iszonyat mód lebutult kb 100-150 LE-t ad le, van h a gáz önálló életre kel és +/- 500 fordulatot játszik, 2* le is fulladt menet közben. A computerből pedig mindig más hiba jön ki, volt eddig lambda, légtömegmérő, kipu hőmérséklet sensor stb.

Elősször a töltésre gyanakodtunk, na most az hol jó hol nem, a generátorból még leadja a 14V-ot alapjáraton, terhelésen ez 14.2-14.5, de a computerbe már csak 12.9-13.5 jut el, a fogyasztóktól/terheléstől függ. Az összes biztosíték jó, a generátorban most volt szabályzó és csapágy csere, az akksi zsír új.

Volt már vkinek ilyen hibája, vagy van tippetek mit érdemes megnézni?

Ha minden kötél szakad, autóvillamosságiban mondtak rá 2 napot, de ezt legutolsó esetben szeretném...

AudiA6 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 4393

Meg.

Előzmény: Audi1.8T Quattro (4392)
Audi1.8T Quattro Creative Commons License 2012.02.13 0 0 4392

Megvan még a szett?

Előzmény: AudiA6 (4280)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.13 0 0 4391

Nem, az a szervó hűtője.

Előzmény: AudiA6 (4390)
AudiA6 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 4390

Olajhűtő nincs benne,de megy egy vékogy cső a hűtők előtt,(oda-vissza)azt hiszem az az olajhűtője.

Előzmény: Törölt nick (4384)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 4389

Köszi!

Éppen az ETKA-ban keresgélek.

Üdv!

Előzmény: cs!rke (4385)
Ronal Creative Commons License 2012.02.12 0 0 4388

like!!! :)))

Előzmény: cs!rke (4387)
cs!rke Creative Commons License 2012.02.11 0 0 4387

Milyen színű az autó?

Előzmény: nagy-ii (4386)
nagy-ii Creative Commons License 2012.02.11 0 0 4386

Hi

 

Audi A6  V6 on hól találom megg az elektromos vízpumpát,képrt tud valaki felrakni.

cs!rke Creative Commons License 2012.02.10 0 0 4385

Manuális első kerekesem van, 99-es, de nem tudok ilyen kivezetett olajhűtőről.

Tegyük fel, hogy van/volt. Valamivel hűteni kellene. A hűtőközeg lehet víz, vagy levegő.

Levegő: elől csak a vízhűtő, IC, klímakondenzátor, illetve előtte a szervokormány olajának hűtőcsöve van.

Víz: valahova be kell kötni a vízkörbe (olajszűrő foglalata szokott ilyen lenni), vagy a vizet lehet bevezetni az olajtérbe (karterban szokott lenni vízcső).

Ilyeneket keress, de szerintem nem találsz.

Egyébként ha egy csövet találtál, akkor azon nem lehet kétirányú áramlás, tehát vagy találsz egy másik csövet is, vagy az valami más lesz?

Esetleg csinálj képeket, vagy akár etka-ban próbáld meg behatárolni, hogy mi az, amit találtál!

Előzmény: Törölt nick (4384)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 4384

Helló!

Na mégegyszer, hátha válaszol is valaki!

 

 

98-as 2.5v6 tdi quattro a-seb.manuális váltósba szereltek külön olajhűtőt, és ha igen hol kellene lennie?

Csak mert olajcserénél találtunk az enyémen egy ledugózott olajcsövet, a motor alatt, ami nem tudom hova mehetett eredetileg.

Arra gyanakszom, hogy ez mehetett az olajhűtőhöz, ami furcsa módon elpárolgott:-) , mert sehol sem találom.

Előre is köszi a választ!

Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2012.02.10 0 0 4383

Na gyerekek...a helyzet a következő... ahogy van a vízhőfok jelző mutató a műszaerfalon... annak a piros mutatója fele krafton ég... halványabban és mint az üzemanyag jelző mutató... és néha villódzik... mi a búbánat lehet! Led? elektronika? thx

bogusz Creative Commons License 2012.02.09 0 0 4382

Köszi szépen az infót! Utánanézek a szoftveres részének.

Előzmény: peri77 (4377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!