Sziasztok.
Én kb. másfél hónapja vagyok Corsa tulajdonos. Sőt: boldog tulajdonos.
Eredetileg Skoda Fabiát akartam, de most már nem cserélném el a Corsát két Fabiára sem.
Arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak az üzemanyagtípusokkal kapcsolatosan. Hivatalosan 95-ös ólommentessel megy, de mennyire érezhető-e a 98-as "hatása"?
(És egy hülye kérdés: jelent valamit az, hogy Corsa?)
SZVSZ kérdezd meg a Punto topikban, ugyanaz a motor. Illetve a stilos kartársak közül is többen próbálták már. (Rossz véleményre nem emlékeszem ezzel kapcsolatban.)
Hali. Nemrég felfigyeltem egy kis zajra -zúgásra, zakatolásra- a kocsi eleje felől. Nem tudtam mire vélni, azt hittem a motor mikor hideg. Tegnap viszont egészen véletlenül rájöttem, hogy a zaj a tompított fényszóró bekapcsolásakor kezdődik(!). Ma próbálgattam kissé és rájöttem, hogy a fényszórómagasság állítómotorral lehet gond, ugyanis ha bekapcsolt fényszórónál végig kapcsolom az összes fokozatot megszűnik, ha visszatérek "0" állásba, akkor megint beindul. Most "1" állásban hagytam -így kuss van- és szervizbe viszem. Volt már valakinek hasonló hibája?
Ha tartósan 5 fok alá megy a hőmérséklet és akkor sem lesz kopogás indulásnál, akkor merem majd 100%-ra azt mondani, hogy segített az olaj. Ha tényleg így lesz akkor megkérdezem mit rakott bele az ismerős szerelő.
Én ugyan nem, csak olvastam véleményt vmelyik nyúzban, igaz Astra volt. Állítólag nyomatékosabb, csendesebb és finomabb járású mint az eddigi 1.4-es. Mindezek mellé még kevesebbet is eszik. Kipróbálnám.
Mikor mi vettük, nem nagyon volt pénzünk, autó viszont kellett. A kérdés az volt, hogy 100e Ft felárral 1.2-es motor, vagy 108e Ft felárral elektromos csomag. A motor mellett döntöttem, nem bántam meg. Más kérdés, hogy azóta már lenne pénzem elektromos csomagra is:)
Üdv.
tapasztalatom szerint a hivatalos kedvezmények mindenütt egyformák, de elképzelhető, hogy egyes szalonok még rétesznek. Az átadási vagy mifene díj változhat, a különbség 10-20 ezer Ft max. Én a Hűvösvölgyi úton vettem a kocsit, kedvesek voltak*,és valamivel olcsóbb volt az átadási díj, mint pl. a belvárosi parkolóházban lévő szalonban.
* 1000%-osan korrektek itt sem voltak
Kezdetben én is 1,0-t akartam venni, de amikor tegnap négy felnőttel megrakva mentem a Rókahegyre, nagyon örültem, hogy 1,2-es a motor. Szerintem gondold meg, van-e lehetőség erősebb motorra.
8-10 km-nél én sem mentem többet, igaz Bp. belvárosban, gyakran a dugóban ülve/araszolva, és az utak 70%-ban tele volt a kocsi könyvvel, bútorral. de 8 l fölötti fogyasztás így is soknak tűnik.
Eljött az idő, hogy megvegyem életem első új autóját. Lehetőségeim alapján egy Corsa viva 1.0-ra esett a választásom. Az lenne a kérdésem, hogy nagy különbségek vannak a márkakereskedések által nyújtott kedvezmények között, illetve szerintetek Pesten melyik szalonban lehet a legkedvezőbb konstrukciót kapni?
Kösz, Laci
nagy megallapitasra jutottam egy kicsi
bontás után.
c corsa hátsó ajtóról az opel jelet nem lehet
ugy eltávolitani hogy ne maradjon lukacska!!!
/persze sok pénzért lehet/
a többi felirat egyszerüen lejőn,le lehet dörzsölni a gumi maradványt.
én levakartam mint az 1.4,corsa,comfort,feliratokat 1 napos korában,söt
az 1.4 -est a kereskedésben vakarták le.
ÉS nem megy 200-zal!!!
bassza meg padlon 6.500 f/perc 180-185 tel megy
kb 200kg-nyi emberrel./vezetövel együt/
bezzeg a gsi 230-nál feküdt ki......
Ez a fogkrém dolog állítólag a polírozást jelentené, mert apró szemcsék vannak a fogkrémben. De nem visz rá a lélek. Lehet, hogy felkeresek egy szervízt v. szakit polírozás ügyben. Casco önrész nálam is 50E :(
A dühről nem beszélek, el tudod képzelni, ha a teljes oldalon végigfutó csíkot meglátom, mi jut eszembe.
Nekem is hasonló történt annak idején a kocsival. Egy hónapos korában megkulcsozták. Mivel nekem csak 20-25 cm hosszú volt és nem ment le fémig ezért vettem az Opel szervíz alkatrészosztályán kb. 800Ft-ért ecsetes javítófestéket, kipucoltam a "sebet" mosószeres vízzel aztán alkohollal zsírtalanítottam és a javítófestékkel rávittem két réteget kb. egy óra száradási idővel közöttük.
Messziről nem látszódik, csak ha melléállsz és direkt keresed. Ez két éve volt azóta nincs rozsdának nyoma tehát nem sikerült rosszul a védelem. A fogkrémet felejtsd el, hiszen vízben oldódik, így az első eső lemossa. Arról nem is beszélve, hogy ha sikerül valahol kék fogkrémet kapnod, akkor szólj nekem is ! :-))
Én azért döntöttem a házi javítás mellett, mert a sérülés viszonlag kicsi volt így az értékcsökkenést sem vészes viszont a komplett ajtó újrafényezése a Casco mellett is 50,000Ft lett volna (önrész).
Egy dolognak nézz mindenképpen utána. Ha nem túl mély a húzás és nem ért fémig, akkor lehet, hogy úgy fel tudják polírozni, hogy eltünjön. Erről ne márkakereskedőt kérdezz meg, hanem egy független szakit, hacsak nincs megbízható ismerősöd a kereskedés szervizében. A márkakereskedő akit anno én megkérdeztem meg sem említette a polírozás lehetőségét és csak fényezni lett volna hajlandó, az is úgy, hogy a "Comfort" feliratot nem tudja visszatenni...
Aztán később valaki látva a házi javításomat mondta, hogy szerinte nyom nélkül ki tudták volna polírozni, dehát akkor már... :-)
üdv,
hpz
Ui.: Utána még hetekig dühbe gurultam ha megláttam a "sebet" amikor reggelente lementem a kocsihoz...
Idén júniusban vettük a Corsánkat, sötétkék, 5 ajtós, 1,2-es club. Eddig 4000 km ment bele, magam részéről meg vagyok elégedve vele.
Viszont. Kb egy hete vettem észre, hogy a teljes jobb oldala meg van húzva, kulccsal vagy szöggel követhették el a gaztettet. Egy ismerősömnek mutattam, azt mondja szerencsére nem túl mély a húzás, szerinte ha fogkrémmel(!) lekenem, nem is fog látszani. Hallott már valaki erről a fogkrémes dologról valamit? Nem nagyon merem ezzel "kezelni".
köszi
sasanz
Télen 7 fok alatti hidegben volt egy ideig idegesítő, de ártalmatlan hidrotőke-kopogásom ami indítás után 2-3 perccel vagy kb. 1km után megszűnt, amikor bemelegedett a motor. Utána cseréltem olajat (Opel gyári 10W40), de nem segített rajta. Augusztusban megint volt olajcsere, de más márkát rakott bele a szerelő. Most, hogy újra megjöttek a hidegek és reggelente előfordult az 5 fok is nem volt kopogás! Ha ez így marad a még nagyobb hidegben is akkor lehet, hogy a megoldás a másik olaj volt. Sajna nem emlékszem a márkára, de ha nem jön elő a gond újból akkor megnézem hátha valakinek lesz hasonló problémája. Bár inkább ne legyen.
Az utóbbi időben többször megtettem a Corsa-val nagyobb utakat. Az 1300km-t 7 körüli átlagfogyasztással vette, 130-140-es átlagsebességgel az autópályán. Meg vagyok vele elégedve, tekintve, hogy ugye ott már igencsak 4500-5000 körül pörög a kis 1.2-es.
Szia yerico4!
Nem Astrám, hanem CorsaB-m van. Ez megeszi reggelire az 1.6-os Astrát, a 100 lovast is! Kisebb a súlya, és pörgösebbre van áttételezve.
Anyám 1.4-es AstraG-je meg kifejezetten szánalmasnak tünik utána. Persze az meg nagyobb, kényelmesebb.
Nézd meg mik állnak a kisautó mögött 1/8 mérföldes gyorsulásban (http://ave.fw.hu)..
Nick
Hali!
97-ben volt ráncfelvarrás, ha lehet akkor ez utánit válassz. Kivülröl is fel lehet ismerni, de módositottak a futómüvön és a biztonsági felszereléseken is.
Az 1.2-es nagyon gyenge, 45LE, de végülis városban elég lehet.
1.4-böl van 8 szelepes 60LE-s és 16V 90LE-vel.
A legjobb az 1.4 8 szelepes, hengerenkénti befecskendezös 82LE-vel. Motorkód: C14SE, a hátán 1.4Si jelölés van. Jobban fogyaszt, mint a 60LE-s és sokkal jobban megy. Sajnos csak korábbi évjáratokban fogsz ilyet találni, '95, talán '96.
A City=fapad az alapfelszereltség, a Swing már jobban felszerelt.
Hello
Nem tudom, tudtok -e segíteni, de Corsát szeretnék venni, csak nem tudom, mi a különbség köztük. Kb 95-98 közöttit, és nem tudom, mi a City, Swing megjelölés.
A régi 1.4-es vagy 1.2 -es motorok közül melyik ajánlott.
Előre is köszi!