Asszem mostmá lehet kiabálni, le van foglalózva a new autó. 98.04 havi 323F ( ez még a királyos kasztni :) , 1.5 elektromos cuccok+légkondi, riasztó, immob, központi. 59e Km, rozsdabarna metál. Végülis 2.1 millára alkudtam le. Már folyamatban van a hitelügyintézés, ha minden jól megy (legyen igy!) akkor péntek vagy hétfő a vétel napja és szerda környéke a használatbavétel napja! Majd csinálok képeket jól!
sziasztok most vagyok itt elosszor.szeretnem udvozolni a maza es a japan auto szerelmeseit.
nekem egy 92 buko lampas 18-as 323f es kis gyalogkakukkom van.most mar ugyis gyakori vendeg leszek.mindenkinek jo autozast kivanok!sziasztok
Voltam a hetvegen Oktoberfestzen, oda vissza 1400km. A macim olyan szepen ment hogy orom volt nezni, 3 szemellyel plusz a csomagjukkal kenyelmesen elfertunk, 140re allitottam a tempomatot ment mint a diszno. Odafele meg is kergettem egy picit es vitte a 200-t siman.
11 eves a kicsike. nagyon buszke vagyok ra!
sidespin
varosba rovid utakra ne vegyel dieselt... vegyel egy 1.6os benzinest. a dieselt hidegen nem szabad hajtani, nem szabad a nagyon felmelegedett motorral egybol leallni. A rovid varos egy hideg motornak eleg megterhelo. Amugy a diesel hosszabb tavokon jo...
Bocsi, még 1x Comprex!!!
Szal az a baj, hogy nekem pont ez a 626 széria tetszik, abszolate nem ragaszkodnék én comprexhez, de micsináljak, ha pont ezt gyártották ezzel. És még ez az a sorozat, amit esetleg meg tudnék fizetni. De nem tudom, hogy merjem e. Ellentmondóak a vélemények, merthogy pl. telefonon beszélve valakivel, aki már eladta, azt hallottam, hogy véletlenül se vegyek ilyet, mert nagyon sok baj van vele. Aztán olyan vélemény is volt (nem olyasvalakitől aki el akarta adni), hogy sokkal jobb mint turbó, mert turbó előbb el szok szálni mint a motor, viszont a comprex sokkal tovább bírja. Kinek higyjek? Vagy minden példány más? Ha alaposan átvizsgálódik az adott példány akkor nem kell félnem tőle? Semmi kedvem további százezreket még rákölteni!
A fogyi meg sajna csak és kizárólag városi érdekelne, mert nálunk nincs vegyes használat. Csak város van gyakorlatilag, rövid utakkal ovi ide oda, stb
Ja, ez a 98 előtti széria. Majdnem vettem is egyet 1.750-ért 98-as, 90e Km elektromos, légkondi megminden. (98-ban volt tipusváltás) Ha az újabbik van akkor 2 milla felett van.
Ritkan van idöm errenezni, de most volt egy rossz tapasztalatom a Miraival, gondoltam nem art, ha odafigyeltek, ha arra jartok.
Szoval Becs alatt hazafele elszallt az ablaktörlöm, mikor maskor, mint eppen kezdödö esöben. Sötetben autopalyan egesz jol eltalaltam Bp-ig törlö nelkül. Mindez egy szombat este volt, es hetfön indulnom kellett Bp-röl mar el.
Hetfö reggel usgyi Mirai (az van a legközelebb). Az ablaktörlö motor es a lapatok között az eröatvitel par aluruddal törtenik, melyek vegen gömbfej van, ami a masik rud vegen levö MÜANYAG akarmibe csatlakozik. Megallapitotta a szervizfelvevö, hogy az egyik ilyen törhetett el (en is ilyemire gondoltam), eddig OK.
Alkatresz közel 50 kHuf, de Mo-n nincs raktar, Klagenfurtbol jo esetben ket nap, de arra nincs idöm. Felhivtak egy bontot (JapKer-Szentendre), naluk hala istennek volt alkatresz, csak ki kell menni erte (esöben ablaktörlö nelkül persze). Kerdem a beszerelest es itt jön a lenyeg: azt mondta az ürge, hogy legalabb fel nap, mert le kell bontani az egesz !müszerfalat!. Egy kicsit csodalkoztam, de hat en se ismerem, mi merre van, de halistennek nem volt mar szabad kapacitasuk aznapra.
A bontoban a sracok felvilagositottak, hogy el ne higgyem a müszerfal lebontosdit, mert akar en is megszerelhetem, csak a szelvedö alatti müanyag takarolemezt kell leszedni hozza. Mivel szerszamom nem volt, felhivtam a györi szervizt (utba esett, meg bennük mar jobban megbizok), ahol röpke felora alatt be is szereltek. Csak le kellett meg menni Györig ablaktörlö nelkül. Autopalya az igaz, de nappal sokkal kevesebbet lehetett latni, mint ejszaka lampaval, meg is fajdult a szemem rendesen. Meg persze semmit nem tudtam elintezni, amit akartam, mert az alkatresz utan kellett futkosni.
Apropo, hamarosan eladasra kerül a gep (kinöttük, meg mar kicsit sokat futott ahhoz, hogy en teljes nyugalommal nekiinduljak csaladostul egy nemet utnak, plane egy ilyen rossz kaland utan). Szoval 98-as 323-as sedan közel 100E km, 1.5, klima, szokasos mazdas minden ablak/tükör elektromos. Ebben meg nincs ABS meg legzsak. (Tavasszal szet is fekeztem a ket elsö kereken a teligumit). Mit kerhetek erte, ill. hatha erdekel valakit?
Ujjjje, ez utobbit nagyon jo hallani! Viszont 9,4 város kicsit megrázott, ez 1 benzinesnek is becsületére válik... Biztos, hogy jó ez az adat? Diesleknek a 90-es években nem illett 7-7,5 nél többet enniük városban sem!
Azert az a 170Nm nem rossz, huzhat rendesen... tekintve, hogy a '88-as benzines, duplavezermutengelyes, 140 loeros Mazda626GTi 2.0-nak 173Nm a nyomateka. Meg az en '84-es, karburatoros 2000-es 626omnak is 156.
Kulonben egy ismerosomnek van (volt) ilyen, amikor benne ultem, olyan hangja volt, mint egy benzinesnek, es ugy huzott, mint egy benzines. Azota belehajtott parszazezer km-t, a kompresszio meg mindig 30 felett, kulonosebb gond meg nem volt sose vele...
A comprex feltöltő működésének lényege hogy a feltöltő tengelyén sugárirányban elhelyezkedő lapátok egyik végén a kipufogószelepen kiömlő gáz a másikon a levegő áramlik be, a nyomáskülönbség hatására a levegő összenyomódik ( a kipufogó gáz nyomja össze)
Előnye volt hogy nincs turbólyuk és a károsanyag kibocsátása nagyon alacsony, viszont elég macerás konstrukció viszonylag kis teljesítménnyel, a Mazda vissza is tért a jó öreg turbóhoz.
somSom
Köszi mindent én azért akartam dieselben gondolkodni, mert ekkora autó kellene kisebb fogyival. És sajna általában rövid utak+dugó, full város tulképp, szal 7-8 literből csak diesellel úsznám meg, annyi szent!
Viszont az autó gyönyörűűű!
gondolom az autó valami déli országból származik, mert ott index helyett dudálni szoktak kanyarodáskor. Ezek szerint azt kellene még megoldani, hogy jobbra is dudáljon... :)
A négyhengeres diesel az tényleg 60 paci.Ez elég gyenge,ennyit az 1.3 323-asom is tud,és biztos hogy fürgébb is!A két literes benzines 90LE, és átlagfogyasztása 8,5 liter.Ha megér némi +költséget,akkor veszel egy ilyet,elgázosíttatod,és így fele annyi lesz a cucc amikor tankolsz!Nekem bevált!!
Köszi Zé, szal ez az amit nem tudok, mennyire lehet hinni ennek a weblapnak? Sajna 1994 előtti adatok nincsenek benne. Van valahol olyan oldal, ami a régebbi autók adatait is tartalmazza? Egy ilyen korú benzines mennyit zabál?
Sidespin: 1,5-ért biztos kapsz, kérdés milyen állapotút... 1,2-ért is van a piacon. Én egy 2.0i-t (tehát benzines) fullosan láttam 1,8-ért 93-as évjáratot. Fővárosi Autópiacon. 60LE? Többre saccoltam. A DiTD az most 110 paci. 90-ről indult.A katalógus szerint egy 94-es 2.0D Comprex 75 paci, 169 Nm, 160 a végsebesség, 14,7 a gyorsulása. Átlagfogyi 6,7 Liter. Hogy ez a motor újabb fejlesztés e nemtom, de szerintem ez az a comprex amiről beszélünk. Forrás: katalogus.hasznaltauto.hu
No most azokhoz inteznem kerdesem, akiknek oregebb mazdajuk van:
Az a gondom, hogy neha balrakanyarodaskor mexolal a duda...
Namarmost az RX-7-ben ugy van a duda megoldva, hogy a kormany fem testehez nyomok hozza egy erintkezot nagyjabol. (gondolom nem csak az RX-7-ben van igy...)
Azt hittem, hogy az erintkezokon kivul veletlenul meg a "femkarika" szele is hozzaer, es ezert mindent (az erintkezokon kivul) leszigeteltem jol. De most is csinalja neha. Most arra gondolok, hogy a kabel huzza be valahogy a dudat kanyarban...
Kösziköszi!!! pedig azt hallottam, hogy ez a comprex a turbo rokona, csak másképp működik! ezzel együtt én nem vagyok lóerő mániás, de ez a 60-as kicsit túlzásnak tűnik negatívban!!! Mellesleg van valami kütyü a gépben, ami a fogyasztásról informál? És a BENZINESEK? mennyit fogyasztanak csúcsforgalom budapest viszonylatban??? Sajna a takarékosság fontos szempont...