Most nézem az auto2.hu-n, hogy vannak új Corsa felszereltségi szintek is: Viva, Essentia, Enjoy és Cosmo.
Mit tartalmaznak vajon az új szintek? Az opel.hu még a régieket irja csak.
Egy 1.4-es Essentia 2582eFt! Ez már a ráncfelvarrott és Twinport motoros lehet?
Folyamatosan nézem az üzletek polcain és a játékkereskedésekben, de nem találok. Amúgy a BBurago gyárt valamelyik méretarányban, de az nem az egyszerhasználatos 300 Ft-os kategória. De inkább nézd meg a honlapjukon, és ha nagyon kell, akkor a modell vagy makett boltokban talán meg tudják hozni rendelésre.
Nekem F Astra esetében is előjött ez a gond. Orvosolni egyszerű volt, de mire rájöttem! Mikor kiugrik a gomb és működik a villogó, két oldalt meg kellett fogni a kapcsoló szélét és egy picit még meghúzni kifelé. Egy aprót pattant, majd ezután visszatolva már beakadt. Szervizbe soha nem vittem emiatt...
A korai Corsánkon állandó szivás volt a vészvillogó, most a '99-esen rendszeresen használom köszönésre, semmi baja.
A kapcsolót ki lehet pattintani a helyéröl, azt nem tudom, hogy a kapcsoló háza is hozzáférhetö lesz-e ekkor.
Ha nem, akkor az nagyobb munka, a szellözörostélyok mögött van két csavar (zárd le a levegöbefújást, nehogy beleessenek a csavarok a szellözörendszerbe), meg a belsölevegö-keringtetö körüli müanyag takaró alatt még kettö. Ha ezeket kicsavarod, akkor valamennyire kijön a középkonzol, ha teljesen ki kell venni akkor ki kell akasztgatni a fütés/szellözést vezérlö bowdeneket is.
Ha nem csináltatok még ilyet akkor inkább vigyétek be egy szervizbe. Nem nagy munka igazából, túl horribilis összeget csak nem fognak érte elkérni.
Sziasztok!
Egyik ismerősöm el akarja adni a 93-as Opeljét, de meghibásodott a vészvillogó kapcsoló. Nem lehet lekapcsolni. Állítólag Corsa betegség. Nem tudjátok megmondani hogy lehet megjavítani vagy kicserélni? Sajnos nincs szerelési útmutatóm.
előre is köszi
Nem régota vagyok Corsa tulaj teljesen elégedett vagyok vele,
városban 6,8 -7,2 a fogyasztás attól függően, hogy hogyan nyomom.
Egyetlen zavaró dolog most jött elő a napokban.
Reggeli indulás után nyikorog a lengéscsillapító, 5 - 10 perc után múlik el csak a nyikorgás.
Elvileg minimálisan jobban megy a 98-astól, de "fenékkel" nem fogod megérezni, esetleg müszeresen mérve.
EVO 99-et én is próbáltam egy tank erejéig és _feltünöen_ sokat fogyasztott belöle. Érzésre amúgy semmi extra.
Olaszul auto da corsa versenyautó, cavallo da corsa versenyló. A GM eredetileg Nova-nak keresztelte és Angliában még most is az alatt a név alatt fut, de spanyolul a "no va" azt jelenti, hogy "nem megy"... :-) Így lett belőle Corsa a kontinensen.
A 95 bőven elég neki. Legalábbis az én 1.2-esemnek. Egyszer egy gyengébb napomon hagytam rábeszélni magam V-Power-re is. Semmi különbség nem volt.
Használd csak nyugodtan a 95-öst. Én tankoltam próbaképpen EVO 99-t, de többet evett a kocsi belőle sajnos.
Több hatása van annak, ha a motor jól van trenírozva.:)
Ahogy szokták mondani, nem megy tőle jobban, de még az is lehet, hogy rosszabb sem lesz. Szóval nem éri meg... elméletileg, de a magyar 98-as van a közhiedelem szerint 95-ös oktánszinten.
Sziasztok.
Én kb. másfél hónapja vagyok Corsa tulajdonos. Sőt: boldog tulajdonos.
Eredetileg Skoda Fabiát akartam, de most már nem cserélném el a Corsát két Fabiára sem.
Arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak az üzemanyagtípusokkal kapcsolatosan. Hivatalosan 95-ös ólommentessel megy, de mennyire érezhető-e a 98-as "hatása"?
(És egy hülye kérdés: jelent valamit az, hogy Corsa?)
SZVSZ kérdezd meg a Punto topikban, ugyanaz a motor. Illetve a stilos kartársak közül is többen próbálták már. (Rossz véleményre nem emlékeszem ezzel kapcsolatban.)
Hali. Nemrég felfigyeltem egy kis zajra -zúgásra, zakatolásra- a kocsi eleje felől. Nem tudtam mire vélni, azt hittem a motor mikor hideg. Tegnap viszont egészen véletlenül rájöttem, hogy a zaj a tompított fényszóró bekapcsolásakor kezdődik(!). Ma próbálgattam kissé és rájöttem, hogy a fényszórómagasság állítómotorral lehet gond, ugyanis ha bekapcsolt fényszórónál végig kapcsolom az összes fokozatot megszűnik, ha visszatérek "0" állásba, akkor megint beindul. Most "1" állásban hagytam -így kuss van- és szervizbe viszem. Volt már valakinek hasonló hibája?
Ha tartósan 5 fok alá megy a hőmérséklet és akkor sem lesz kopogás indulásnál, akkor merem majd 100%-ra azt mondani, hogy segített az olaj. Ha tényleg így lesz akkor megkérdezem mit rakott bele az ismerős szerelő.
Én ugyan nem, csak olvastam véleményt vmelyik nyúzban, igaz Astra volt. Állítólag nyomatékosabb, csendesebb és finomabb járású mint az eddigi 1.4-es. Mindezek mellé még kevesebbet is eszik. Kipróbálnám.
Mikor mi vettük, nem nagyon volt pénzünk, autó viszont kellett. A kérdés az volt, hogy 100e Ft felárral 1.2-es motor, vagy 108e Ft felárral elektromos csomag. A motor mellett döntöttem, nem bántam meg. Más kérdés, hogy azóta már lenne pénzem elektromos csomagra is:)
Üdv.
tapasztalatom szerint a hivatalos kedvezmények mindenütt egyformák, de elképzelhető, hogy egyes szalonok még rétesznek. Az átadási vagy mifene díj változhat, a különbség 10-20 ezer Ft max. Én a Hűvösvölgyi úton vettem a kocsit, kedvesek voltak*,és valamivel olcsóbb volt az átadási díj, mint pl. a belvárosi parkolóházban lévő szalonban.
* 1000%-osan korrektek itt sem voltak
Kezdetben én is 1,0-t akartam venni, de amikor tegnap négy felnőttel megrakva mentem a Rókahegyre, nagyon örültem, hogy 1,2-es a motor. Szerintem gondold meg, van-e lehetőség erősebb motorra.
8-10 km-nél én sem mentem többet, igaz Bp. belvárosban, gyakran a dugóban ülve/araszolva, és az utak 70%-ban tele volt a kocsi könyvvel, bútorral. de 8 l fölötti fogyasztás így is soknak tűnik.
Eljött az idő, hogy megvegyem életem első új autóját. Lehetőségeim alapján egy Corsa viva 1.0-ra esett a választásom. Az lenne a kérdésem, hogy nagy különbségek vannak a márkakereskedések által nyújtott kedvezmények között, illetve szerintetek Pesten melyik szalonban lehet a legkedvezőbb konstrukciót kapni?
Kösz, Laci