Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Hát körülbelül. De igazság szerint, nézőpont kérdése, és ezáltal is látszik, hogy mennyire el lettek kanászodva egyes járművezetők a BKV szintjén. Én ma a 13-71-et még úgy sem cseréltem le, mondjuk nem is lett volna rá idő sem, mert ugye 196A meg 90 meg 113A meg ilyenek, de az első ajtó két szárnya és a 2. ajtó jobb szárnya olyan szinten záródott ki, hogy visszafele már esélye sem volt kinyílni. 3 centivel kijjebb volt az oldafalhoz képest az ajtó, de most megyek inkább pótolni, mintsem hogy kocsit keresgéljek a garázsban, meg írogassak. Végre a váltót, a retardert és a féket megcsinálták, a többi meg nem olyan érdekes.
Sztem a duda használata nem napok szerint van beosztva, hogy mikor nagyobb a közúti forgalom. Birka autósok/gyalogosok a hét mindennapján előfordulnak, ez alól a vasárnap sem kivétel.
Azért lett lecserélve, mert nem volt rajta duda? Vasárnap akkora lenne a közúti forgalom, hogy enélkül már közlekedni sem lehetne? Hát erre inkább nem mondok semmit.
A piros csacsit a megszűnt Mező garázsból vitték oda, ez még öregebb volt, egész pontosan 1975-ös évjárat! Kelenföldön ezt - -tudtommal - nem használták. (ex GC 99-76)