Nem vagyok biztos benne , hogy az 1.8 t gyorsulásban otthagyná-e az 1.9 pd-t...
4000 fordulat már a tdi -pd végsebessége környéke, ami olyan 210 körüli... ami bőven elég , még sok is a közlekedéshez... Én soha a büdös életbe nem ülök vissza benzines autóba...
Lazán 160-180 utazóba megyek a pd-vel, minden gond nélkül, az emelkedőket észre sem veszem, a fogyasztásról meg ne is beszéljünk :) a dízel javára.... Gyorsulásban az autók kb 80%-át simán letolom.... benzin vs dízel? nem kérdés.... A 160 km/h dízellel 3000 fordulat, ugyan ez benzinesnél már 4000-5000 között.
"Németország lévén szükséges a nagyobb teljesítmény, eleinte 1.8T-ben gondolkodtam, de elég drágák"
2.5tdi szerintem is felejtős sok a problem.
A nagyobb teljesítmény igényed az kérdéses mivel mindenkinek mást mást jelen vagy másra használja.
Mi lenne a lényeg?
Gyorsúljon szépen 180-200-ig vagy mennyen 300-at nem mind1 :-)
Az 1.8t az egy olyan diesel autó ami benzines :-)
Itt leginkább az erő leadásra gondolok nem a fogyasztásra!
1.9tdi 4000/ford fölé felesleges csak kínlódik az 18t 5500-ig max nyomatékos.
És a lényeg hogy mindkettő 1750-től le is adja, bár a tdi nem biztos.
A fogyasztás számít e?
A benzines jobban pörgethető, nyüstölhető.
A tdi kicsit "nyugdíjjasabb" cserébe 5L.
Az 1.8t már azért szürcsöl dehák az erőt valamiből elő kell állítani.
Nekem 1.8t quattrom van nyílt rendszerrel ami számít, város (50-70-el) 13L, országút (80-110-el) 7-8L, pályán sajna nem járok :-( de valaki mintha egyszer írta volna, h ment valahova pályán végig parkettán 15L.
Fogyaszásba nagyon számít az állapot, tuning, jobb láb!
Ha a végsebbesség a lényeg és nem elég a 200 akkon nincs más hátra 2.6 v. 2.8.
Motorháztető nyit, vezető oldalon torony mögött közel a műszerfalhoz nagyobbacska fekete doboz ottan van benne :-) pár csavar fogja.
Lámpacserében csak fizikai infóm van, egy az egyben nem fér bele, ahol a fényszóró rész és az index találkozik ott faragni kell abból a lemezből ami most a különálló indexedet tartja utána bemegy.
Elektromosan nem tudok nyilatkozni, h kell e valamit kötögetni.
Termosztát csere.
Nekem is volt hasonló problem 70-80-ig minden ok felette visszahűl nyitva marad a termosztát és folyamatosan kering a víz nem bír rendesen felmelegedni, nagyobb sebességnél pláne lehűti nemkem 60-fokig-ig is visszahűlt.
Concert 2-es Hi-fi-hez szeretnék venni olyan kiegészítőt, amelyre rácsatlakoztathatok android-os telefont, vagy pendrive-ot. A dension-t néztem, de nekem elég húzosnak tűnik a 40-50 ezres ár.
Olyan megoldás érdekelne, amelyet akár házilag is meg tudok oldani.
Hengerfej problémák, vezérmütengely kopás. gyenge olajozás ... Fogyasztás az 1.9 hez képest, stb..... 1.9 -ből a 110-est venném, simán 5 liter körül eljársz vele, és kimegy a világból.... Ja és nem megy rosszul, egy chippel meg meg is tudod bolondítani :)
Én 2.5-öst nem venném meg, mert az 1.9 jobb. A 2.5-nek rengeteg baja van főleg a 150 lovas változatnak..... A 300.000km-er ne riasszon el, az 1.9 simán kibír mégegyszer annyit szerintem.....
Németország lévén szükséges a nagyobb teljesítmény, eleinte 1.8T-ben gondolkodtam, de elég drágák a dízelekhez képest és még fogyaszt is. Igaz dízelből 300.000KM körül fogok csak kapni.
Olvastam a futóműről, a kasztniról, de engem az érdekelne, hogy motorikusan meddig bírják ezek? Sajnos sehol nem találtam összefoglalva az infókat. Van e benne drága kütyü ami tönkre tud menni? (Turbót leszámítva)
Lenne egy sürgős kérdésem: Tegnap este beálltam az autoval a garázsba, nem volt semmi gond, reggel indítanám, beindul de egyből le is állt. Indítom és semmi. Elkezdtem pumpálni a gázpedált indítózás közbe mint egy rossz zsigulán, aztán akkor nagynehezen összeszedte magát és iszonyatosan dadogva beindult, de amint elvettem a lábam a gázról leesett az alapjárat és leállt. Aztán megint indítgattam és ha beindul, akkor alig van alapjárat, ingadozik össze vissza. Menet közben mást nem vettem észre, de így elég necces vele közlekedni, mert ha nemfigyelek leáll. Hibalámpa nemvilágít. Mi lehet a gond???? Audi A4 B5 1995 1.8 125LE
Kellene egy kis segítség. Audi A4 B5 1,6 benzin, visszavillog az immó lámpa, de ha leveszem az akku saruját, akkor elsőre indíható, utánna viszont ismét csak villog.