Renault Trafic-on miért lehet az, hogy a vészvillogó rendes sebességgel villog, az index meg 2x gyorsabban és nincs kiégve egyik izzó sem?! Már így vettem az autót, de picit zavar és szeretném megcsináltatni!
Üdv mindenkinek.Köszönöm mindenkinek aki "segített" a légtömegmérő ügyben.Remélem más is jár majd így.Megoldottam és nem Siemens cuccal....Azért kicsit szomorít,hogy nem oda vissza mennek a segítségek,persze ha nincs benne nagy haszna,pénze....
Szerintem nem lesz egyszerű találnod 1.9dCi Renault Trafic-ban a kért 3-4 évesben de nem lehetetlen .
Gondolom jól körbenéztél már ,de csak nemtálász...lehet azért mert 2006-év volt az utolsó amikor ezzel a motorral kapható volt .Bár legenda nem tudom de mintha valaki írta volna hogy 2010-ben is kapott .........
1.9 dCi 100 2002 végi Renault Trafic hibájával kapcsolatban írok, hátha tud valaki valami bíztatót írni. Az előéletről röviden: 285e van benne óra szerint, 140e-el vettük 2009-ben, utána vigyázva volt rá. 263e-nél volt vezérlés, szűrők, olaj cserélve, 276e-nél újra olajcsere szűrőkkel (Castrol Magnatec Diesel 5W40).
Alapjáraton az utóbbi 5000 km alatt váratlan leállások jelentkeztek. De csakis alapjáraton. A váratlan leálláskor csak a két piros STOP lámpa világít ha jól emlékszem és ez lényeges a hiba szempontjából.
(Korábban 200e körül volt egy hibája, amivel váratlanul leállt, de akkor fordulaton, ezt egy ultrahangos tisztítás teljesen megoldotta, azóta az a hiba nem jött elő. A befecskendezők közül az egyikben volt valami dugulás. Ennél a hibánál a leálláskor az izzítás narancssárga lámpája is világított.).
A jelenlegi alapjárati leállások hullámokban jönnek, ha hosszabban megyek vele, akkor nem jön elő. Például két napja lejöttem gond nélkül Pestről Somogyba, másnap meg mentem még 300 kmt, és nem volt gond. De ma elindítás után 4-5mp-el leállt, amíg a rádiót nyomkodtam. Majd kiálltam a kapun és a kapu csukás ideje alatt is leállt. Majd a bolt előtt még kétszer. Utána mentem vele a városban és nem volt gond. Általában az újraindításoknál nem a szokásos egy fordulatra indul, hanem 2-3 is kell. Mintha nem kapna üzemanyagot, dugulás lenne.
Nagyon megköszönném, ha hamar segítene valaki, hogy mi a teendő, mert holnap délután megyek vissza átmenetileg Pestre, ha kell akkor magammal viszem, egyébként vonattal tervezek menni. Július 1-től két hónapra napi használtban lesz az autó, nagyon fontos lenne, ha nem dőlne ki. Ha ez egy nagyobb bajnak az előjele, akkor ebben a két hétben mindenképpen túl szeretnék rajta lenni!
Irtam a gázpedál problémámmal kapcsolatban(vivaro 2005,74 kw),azóta szétszedtem a pedált,megtísztítottam a potmétert,de semmi változás.Szerintetek mi lehet a baja?Lehet külön cserélni v csak az egész gázpedált 1ben?KÖSZÖNÖM.
A nagy trafic/vivaro vásárlásból végül egy 2006-os 2,8jtd ducato lett.
Ezért megválnék a régi traficom féltve örzött gyárilag bőrözött kopásmentes új állapotú eredeti renault trafic bőr kormányomtól. Ha valakit érdekel 22e Ft, légzsák nincs benne,.
Rajta van a kábel.2500-ig felvánszorog aztán kilő nem is kicsit.Hallom a turbót is szépen fütyül 1500-körül de nincs erő benne.Egr elforgatva,szűrők tiszta,indul is.Bevásárlok egy Turbónyomás szabályzót talán az ad rossz jelet vagy nem megfelelő időben adja.
Már egyszer írtam a fórumra, de egy választ sem kaptam csak a KC tuningos kollégától. Köszönöm még egyszer.
Az alábbi gondokkal fordulok hozzátok: Azért írok a fórumra, mert 3 szerelőnél voltam és kb úgy nézznek rám, meg az autóra mintha egy Bugattit vittem volna hozzájuk. (Nem értem, hogy egy autószerelő egy 12 éves autóhoz miért nem ért semmit és csak annyit tud mondani, hogy talán ez a hiba vagy az, de addig a tulaj fizessen ki 100000-200000 Ft míg rájön, na ez már aztán tudomány)
Renault Trafic 2002 82 Le 5 váltó 9 fős kisbuszom van és motor cserélünk benne. Kb havi szinten 9000-10000 Km megyek vele és minden szűrőt olajat cserélek is benne.
A gond az, hogy 2500 fordulatnál kezd el húzni a kocsi, de a véleményem szerint ez sem az igazi. Eddig 5 fokozatban 3000 fordulatnál mentem vele 100 Kmh. Most, hogy kicseréltem a turbónyomás szabályzót ez leesett 2500 fordulatra. A motor cserénél minden tömítést, kuplungot teljesen, szűrőket szintén, olajat cseréltünk.
Nem ment úgy a kocsi ahogy kellett volna. Az egyik szerelő azt mondja, hogy légtömegmérő. Persze megvettem a légtömegmérőt semmit nem javult a helyzet.
Úgy gondoltam már azt a kevés pénzt megéri vettem egy turbónyomás szabályzót ezzel sem lett jobb a helyzet.
Motor cserénél az EGR szelepet a saját kezemmel takarítottam ki a szerelőnél. A tányérok szépen zártak. Számítógép nem hozta már hibának.
Ha esetleg valaki járt már így akkor írjon, mert lassan felgyújtom a szerelőkkel együtt :)
Pöccre indul és reagél a gázra is a légtömegmérőt meg kijelezné a műszer.Egyszerüen csak 2500-nál úgy elkezd húzni,hogy beletapadunk az ülésbe kilenc fő plusz a csomagok de 2500-ig semmi Ez előtt meg 1600-nál lehetett pakolgatni felfelé a sebességeket. Azért köszi!