Parkolóban beletolattak az új Corsám orrába. Valakinek a vonóhoroga benyomta az első lökhárítót egy kicsit a rendszám mellett. Éppen csak annyira, hogy 2-3 cm-es részen megrepedjen a műanyag. Eléggé bántja a szememet.
Próbáljam megszokni? Mennyi egy ilyen első rész? Valamit lehet vele kezdeni?
Tudom hogy 'csak' esztétikai a hiba, de hát mégis...
Ma tolatáskor béna fax voltam és sikerült megrepesztenem a jobb oldali prizmát.:-( Ebben ugye nincs ködlámpa izzó, ugye csak baloldalt van? Mennyi lehet egy ilyen prizma? Még csak repedt, most még annyira nem látszik, de majd ki kéne cserélni az első szervíz alkalmával. Még így is mákom volt.:-)
Tényleg szerintetek mennyire tartósak ezek a motorok? Nekem öreg dízelem volt, biztos volt benne már félmillió km és eszegette az olajat. Későbbiekben el lehet ezt az Ecotec-eknél kerülni?
Amúgy a pörgetést tényleg kívánja. Tegnap este még megmutattam a húgom barátjának (ő is corsás, csak még B-s), aztán randalíroztam egy kicsit az erzsébeti utcákon.:-)
Én azt mondom vegyes stílust alkalmazz.:)
Én szoktam papásan menni, de pályán kivillantom a 75 ló méregfogait. Pár percig nyomok vele egy 180-as vágtát, csak hogy szokja:)
Múlt héten vettem át első új autómat, egy Corsa C 1.0-t. Érdekelne, van még valakinek ilyen és mik a tapasztalatai. Kényelmes még az öreg Volvo után is.:-) Amúgy eddig minden oké vele, 830 km van benne. Tegnap tankoltam; vegyes fogyi 5.8 volt (a gyár 5.6-ot ad meg). Ez jó? Bár néha kicsit ólomlábbal vezettem és több dugót is kifogtam. Gyári végsebességnek félig terhelve 155-öt adtak meg. Ezt elvárhatom? Bár nem tervezem ilyen sebesen hajtani, csak legyen benne tartalék. 140-nél valamivel 4500 fölött van és 5600-nál éri el a max teljesítményt (58 LE). Azért nem gyilkolom, de azért mi jobb neki: a pörgetés vagy a nyugodt papás stílus?
Üdvözlök minden Corsa tulajdonost!
Másfél éve vettem, egy C 1.2-es ötajtós club corsát.
Azóta 43.000 km-t tettem bele, míg össze nem törtem ,de erről lejjebb írok.
Gondom még sosem volt vele,a múlt télen a legnaygobb fagyokban és havakban jártam vele,minden probléma nélkül vette az akadályokat.
A fogyasztása tudja a gyári értékeket. Országúton 90-el 5.3, 130-140-nél sem megy följebb 5.5-5.6-nál. Városban 6-6.2-őt eszik. Ráadásul még jól is megy.
Ami furcsa, hogy hátramenet kapcsolva sokszor recseg a váltó, és nem én vagyok béna.
Sajnos most összetörtem, de jól vizsgázott a "törés teszten".
Kb 70-nel kaptam el frontálisan egy fát.Légzsák kinyílt, övfeszítők is berobbantak, mivel bevoltam kötve egy karcolás nélkül megúsztam.
Az autóban közel 1.400.000-es kár lett, de a motor szerencsére nem sérült.
Érdekesség, hogy a lökhárító visszaugrott a helyére és még egy repedés se lett rajta.
Összességében szerintem ennyi pénzért azt kapja az ember amit elvárhat, én mindenkinek csak ajánlani tudom.
Üdv:
Tamás
Öröm az ürömben, hogy 1.4-est is lehet végre "olcsón" kapni. Régebben csak Elegance kivitelben létezett mindenféle króm meg elektromos bizbasszal 3M fölött.
Ez a Twinportos motor viszont mindigis piszkálta csöröm. Most pedig lám itt van, Essentia + 2. légzsák, sport felfüggesztés 2.7 körül. Ha még adnának egy ajándék légkondit is...
Ha nincs is akció, 249eFt-ért megveheted hozzá a Plussz csomag II.-t. Tartalma: állítható magasságú vezetőülés, központi zár, elektromos ablak elöl, klíma. Ez enyhén jó vétel...
Ha hozzáveszed a használtbeszámítási kedvezmény, akkor az a csomag 40-50 ezerből kijön...
Nem szentírásnak venni, de pár példa:
légkondi ~280 helyett 240 (?)
abs ~240 helyett 150 (?)
És nézegettem a német honlapot, van összehasonlító teszt Corsa - Fiesta - Polo között. Olyasmit emleget h javult a kormányzás a ráncfelvarrott modellnél. Egyrészt nem bizti h ezt jelenti a német szöveg, másrészt furcsállom. Bár 15 collos könnyűfémfelnis változatot próbáltak, úgy tudtam a műszaki tartalmat nem érintették a módosítások.
Ami még érdekes h első térkínálatra több pontot adtak a Fiestának. Nem óriás a Corsa, de a Fordban nincs hova rakni a bal lábad, és a váltókarnak stabil alapot nyújtó hegyvonulat (:o)) igencsak nyomja a jobb sípcsontot is.
Szóval azért az a teszt sem teljesen száz százalékos. (Pl a Corsát győztesnek kihozni?..? :o)))
Ok, Egyfelől lehet alkudni is, másfelől az összehasonlítás picit csal, mert a klímát ajándékba kaptuk mi is, szal akkor 2.95 vs 3.29 lenne. Dehát akkor is majd 300.000 difi.
Az extrák ára lejebb ment?? Nem látok különbséget az akkor és a monstani árak között de ha tudsz konkrét adatot az jöhet.
A számolásomat a schiller honlapján található listából készítettem.
Amúgy jó kis autó ez, és valószínüleg a többi márka se tudta máshogy kikerülni az áremelést (ez még néhány hónapja volt ha minden igaz a forint-leértékelések miatt), csak a többiekkel nem foglalkozom ilyen szinten :))))
"Ennek tükrében kéretik mégegyszer elolvasni amit az enjoy után írtam...kis corsánk most gyenge 3.290 lenne akkor 2.7 volt..no comment "
Nem tudom, az is benne foglaltatik a számításodban, hogy az extrák ára lejjebb ment, illetve a felszereltségi csomagokkal is lehet játszani?...?
Apunak szinte hajszálra ugyanannyi jött ki 2 hónapja összegre, mint amit te írtál, de a kis diesel motorral. Felszereltség- béli különbség: + ködlámpa, + riasztó, - bőrkormány.
- értéktartás
- (remélhetőleg) kiforrott technika
- elöl korrekt térkínálat, hátul se rossz
- mindent összevetve elég sokféle ÁTLAGOS igényt képes kielégíteni.
Miért ne Corsa?
- drága extrák (de ha úgysem akarsz tobzódni bennük, nem számít annyira)
- váltó csak közepes (Fiesta nagyon veri)
- keményke a felfüggesztés (ízlés szerint sportos :o))
- a háromhengeres motorka nem aszfaltszaggató
Azt h miben jobbak a konkurensek, tételesen sajna nem tom leírni.
Sziasztok! (bocsi ha hosszú lesz, de végre tudok írni is ide...)
Én is néztem az új Corsa változatokat, a következ?ket találtam: csináltak egy trükkös átalakítást, hogy lenyeljék az áremelést, szóval csak példaként a régi NJoy áráért kapható Corsa ENJOY felszereltsége:
Állítható magasságú vezet?ülés
CAR 2003 rádiómagnó
Dönthet? osztott (1/3 - 2/3 arányban) hátsó üléstámla
Elektromos szervókormány (EPS) Klímával együtt nem rendelhet?!
Fényszóró magasság állítás
Fordulatszámmér?
Immobiliser
Légzsák vezet? és utas oldalon
Oldalvéd? díszléc
Pollensz?r?
Rádió távirányítású központi zár
Szerviz intervallum kijelz?
Színes biztonsági övek
Színes lökhárítók elöl és hátul, színes betéttel Színezett üvegek
Most tavasszal ennyiért jött még bele a cd lejátszó kormányról vezérelve, a krómozott m?szerek, b?r kormány, Eps+Klíma(akcióban), állítható magasságú kormány, jobb min?ségü kárpit.elektromos ablak el?l...
A VIVA teljes fapad, mondjuk van fordulatszámmér? :))), légzsák csak a vezet?nél, de a színezett lökhárítók megvannak (mondjuk helyette az ülésmagasságállítás jobb lenne...) Csak 1.0-ásban van.
Az ESSENTIA ugyanez, csak 1.2-es, 1.4-es vagy 1.3-as dizel motorral. Nincs még ESP sem.
A COSMO a "legjobban" felszerelt b?r kormánnyal, központi zárral, és CAR2004-es rádióval. Mindez 1.2-esben, 5 ajtóval 2.799.000-ért.
Ennek tükrében kéretik mégegyszer elolvasni amit az enjoy után írtam...kis corsánk most gyenge 3.290 lenne akkor 2.7 volt..no comment
Az enyémen pl. ez szerepel: . Azaz a nagy semmi :). Semmi felirat sincs rajta hátul. Miért? Oldalt kint van a Viva felirat, elöl-hátul az Opel jelzés, de ennyi.
A Viva az a full fapad. Mindenesetre b@sszák meg magukat, mert az opel.hu-n nem lehet normálisan megnézni a felszereltséget, mert csilli-villi, agyonanimált szar, csak éppen arra nem jó, hogy információt közöljön. A legjobban talán a "csiináld magad" menüben összeállított autónál lehet megtudni. Eszerint a Vivában még vezetőoldali légzsák sincs.
Ehhez képest az én német Vivámban gyári a dupla légzsák, a rádió, központi zár, színezett lökhárító, riasztó és az elektronikus szervó.