Vettem 1 törött A6 ot olcsón "Viszonylag" , tudom hogy ráköltöm majd az életem.De még mindig jobb ,mint ha vettem volna millióért és még ugyanannyit ráköltök.
Kaszni már kész, laptop rá lett dugva de nem találta az ECU-t az ABS megvolt kattogott is , víz állt a jobb oldalon nem is kevés. A balo oldalon minden biztosítékot cseréltem , 1-2 dolog még sem megy. Hol vannak még rejtett biztik???? Meg a légzsákindítót merre találom????
Ez nagyon szubjektív dolog is. Van, akinek már a 17-es felnihez a 225/45R17 gumi iszonyat peres, és ráz, van akinek meg a 19-es felni a még peresebb gumival, ültetett futóművel is tetszik.
Az enyémen TA-Technix állítható magasságú futómű van, rendesen letekerve, mellé 225/45R17 gumi. Mondjuk azt, hogy 'sportos'. ;)
Ez meg igaz, hogy Passat, de kb. a lényeg látszik, hogy 225/35 R19 gumi ültetéssel hogy néz ki:
Minden A6 nak ugyan az a lengőkar szettje csak a gátlót változtatják benne meg a csonkállvány kiállását. ( S6és V8 csonk más )2001 ben váltottak alu csonkra és ott az egyenes lengőkar is más,de nem azért mert erősebb hanem egy perselyt raktak bele és ezáltal vékonyabb lett a csapja.
Üdv. Most már engem is érdekelne hogy AUDI A6 2.5TDi QUATRO AVANT-ra maximum milyen méretű könnyűfém felnit érdemes rárakni és gumit amit még elbír hosszutávon a futőmű meg maga az autó!??
"Bután" te fogsz majd nézni, amikor majd nem érted hogy miért kell neked félévente lengőkargarnitúrákat cserélned. Szerintem ha 18"-as kerekekre vágysz vegyél egy olyan autót ami ezzel a mérettel jött ki gyárilag, annak arra a méretre van tervezve a futóműve is.
Q-ra biztos, hogy csak gyári ajánlást tennék, az meg gyanítom, hogy ugyanakkora kerékméret. Ha különböző átmérőjű kerekeket raksz fel, akkor dolgozik a középső difi állandóan. Nem nagyon tesz neki jót.
Üdv. Van egy 1999-es A6 Avant Quatro 2.5TDi autom! Az lenne a gondom hogy reggelre mindig leül az autó hátulja,ereszt a légrugó gondolom!Amikor kinyitom az ajtót azonnal elkezdi emelni a fenekét a rendes pozicióba! Hogyan lehet ezt orvosolni? Mi lehet a baja? Tud valaki jó szerelőt aki nem húz le anyagilag? :) Köszi
valaki tudna segiteni nekem abban hogy van egy audi a6 2.5 v6 tdi 98 as AFB motorkódu autóm és porlasztócsúcs csere előtt állok és lenne egy eladó szett de az Akn es motorból való!!a kérdés az lenne hogy azt bele lehet rakni vagy sem?az enyém tiptronicos a másik manuál váltós!
Nos ezzel most meg is fogtál. Az enyémben a fordulatszámmérő alatt van egy analóg óra.Egy kis kijelző van középen ami a tényleges sebességi fokozatot, illetve alatta a külső hőmérsékletet jelzi.
Nem, a vízvályúban van, mint ahogy ezt már a kolléga leírta. Viszonylag könnyű felismerni, vízcsövek mennek bele, a jobb oldalon van, és két 3-4cm átmérőjű henger emelkedik ki belőle, ami maga az elektromágnes. Ezeket le tudod venni, és szemrevételezni korrozió, vagy a már általam említett karikák helyzete/kopása után.
Ez nagyon gyakori jelenség, mi a8-asokban ban hozzávetőleg hetente cserélünk, és sok a6-nál is láttam ilyet. A klímavezérlő viszonylag ritkán megy tönkre, eddig csak manuális-ról digitesre átalakítás miatt értékesítettem.
Ez az első hozzászólásom a Fórumon, sajnos máris kérdésekkel, kérésekkel támadlak benneteket. 1997-es, 2.4-es V6-os vassal van problémám. Akár automatában akár triptronic-ban vagyok menet közben nem megy a fordulat 4200-4300 fölé,valamint nagyon gyenge is lett.Nem vagyok szerelő de azt megnéztem hogy minden henger megy. A telefonos segítségem benzinszűrőre tippelt.Esetleg lenne valami ötletetek? Persze azon kívül hogy vidd szerelőhöz. Még egy kérés: Tudna valaki egy linket egy szervízkönyv letöltéséhez ehhez a típushoz? vagy egy pdf-et privátban? A benzinszűrő csere - amennyiben szükséges - nagy kaland?Hol helyezkedik el ennél a típusnál? Köszönettel:Jani
Nem véletlen a klima vezérlő automatika szart be ????
Nem csak az egyik oldal fújja a meleget???( általában a jobb )
Audi betegség !!
Szerintem a hibakod nem jelzi .
Probáld meg leállitani a motort és újra indíttani .Akkor ha minden igaz újra inditja magát.Egy darabig ismét jó lesz . És ha meguntad akkor pedig szerelő lesz belöle!!!
Nekem is kezdetben időnkét jött elő ,most már rendszeres alkalom .
Ha az akkor Kb. 80.000- anyag költség .
Ha esetleg megvan valakinak a tip. sz az benyomhatná !!!
Ott a pont. Első kőrben érdemes leszedni a két szolenoid tetejét, mert vannak ott vezető gyűrűk, amik meg tudnak szorulni, és enyhén korrodálttal is találkoztam már.