Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

norgi Creative Commons License 2003.12.26 0 0 494
Na hali!

Mint új opel tulajdonos (Corsa Van 1.3 CDTI) betársulnék hozzátok. :)

Az autóról annyit, hogy másfél hete van nálam, és eddig még csak 2000 km körül mentem vele, de meg vagyok elégedve vele. Én szinte minden nap megteszem a Budapest - székesfehérvár távot, és így kb 5.8 -at evett. Ja-ja bizony. Remélem ez majd alakul. Ma ment a kicsike egy Érd-Gyula-Szeged-Érd kört, óvatosan, de nem úgy látszik, mint ami 5 körül enne.

Ja, néha felvillan benne, hogy nincs kenés, ezt úgy félhidegen csinálja, de ha megállok, leállítom, utánna nem világít. Valakinek ötlete? És nagyon lassan melegszik be... És hangos is (Van).... Kopogós műanyagok... A többi viszont tetszik!!!!!

Norgi

hulla Creative Commons License 2003.12.24 0 0 493
úgy legyen :)
Előzmény: BLASIUS (492)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.24 0 0 492
Boldog Karácsonyt és még boldogabb új évet kívánok mindenkinek!
hulla Creative Commons License 2003.12.24 0 0 491
én is ugyanezt Mindenkinek
sasanz Creative Commons License 2003.12.23 0 0 490
Üdv mindenkinek! Boldog Karácsonyt és Újévet!
sasanz
hulla Creative Commons License 2003.12.22 0 0 489
hát öööö izé sehova :)))))))
Előzmény: Nick_X14XE (485)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.22 0 0 488
Nekem egy rejtett megszakítóm van, ki-be kapcsolható. Ha szervízbe viszem nem találják meg és nem kapcsolom be.
Előzmény: Pjotor (487)
Pjotor Creative Commons License 2003.12.22 0 0 487
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy új Corsát.
Elveszik a garancia ha máshol rakatom bele a riasztót ill. gyujtásmegszakító kapcsolót?

köszi
Pjotor

Nick_X14XE Creative Commons License 2003.12.22 0 0 486
Ez tényleg jó, régen 1.4-es Corsa nem volt 3 millió alatt. Most meg itt van 2.5-ért Twinport motorral, amire a gyár kisebb fogyasztást ir, mint az 1.2-esre. Az oldalvédö csik nélkül valóban bután néz ki, de az csak 8eFt. :)
Különben az Astra esetében most sem ilyen rózsás a helyzet, 1.8-as csak Elegance-hoz van, majd 5 millióért..
Előzmény: vinettu (484)
Nick_X14XE Creative Commons License 2003.12.22 0 0 485
Ezer örömmel! Hová menjek a kisáruszállitódért? ;-D
Előzmény: hulla (483)
vinettu Creative Commons License 2003.12.22 0 0 484
A normális árú 1.4-es csak annak köszönhető, hogy alapváltozatban is megveheted, míg korábban a Comfort szintet kellett hozzá megvásárolni. Egyébként ez viszont kezd tetszeni, mármint az, hogy alapváltozatban lehet erős motorokat venni. Korábban az Opelnek ez sajátja volt, remélem ezután is így lesz.
Előzmény: uszobajnok (482)
hulla Creative Commons License 2003.12.22 0 0 483
hát nekem ez elég hihetetlen. bizonyítsd be :)
Előzmény: Nick_X14XE (478)
uszobajnok Creative Commons License 2003.12.21 0 0 482
Ez szerintem csak részben igaz. Mivel most már normálisabb áron lehet kapni az 1.4est, ráadásul az ABSnek és a klímának is lement az ára. 2.9milla körül kijön egy 1.4es ABSel és klímával. Szerintem ez korábban bőven 3 milla felett lett volna. De az tényleg igaz, hogy általánosságban felmentek az árak.
Előzmény: vinettu (481)
vinettu Creative Commons License 2003.12.21 0 0 481
Egyébként haragszom az Opelre. A Corsa modellfrissítés címén -ellenétben az általános gyakorlattal- drágább lett, és kevesebb cucc van benne. Az alapnál ez ugyan csak az oldalvédő csíkok elvesztését jelenti, de korábban már kifricskázták belőle az aktív első fejtámlákat. Idegesítő üzletpolitika. (nekem még aktív támláim vannak és megvan az oldalvédő csíkom is beee:))
Előzmény: PÍT (480)
PÍT Creative Commons License 2003.12.21 0 0 480
Üdv!

Kiproszáltam az új 1,3 dizel mocit. Nagyon-nagyon kedvező benyomást tett rám. Kellemes harmóniában van a Corsával. Elég dinamizmus, kevés fogyasztás.
Csak a beltér nem változott..., sok a műanyag, és az is a rosszabb fajtából.

HaPZi Creative Commons License 2003.12.21 0 0 479
Sziasztok!

Újabb fejlemény a hidrotőke kopogásomról. Szóval a nyári olajcsere önmagában nem segített rajta, mert az ősz végi hidegekkel megint kopogott amíg be nem melegedett a motor. Egy hete jöttünk haza vele svájcból és indulás előtt egy deci olajat öntöttem bele, hogy az 1300km-es autópályázást könnyebben viselje. A beöntönyílásnál láttam egy kis olajsarat, ami valószínűleg a szelep rugóknál is lehetett és a kattogást is ez okozhatta.

Viszont az 1300km-es út és a tartós magas fordulatszám jót tett, mivel mire hazaértünk megszűnt a kopogás. Most jéghideg motornál sem hallom, akár mint újkorában. Még jobban is húz mint előtte. Gondolom a tartósan nagy olajnyomás fellazította és kisöpörte a trutyit a rugókból.

Mindenkinek Boldog Karácsonyt!
üdv,
hpz

Nick_X14XE Creative Commons License 2003.12.20 0 0 478
Állitólag a végsebességnél nem nagyon számit a súly, csak a puszta erö (meg persze a légellenállás)!
Söt valaki mesélte, hogy egy kisáruszállitó üresen ment mondjuk 150-el, megrakva meg 160-at pedzegette. (Valószinüleg kevesebb levegö jutott be a padló alá, igy kisebb lett a légellenállás.) Mindenesetre érdekes. :)

A gyorsulás az más tészta, az egyenes arányban lesz rosszabb.

Előzmény: BLASIUS (477)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.20 0 0 477
Szerintem korrektek a gyári adatok.
Amúgy egy Corsa menettulajdonságait mennyire befolyásolja, hogy 1 ember ül benne vagy 5? Gyorsulását eléggé, azt megfigyeltem.
Előzmény: hulla (476)
hulla Creative Commons License 2003.12.20 0 0 476
akkor a vmax a gyári adatok közelében van igaz?
Előzmény: uszobajnok (475)
uszobajnok Creative Commons License 2003.12.18 0 0 475
Akkor rossz adatok alapjan számoltam, mivel én a végáttételt 3.74nek vettem. Így tényleg 171 jön ki.
Előzmény: Nick_X14XE (474)
Nick_X14XE Creative Commons License 2003.12.18 0 0 474
Hali!
Szerintem elszámoltad a dolgot, ha az 5500-as fordulatot pontosnak veszük, akkor az kb. 171-nek felel meg. (155/80-as gumi, 0.89 az V. áttétele, 3.94 a végáttétel)
A 180-hoz mint korábban irtam, 5800-as fordulat kellene.
Előzmény: uszobajnok (473)
uszobajnok Creative Commons License 2003.12.18 0 0 473
Na, most megnéztem, de szerintem valami nem stimmel a fordulatszámmérőmmel, mert 5500at fordult a motor, amikor 172-173al mentem. A fordulatszámból visszaszámolva ez 180as sebességet jelentene (direkt többször is ellenőriztem). Ez viszont kizárt.
Amúgy tegnap 1000kmert nyomtam az ótópályán (4személy + csomag), és abszolút kényelmesen lehetett vele jönni. Igaz hogy egész végig hátszél volt, de a 160at a közepes emelkedőkön is tudtam tartani.
Előzmény: Nick_X14XE (450)
hulla Creative Commons License 2003.12.14 0 0 472
na akkor majd ha egyszer arra járok, kipróbálom én is:)
Előzmény: BLASIUS (471)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.13 0 0 471
Eddig még nem vót. Bár egyszer satuztam ott, amikor egy rendőrségi Astra ott poroszkált a leállósávban. De az nem lőtt szerintem.
Előzmény: hulla (470)
hulla Creative Commons License 2003.12.13 0 0 470
Blasius!
ha ott mindenki kihozza még a szarból is a maximumot (most nem a 240-esre kell érteni) akkor nincs ott rendőrség, trafi, stb.?
Előzmény: BLASIUS (463)
hulla Creative Commons License 2003.12.13 0 0 469
Blasius!
ha ott mindenki kihozza még a szarból is a maximumot (most nem a 240-esre kell érteni) akkor nincs ott rendősrség, trafi, stb.?
Előzmény: BLASIUS (463)
yerico5 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 468
Úgy legyen.
Előzmény: BLASIUS (467)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.12 0 0 467
A manuálé szerint pedig félig terhelt kocsira vonatkozik az érték; a 905 kilós kocsi 1150 kg tömeggel (három személy és mondjuk utazócuccaik). Ez kb. reális is az én autómon.
Előzmény: yerico5 (465)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.12 0 0 466
De ki akarja majd eladni?;-)
Előzmény: vinettu (460)
yerico5 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 465
Ja, és a gyári adatok is úgymond "optimista" módon vannak megadva, azaz stabil, egyenes pálya, 50 kilós sofőr, a tankban szinte 0 benzin, szélcsend a minél kisebb tömeg miatt, minimális ellenállású gumik, sík terep, padlógáz, majd hagy szóljon. A többszöri mérésből a legjobb kerül be az adatok közé.
Előzmény: yerico5 (464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!