Egy Audi A6-os boldog tulajdonosa vagyok, ami egy 2.4 es benzines motorral valamint multitronic váltóval van felvértezve. Nagyon meg vagyok vele elégedve, menetkomfortját és fogyasztását illetőleg is.
Viszont egy "hibát" fedeztem fel a működésében: mikor lassítok/állok megfele a kocsival nagyjából egy 5 km/h -s sebességnél a fordulatszám 1250-ről hirtelen leugrik 750-re és az autó enyhén dob egyet előre magán......
Ha valaki bármilyen hasonoló viselkedést tapasztalt vagy tudja, hogy mi okozhatja kérném ossza meg velem.
1995-ös A6-m van 2,5 TDI automata 85 kW. Nem működik a tolatólámpám,izzók jók.
Tolatókapcsolóra gondolok,hol van egészen pontosan a tolatókapcsoló,honnan lehet könnyen hozzáférni?
Illetve lenne még egy problémám,az üzemanyagszint mutató tele tanknál is csak 3/4 -t mutat. Szondát kivettem ,kézzel megjárattam és akkor tele is mutat ha felhúzom addig a szonda érzékelőt.Van valami trükkje ,hogy hogy kell beállítani,hogy jól mutassa szintet,mert úgy néz ki,hogy szonda jó és műszer is jó,mégsem mutat helyes értéket!
Kinyílt a két első lékzsákom , vettem újakat de az indítót még nem cseréltem ki. össze rakhatom a kocsit így is nem nyílnak ki az új zsákok, hol találom az indítót?????
Esetleg arra nem tud senki választ adni, hogy mi az a 3 kapcsolós gomb az A6 C5ben középen ami a pohártartótól balra található? A középső szokott lenni az ESP kikapcsoló a többi az mire szolgál? Mármint ha van benne ilyen felszereltég alapján.. nagyon érdekelne a dolog :)
Először nem nyitja kintröl az ajtót :) ha már 1szer belülröl kinyitottam utána minden működik rendesen ahogy kell, egészen addig amíg nem zárom be távirányítóval újra a kocsit!
Az első: egy 2003-2004es A6 C5 ös seden gépkocsiban, a középső konzolon a pohártartó mellett balra van 3 db nyomógomb. Nem minden autóban van benne mind a 3 gomb, de ezek közül a középső szokott lenni az esp kikapcsoló gomb, mire van a másik kettő? gondolom ez is felszereltség kérdése, de 1 olyan kocsit se találtam illetve képet ahol ezek rendesen látszanak :)
A másik kérdésem, hogy egy hasonló 2002-2004es A6 C5ben a 163 lovas 2.5 TDI motor mennyire megbízható? Azt olvastam, hogy jobb mint a 180as régebbi típus.. a 2 között 1 évig gyártott 155 lovas se rossz, de a 163 lovas a legjobb ebben az évjárat kategóriában..
Összefoglaló véleménnyel is megelégszem..
Illetve tudom, hogy ez így a semmibe hülye kérdés és kb nem lehet rá értelmes választ adni, de mennyire költésges a szervizelés? Van ismerősöm aki a 180 lovasra ráköltötte az életét, van akinek semmi baja nem volt vele.. arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel megbízhatóbb a 163 lovas, és kb évente mennyi szervízdíjat ajánlott rá számolni ha egy normál/jó állapotban vásárolt autó motorját vesszük alapul..
Azt szeretném kérdezni, hogy szedett-e szét már valaki vákumpumpát ami a sor 5 2.5 tdi A6/100-on van. Az érdekelne engem, hogy a házat tudom-e cserélni és ha igen akkor mennyire körülményes dolog.
Nekem is hasonló volt igaz Jettával, a külső kilincs nem nyitja az ajtót ha jól értem csak a belső? Nálunk a zárrésznél kellett vele valamit piszlálni, szétakadt a kilincs mechanika azért nem nyitott. Nem kellett hozzá szétszedni a zár felől javítható volt.
Sziasztok :D lenne egy kis gondom a bal hátsó ajtómmal! Megpróbálom leirni érthetöen a dolgot....Kocsi bezárva kulccsal (távirányitóval)-->kocsi kinyit --> minden ajtó OK csak a bal hátsó nem. . . !! belülröl kinyitom majd visszacsukom-->kiszállok és már tudom nyitni zárni egészen a következő távirányítós lezárásig! Valakinek volt már hasonló problémája?
Hát elég érdekes, mert az nagyon ritkán kopik ki 100ból 1, a végén található rudazat és annak a két végén található faudi fej kopik ki, és akkor nem érzékeli az alsó és felső tartományt.
Hát ezt azért megcáfolnám! Tavaly cseréltem egy motort mert bele eset a klapni a motorba!Mellesleg a tengelyvezetője úgy kikopik némelyiken ,hogy 1 centit lóg!