De a kis forgatható-zárható bizbasz az ablaknál az is ablak felé van fordítva? Nekem volt, hogy egyik utasom azzal játszott és eszeveszetten párásodott. Mondtam neki, állítsa már vissza a helyére. Felraktam gyorsfúvásra, le is szedte secperc alatt.:-)
Jo de mért csak jobb oldalt?? Frankon a fél szélvédő száraz a másik fele már párás+a jobb oldali ablakok.Mitöl lenne vizes? Alig pár hetes az auto. Megy vissza gariba:)
Nem akarom feltalálni a spanyol viaszt. De. A belső levegőkeringetőjét nem tudod benyomni? Jól értem? Mert ha tisztán ablakra irányítod a levegőt, akkor nem is engedi. Bocsi, ha egyértelmű dolgot írtam, csak nekem ennyinek tűnik a leírt hiba.
Gondolom az is olyan...a lomhaság váltóáttételezéssel tolerálható, meg lehet az 1.0-ás karakterisztikája picit más mint az 1.2-esé. (alacsonyabb fordulaton ad relatíve jobb nyomatékot, bár az ecotecek nem err?l híresek:)) )
Bár igazából ha nyomom neki, ez is megy rendesen városban.
Az enyém is elektronikus gázpedállal van ellátva, ugye? (C10XE - Euro IV.) Én nem érzek lomhaságot rajta, hiába a pici motor. Bár a korábbiakhoz képest...:-)
Igaz, ez engem is idegesít, de az jobban, hogy nem szeret gyorsulni. Bár lehet, hogy csak a gyorsulás érzete alacsonyabb a régi As Corsákhoz képest.
Amúgy tegnap rekord fogyasztást állítottam be. 10Liter:(( Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy az utak többségében be sem melegedett a motor.
A leveg?keringetés miatt gariba vissza! A gázpedál pedig elektronikus, és elég spórolósra van állítva, valóban csak padlónál ad sok kakaót. Megszokás kérdése.
Sajna az öreg Volvo sokat szarakodott. Elhatároztam, hogy lecserélem megbízható, fiatalabb autóra. A hazai viszonyokat figyelembe véve, szinte csak Opelra gondoltam. Viszont nem volt egybe 1-2 misim most autóra. Az autókiállításon jött szembe a kedvező vételi és hitellehetőség, így elég hamar döntöttem. Nekem megfelel, ha A-ból B-be el akarok jutni, kényelmes is, megbízható. Úgyhogy ez nem rossz.
Nemrég vettünk egy Corsát.1.2 es 16 szelepes .COSMO felszereltségel.Nagyon jo a kis gép.Bár lenne egykét kérdésem. Hogy megy az 1.2 es nektek? Én nemtom milyen gázpedál van a milyenkbe de nagyon szarnak tűnik.SZal ha gyorsulni akarok akkor totál padloig kell nyomjam különben nem megy.Vezettem már corsát de az nem csinált ilyenket. Minenkinek ilyen?
Egy probléma is van vele. Párásodik az auto jobb fele.A belső levegőkeringetés gomba szar.Nem akar müködni.Ettöl párásodna? De pont a fele kocsinak.Pedig mindenhonnan okádja a forróságot.
Ötletek? Megy vissza gariba csak azér szeretném tunni.:)
Köszönöm a választ BLASIUS :) Azt hiszem meggyöztél, és mivel tényleg általában max ketten, nagyon ritkán hárman ülünk a kocsiba, igy tényleg nem kell ennél több :)
A fogyasztásról a véleményem pedig, hogy a mostani Ladám 12litere után az a 7.2 városi már semmiség :)) És másrészt inkább városon kivül használnám amugy is, mert a városba nem nagyon járok be kocsival!
Nekem ez van több, mint 2 hónapja. A motor viszi az autót, nem versenyautó, de városban elég dinamikus (bár nekem előtte szívódízelem volt). 5 személlyel Szilveszterkor megjártuk Sárvárt oda-vissza. Autópályán 120-130-as tempót tartottuk, de mentünk időnként gyorsabban is. Fogyasztása jó, nekem a gyári városi átlag (7.2) fölé eddig nem ment, akkor is csont dugós utakat mentem vele. Kicsit rezonál a 3 henger miatt, de nem vészes, elég csendes. Az enyém még az 58 lovas "hagyományos", a Tied már VVT lenne, igaz az csak 2 pacival erősebb. Ha nem állandóan sokadmagaddal és hegymenetben használod, akkor jó. Meg alacsonyabb a kötelezője is, talán a casco is.
Hamarosan egy új CORSA megvásárlására szánom el magam,de szeretném kikérni a véleményeteket, hogy egy 998kcm est ha veszek, akkor az mennyire jó? Érdemes azt megvenni? Vagy a 998kcm kevés? Dombnak felfelé mi a helyzet? Nem lassul nagyon le?
Kérek mindenkit,hogy aki tud válaszoljon :)
Attól eltekintve, hogy a téli gumi szokott a keskenyebb lenni bizonyos tapadási okokból, csak 2%-kal fog változni az órád csalása, de simán feltehető - gyárilag többet csal. Amit érezhetsz esetleg: jobban fekszik a kocsid kanyarban, bár ez inkább szubjektív érzés lesz csak.
A 155-ös gumi amúgy is elég keskeny, inkább használj nyáriként is 165 vagy 175-ös gumit.
Fizikailag rárakható, de nem rávaló.
A legtöbb C Corsára 175/65R14-et raknak, ennek átméröje 584mm.
A 155R13 ritkább, ez csak 578mm átméröjü.
A 165/70R13 568mm-es, tehát az eredetitöl már igen messze van.
Itt van egy jó kis táblázat a váltóméretekröl.
Figyusz, a táblázat szerint ez nem váltóméret. Ha nem uyganakkora, akkor több problémád is lehet, pl. csalni fog az órád. De kérdezz rá szakszervízben.
Sziasztok!
2 hete vetem át az új Corsámat a gyári 155/80 R13-as nyári gumikkal, most kaptam egy jó ajánlatot téli gumira ennek mérete 165/70 R13. Felszerelhető ez rá?