Skacok, milyen tuti megoldást tudtok karceltüntetésre? Pénteken egy b@rom@rcu végighuzta a motorháztetőm... :((((((((( l
Úgy tudom a fehér részeket nem lehet eltüntetni polirral, bár hallottam szines pasztáról amivel szoktak ilyesmit javitgatni. Erről tud valami bővebbet valaki?
Úgy láttam az UNIX-nál most óriási lengéscsillapitó akció van. Érdeklődd meg hátha mazdához is lehet kapni.
Egyébként engem is érdekelne hogy lehetne egy fordulatszámmérőt valahogy beleépiteni a gépbe. Márcsak azért is mert szeretném tudni hol vált az automata váltóm.
SzaboZe. Az FA az a 323-as első kiadása (asszem) Körlámpás és külön van oldalt a helyzetjelző és az index. Orrmotor hosszában, kardán hátsó kerékhajtás. Ha elmondjátok hogy lehet ide képet betenni szivesen belinkelnék egy picit.
Sziasztok! Véleményeteket szeretném kikérni, hogy szerintetek mennyi meló lehet egy 323-asban ('83-as) a nem "fordulatszámmérős" műszerfalat fordulatszámmérősre kicserélni. Lehet-e valahonnan jelet venni a fordulatszámmérőhöz, egyforma méretűek-e..stb? Akinek van ötlete, segítsen ki pls. E-mail is jöhet: nra@freemail.hu
Köszi
Robi
somSom: Igaz, nem nekem szolt a kerdes, de jovoheten en is benezek hozzad a cd-ert! Viszek cserebe egy ureset, oksa?!
Na, ujra lengescsillapito! :-) Ugy latszik nekem mindig ezzel lesznek gondok! Jovoheten ugrik a gepbe (elore) Monroe Sensa-Trac csillapito. A Koni is jo lett volna, de most anyagi okok miatt maradtam a Monroe-nal.
Na, majd meglatjuk! :-)
Csak a 9-est gyártják a 6-os 98 óta nincs, végül is elég szép kort ért meg a 91 gyártásba kerülés óta. Nem igazán szoktak manapság ilyen sokáig egy tipust megtartani.
somSom
Hi
Hívnak, hát vagyok:)
Az a baj, hogy eddig még a családban sem volt mazda, pláne nem vezettem.
De a Xedos-6 tetszik gyártják még:
2000-nél újra jövök:)))
Bye
En is itt vagyok ismet, de sajnaos el kell keseritenem a tarsasagot. ket hetre kulfoldre megyek aztan meg szabadsagra. iden nem sok vizet fogok zavarni errefele... Kevesebbet miont eddig.
mazdam ugy csorog mint egy hawaii zenekar, furcsa hogy csak hidegen csinalja... Lassan benne van a 215e, ugyhogy viszem a reiterbe...
mazdatalirol szinten lemaradtam, lehet hogy velem van a baj, hogy sose jo nekem:)
Nem nagyon emléxem rájuk,de szerintem nem is eladók!
Asszem ma láttalak,narancssárga és háromajtós ugye? A Soroksári úton...
Robbantott ábra a neten?Háát...találtam már néhány dolgot az FA-ról,de azok csak képek+semmi "komoly" műszaki leírás.Ellenben ha megér kilencezret,akkor angol nyelvű Haynes szerelési könyvet vehetsz az autódhoz(adnak hozzá műszaki szótárt is).Én vettem a BD-hez,elég jó!
Korrektnek tunt. Nem tudom, mennyire olcso, de nekem kinyomta ugy az ajtot, hogy a matrica is megmaradt rajta, es csak az ajto felet kellett fenyezni metalbol. Es olcsobban vallalta, mint az egyik Mazda-szerviz, ahol azzal fogadtak, hogy szerezzek ra masik ajtot. Egy probat meger. Valoszinuleg hozzajuk viszem majd az ujabb Mazdat is teljes fenyezesre.
Hol láttad őket, ha még elméxel rá? Én beleakadtam egy ilyenbe a mester utcában, de az már kockalámpás volt, de kardános még. Tettem egy cetlit a szélvédőre, hogy márkatárs meg minden de nem reagált:(((
A wankelre kiváncsi lennék, baróállatul mehet:)))
Nincs véletlenül valami weblap robbantott ábráról nem tudjátok?
Jó hogy előkerültél! :)
Persze szólok,ha látok eladó 323FA-t,de keménydió ilyet találni,én eddig ha 5-6 darabot láttam...
Tudtad hogy Wankel-motorral is gyártották?Én nem- rég tudtam meg.
Hát eladom az autómat. 1994-es Mazda 323F 1,6i, ötajtós, piros, bukólámpás legszebb mama kedvence autó. 110 ezer km, szervízkönyv, Eurotax szerint 1,320 e HUF. Tetőablak, központi zár, riasztó, magnó, Alpine hangfalak, csajozáshoz ideális (pasizáshoz se utolsó). Érdeklődni nálam, vérző szív jeligével. Alkudni ér.