Örök téma az Opel fórumon. :)
A lényeg: add rá a gyújtást és úgy kapcsold be a rádiót. A rádiók egy részénél ilyen egyszerüen müködik.
Ha nem jelenne meg a code, akkor a másik fajta rádiód van:
1. Add rá a gyújtást
2. Tartsd nyomva az AS gombot
3. Az AS-et továbbra is nyomvatartva kapcsold be a rádiót.
4. Ha hallasz egy pittyenést elengedheted az AS-t és hamarosan meg kell jelennie a CODE feliratnak is.
vinettu!
Következő módszerrel sikerült nekem:
Mindkét kezemmel benyúltam a dobozba,majd a hátuljánál elkezdtem felfelé nyomni,és kipattant.
Nem volt egyszerű,akkorát szólt,azt hittem eltört :)
Hogy kell beüzemelni a rádiót?
Próbáltam,de nem jelenik meg a "code" felirat a kijelzőn...
Angol leírás van hozzá,de hátha elírtak valamit.
Jó erős köröm kell hozzá. Én lefeszítettem a két hüvelykujjammal a felső élét majd elkezdtem húzni -szintén körömmel- lefelé-kifelé. Eközben a többi ujjamat nekifeszítettem belül a doboz felső lapjának, amellyel további nyomatékot fejtettem ki az ügy érdekében. Kijött.:)
Szia,
Jobb oldalt?
Én a tápot közvetlenül az aksiról szeretném,de a tűzfalon nem találtam semmi olyan helyett ahol ezt át tudnám vinni.
Van egy nagy fekete doboz a jobb oldalon az ablakmosó mellett azon keresztül vitte be?
Mennyi idő volt még megcsinálta?
Én nem magam akarom megcsinálni mert ha valamit elbarmolok akkor tudom h mit csináltam.
Ha bejutok az utastérbe onnan már nincs gond.
Mind a 2 oldalt van csatorna el lehet vinni a kábeleket azt már megnéztem.
Köszi
Az én szerelőm ha jól tudom mind a tápot mind az RCAt a jobb oldalon vitte, pedig mondtam neki, hogy azt külön vigye, mert attól zajos lesz a rendszer, de azt mondta, hogy ő csak így tudja megcsinálni. Szerencsére olyan erősítőm van, amiben van zajszűrő, így szinte nincsenek nemkívánatos zajok. De arról jobb nem is beszélni, hogy milyen lenne, ha ez nem lenne....
Sziasztok,
Mi májusban vettünk uj Corsát,augusztusra 2500 km lett benne akkor elvittem az első olajcserére.
Kb 10500 ft volt, 10W-40-s olajat tettek bele igy egy év vagy 15e km után kell vinni ujra.
Legközelebb én viszem az olajat és min 5W40-s tetszek bele.
Van olyan valaki aki komolyabb zenét tett bele?
Kérdezném tőle hol vitte be a tápot?
Köszi
Érdemes megcsinálni. Olajjal és szűrővel együtt kb. 5000FT-ból megvan. Olajat 5 literesben vegyél úgy olcsóbb kb. 4000-5000Ft , a szuro kb. 800-1000Ft, legyen még egy torx kulcsod is mert az olajtekno sapkajat azzal tudod kiengedni. Ez az az ivelt oldalu-csillag metszetű kulcs. Ha kiveszed a régi szűrőt majd, akkor láthatsz benne nagyon-apró kis fémforgácsokat ami a még egy picit egyenetlen fémfelületről kopott le. Ezt a "forgácsos" olajat érdemes lecserélni, gondolom azért, hogy ne koptasson és ne halmozódjon fel 30K alatt. Persze nem fog tönkremenni a motor ha bennthagyod, de jót teszel vele neki, még ha nem is látványosan.
Nekem is javasolta a service, hogy cseréljek olajat, mert azzal jobb lesz.
Amikor visszakérdeztem, hogy mivel lesz jobb,
és miért van 30 Ekm-nél (vagy 1 év) kell kötelező szervizre (olaj cserére) vinni,
akkor azt mondták, hogy végül is nem lesz semmi baja.
Én nem vagyok egy autó zseni de érdekelne kinek mi a tapasztalata.
Hát oil csere még nem volt. Nem igazán akarom lecserélni. Ha asztmondják elmegy vele akkor el is megy:) Hameg baja lesz akkor gari.Tegnap huzamosabb autopálya menet alatt frankon elfáradt a lábam a hülye gázpedál miatt...
De viszont szereti a mátra kanyargós utjait:))
2500km után már azért lehet neki egy kicsit nyomogatni:)Rövid vágták jót tesznek, inkább a lökésszerű gyorsításokat célszerü elkerülni.Nem szabad hagyni, mert ellustul.
Saját tapasztalataim:
A családban van egy 1.4-es C másfél éves alig 15Kkm-rel.A motor 10k-körül kezdett el beérni azóta a hangja morgósabb és jobban is húz.
Az E-gáz nekem sem tetszik, a tigrámban az X14XE sokkal élénkebbnek hat.
------------
Volt már cserélve az olaj? Sokan feleslegesnek tartják de szvsz nem illő a gyári töltéssel kihúzni az első kötelezőig.
------------
üdv
tourist
Kovacs Agi is (relative) alacsony, aztan megis o volt a vilagbajnok. De amugy atlagos termetu vagyok. Mint mondtam nem uszom versenyszeruen, csak az egyetemi bajnoksagon szeretnek jol szerepelni. Sajat magam allitom ossze az edzesemet, nem jarok egyesuletbe. Mondjuk itt a nemeteknel akartam jelentkezni az egyetemi csapatba, csak rossz idopontokban van az edzesuk(meg ugyis csak egy felevet vagyok itt). Meg kulonben is en mar kioregedettnek szamitanek...
Pont a motorháztető merevítési "törésének" meghosszabítási vonalában indult el.
(mértani közepe a szélvédőnek)
Elég bután bámultak rá:még ilyet nem láttunk,bla,bla,bla.
Mivel nincs semmi kül és belső sérülés,ezért garban cserélik.Szerintem rosszul rakták be,vagy a gumi alatt gyárilag sérült a széle és ez futott fel repedés formájában,vagy kicsit szorult,nem tudom.
Hat azt azert nem mondanam.:)))) Tavaly elott utolso elotti lettem az egyetemi bajnoksagon haton (igaz 13nevezo volt, tobbseguknek regen ez volt a szama). Ekkor aztan nagyon begurultam, es azota heti 3szor jarok uszni, hogy iden lealazzak mindenkit, immaron gyorson. Nem is allok rosszul, mert iszonyat sokat fejlodtem, igaz meg nem eleget. Viszont mar meg tudnam uszni a noi vizilabdazoknak a szintedejet.
Szerintem ne add el azt a Corsa-t hacsak nincs vele valami bajod, vagy létfontosságú az a Meriva. Hatalmas bukás ilyen fiatal autót eladni, ha kapsz érte 2 milliót az már jó. Én magam is szívesen Meriváznék már, de még várok 2 évet mert addig használom is és az értékvesztés elviselhető szintre vált. Ez csak az én véleményem persze...
Ez még nem az újabb. A cosmonál alapfelszereltség eza fajta optikás fényszóró. De mondta a srác hogy az ujjabb fajtákon már mind ilyen lesz.Ja még azér annyit hozzáteszek hogy nem én egymagam vettem:)Családban van(mutter) az autó:) DE én használom java részben;)
Én miután elértem az 1000Kmert, utána már mentem vele 170Et, igaz akkor rövid ideig. De 1500után már padlóval nyomtam neki itt a németeknél. Én is minnél többet úszom annál gyorsabb leszek, ebből következik, hogy az autómat is edzeni kell.:)))