Sziasztok! Múlt héten beszart a jobb hátsó ajtóban a központizár egység!Kicseréltem egy bontótra ,faszán müködik! De a rosszat amit ki vettem el volt a müanyagburkolat rajta vágva! Itt!!!
Műanyagot levettem igy jobban lehet látni! Szerintetek mit lehet innen javítani? Kiváncsi lennék rá? Amit kiszereltem azon 3 kivezetés van a csatlakozon, amit bontottan vettem 6 kivezetés van! Mi a különbség a kettő között? Mennyivel tud többet a 6 kivezetéses?
A xenonos B vectrában ugyanaz a dinamikus lámpaállítás (lámpaállító motor), mint a faceliftes omegában? Esetleg, ha tudtok eladót, vagy bontót, ahol valószínű kapnék, előre is köszi!
én annyira nem vagyok biztos benne hogy a szerelők magasról szarnak az ilyen esztétikai kérdésekre. ha megbizható, netán jó ismerős szerelőd van azok készséggel vállalnak ilyeneket is:) én is inkább szerelővel rakattam be az új lámpákat a vectrába, mert nem akartam mindenféle sarus módszerrel legányolni a csatlakozó átalakitást. szerelő aztán szerzett is hozzá 2 új B2es lámpához való csatlakozót (nemtudom honnan, de 2 nap alatt bennt voltak a lámpák) , és tényleg nagyon szépen konkrétan megoldotta. meg csinált már meg nekem sokkal apróbb cuccokat is az autón (pl generátor visszajelző a műszerfalon kiégett , kicserélte) tehát szerintem elviheted azért valami jó ismerős szerelőhöz hogy ugyan nézze már meg vagy szerezzen neked 1et bontottan ha lehet.
bár tény és való hogy a műszerfalat széjjel szedni sem lehet túl bonyolult, bár én még nem próbáltam... viszont majd 1x nekem is érik ez a kis kijelző átvizsgálása mert már a dátum elég hiányos (de ha megy a rádió az ugysem látszik), meg azthiszem az óránál 1 digitnyi hiba szokott lenni... a hőmérséklet még tökéletes , ami ugye a leglényegesebb szerintem ezek közül.
UI.: egyébként nagyon állatok lettek az új B2es lámpák , olyan fényerő tárul elém éjszaka, azthiszem felkelt a nap :) majd töltök fel róluk képet, csak most nem vagyok otthon , meg hétvégén sem megyek haza szal legjobb esetben telefonnal készült képet tudnék mutatni
Ez nem kenes vagasrol szol sajnos igy tudtam megoldani.... A szerelok ezt neked magasrol leszarjak sajnos......... Igy akkor mar a bontottat nem is mondom,hanem menjel el 1 opel szervizbe es ''jo penzert'' lesz neked benne uj.... Vagy olvass vissza,mert anno a Mumtaz kolleganak is volt valamilyen modszere-igaz az sem hiszem,hogy bejonne....
Ez a BC pixelhiba tipikus opel bibi.... Vagy megcsinalod-ez szinte ingyert van:
"Ha szétszeded, ahol a kijelzőröl a panelra megy a szalagfólia, ott van egy szilikon gumi.
Álltalában az eléggé eldeformálódik és már nem képes odaszorítani.
Én kivettem és sima szilikonpasztával megkentem a gumit, megvártam míg megszárad és összeraktam. Így már eléggé szorítja és hibátlan lett."
Vagy veszel bontottan 1 jot ill. ujonan elegge horror aron..... Ha bontottan venned szed ki a tiedet es nezd meg milyen szinu ''konektorba'' megy bele a csatlakozo a BC hatuljan-2 szinu van sarga es szurke.......
Egy hasznaltautonal aminel nem lehetsz a futott km-ben biztos igy lebontani a szervizet folosleges.... Ha nem volt meg olaj,szurok,vezerles-gorgokkel+vizpumpa ezt lassan elkezdheted..... Aztan a gyertyakat is lehet es fektarcsakat -beteteket is megnezni.... Utanna pedig johet a futo es kormanymu..... Csak vidd el 1 jobb szerelohoz aki atnezi neked es megmondja pontosan mi erett meg a cserere......
Szoval, B vectrások, aszonta veciv6 hogy ide is irjam be, őt szidjátok ha ilyenek itt nem illenek:) van
Vectra GTSről maradt
4 darab téligumim (Michelin Pilot Alpin,216/55R16H), egy szezonra még biztos jo, kettőre már nem ajánlanám nyugodtan - DOT szám látszik a képein ugye, nem titok. 4 darab acélfelnim, sérulésmentes egy pár hóláncom (Köenig supermagic 095, erre való, sosem használt)
A C vectrás topikban ezt mondtam árra: mittudomén. Uj acélfelni az mondjuk 15 ezer, ez ugyan nem uj de az acél nem öregszik, uj gumi mondjuk 37 (forras pasztoy.hu), a gumi mondjuk mondom egy szezonra jo, kettőre nem biztos, tehat legyen a gumi az uj ar 25%-a a felni meg legyen az uj ar 80%-a.
Ehhez meg jön a lánc, ami ujonnan, forrás Homasita.hu, mondom használatlan, tehát legyen az uj ár 75%. (uj ár 35 ezer, forrás itt: http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=1900200095&kat=iaao&text=).
Ha minden egyben, akkor Budapest-Szfvár - Dunaujváros körzetben elszállitom, és a gumikat előtte átnézetem és kiegyensulyoztatom, amiről viszek számlát igazolandó, hogy megtörtént)
Hat az tulzas lenne..... Szoval az enyem ugye koccos volt a bal elejenel(ha szembol nezzuk) Ott,tehat a bal lampanal nekem is befer,ezt akarom majd megcsinaltatni.... A jobbosnal pedig egy gyufaszal mondjuk,tehat az okes..... Vagy neked is koccos volt az eleje es ezt nem megbantasbol mondom v. a lokos rosszul van folrakva....Ha lesz idod es kedved nezd meg nem-e tudod foljebb rakni picit.
Ha valakinek van 2 liter 16voltos Vekije, az meg tudná nekem nézni hogy milyen csatlakozású motorhőfokjeladó van benne? 1. Fekete csőszerű 2. Kék négyzetes
Nem-ez B2-s lokos. Nagyon meg kell nezni valoban,mert nem igazan tunik fol.... Sajnos nem egyforma a 2 kodos.A racsnak az alakja mas igy nem passzol az egyik a masikeba....Mar neztem,mert azt is cserelni akartam B2-re.....
Ez az első kép ez nem B1-é mert nagyon nagy rajta a ködlámpa kivágás Vagy pedig a Lökháríton az a lyuk ugyanakkora és akkor elvileg a B1-es és B2-es Ködlámpa között nincs méret különbség a felfogatásnál?
Elvileg 10 perc leszedni ha a kartervédőről könnyen lejönnek a bolhák és van még egy kicsi nőgyógyász kezed és betudsz nyulni a doblemez mőgé mert ott is van egy-egy csavar valamint aki segít a doblemezt adig elhajlítani! Utánna már csak le kell húzni egy sínről ami fogja a két oldalán!
Kritikus dolog az én autómon Angel-eyes van és egy év használat után nagyon szarul néz ki rajta a müanyag burkolat tiszta karist az egész Kár volt érte!
Ha vkinek van első és hátso B2-es lökhárítója az szoljon el is tudok menni érte!
JA és elég macerás beállítani a lökhárítót egyedül nem lehet min 2 ember de legalább 3!
És magán vélemény az utángyártott lámpáknál mindig nagyobb lesz a rés mert szerintem ezeknek a lámpáknak kissebb az alsó része!
ha már így belebonyolódtunk a lökhárító kérdésekbe: bonyolult lekapni az első lökhárítót? most volt szerelőnél a veki, be lettek rakatva az új lámpák, meg még 1-2 apróság ami cserét igényelt , és a szerelőnek le kellett vennie a lökhárítót hogy berakja a lámpákat. csak az az apró gubanc hogy most elég nagy a hézag a lámpák és a lökhárító között nem igazán tetszik így , valszeg holnapi napomat erre rászánom. szóval bonyolult leszedni vagy csak pár csavar?
Gyárilag lenne,csak ez törve volt. tehát van egy B1-es Vekim B2-es lámpákkal, meg lökösökkel.Meg olyan, mintha ültetve lenne, mert a kasztnis szerint kicsit "lóg az orra" De én így szeretem. Csak mostanában elkezdett aggasztani a légzsák kérdés. Lehet, h nincs már bene, és kellene venni.... Szép ez az I500 lökös. Olyan erőtől duzzadó :)