Foglalkoztam én is a kijelzö programozásával. Pl. nekem inditáskor kiirja hogy "CORSA16V" :), ezért is lepett meg hogy a kijelzöt le lehetne kódolni?!
Ha kihúzom a rádiót a kijelzö nagyon jól elvan magának, nem "keresi" a rádiót.
Szerintem a Danubiánál tudják jól, nem kell kód. Esetleg az lehet hogy más kiosztású az alapból belerakott csatlakozó, meg az amit akkor raknak bele, ha gyári rádiót kérsz. De ez csak egy tipp.
Sziasztok!
Tehát:
A kijelző azért nem kommunikál,mert a gyárilag rádió nélkül kértem,emiatt lekódolták a kijelzőt.
Ezt egy szervízben meg tudják csinálni.Ingyé :)
Kijelző nélkül is üzemel,csak a kódbeírás és a állomás-kereső körülményes :-)
Igen, abba a műanyag részbe kellene becsúsztatni a keretet. Ha nem volt a kocsihoz akkor legyél morc és szólj nekik.:)
Egyébként enélkül is kipróbálhatod, nekem félig kilógott a tesztelés során. A fémkeret mindenképpen kell, mert csak az tartja meg rendesen a rádiót. Másrészt a beépítőkeretet is meg kell venned -ha még nem tetted meg- 4-5 ezer forintért (műanyag).
Az autóban alapban a "tárolódoboz"volt,vagy nevezhetjük fióknak is.
Beszerelnék ingyen és bérmentve,de messze vannak,ezért gondoltam kipróbálom és megpróbálom berakni.
Viszont a jelenlegi keret ami a fiók mögött van,az nekem műanyag.Gondolom még ebbe illeszkedne egy fém keret,amibe csusszanna a rádió.
Enélkül is ki tudom próbálni,vagy csak ezzel együtt működik?
petikeke: az OK hogy ezt adják a kereskedésben ha kéred, de van a rádiónak saját kijelzője? Ha nincs, akkor gyári, ha van nem az. Ha gyári akkor kutya kötelességük lenne beszerelni, ha nem, nyilván tiéd a feladat. Mikor újonnan megvetted mi volt a rádió helyén? Nekem ugyanis egy feketére festett fém tartókeret, de külön adták hozzá a fiókot. Amíg nem volt rádióm kioperálta ma keretet és fiókkal használtam, majd a rádió beszerzése után kicseréltem. Tehát mindenképpen jár hozzá a keret -a Club felszereltséghez legalábbis járt-, amennyiben ez nem így volt azt kérd számon a kereskedőn!
Nick_X14XE;vinettu;és mindenki más.
Bocsánatot szeretnék kérni mindenkitől,akit ezzel fárasztottam :-)
Remélem így sikerülni fog :-)
Nézzétek el nekem,de ez az első autórádióm és faipari sulit végeztem :-)
Abszolút! :)
Mint irtam, a viselkedés alapján: "a rádió és a kijelzö közötti kommunikációval van a baj!"
Ha nincs betolva a helyére a rádió, a csatlakozói sem érintkeznek rendesen, igy nem lenne csoda ha ez lenne a gond! :)
Lehet,hogy virtuálisan meg fogtok lincselni,de helyére kell pattintanom,és csak utána próbáljam,vagy ahogy eddig,még nem betolva a helyére kísérletezzek.
Lehet,hogy ez a baj?
Emiatt a forgácsolódás miatt lehet az is, hogy picit eszik belőle? Ha leengedem és 5W-40-et kap, akkor már jobb lesz neki és enni se fogja? Az ajánlott 7500 km-es olajcsere eltolható valameddig?
Ha már simán bekapcsolva sem látszik a SAFE, akkor a rádió és a kijelzö közötti kommunikációval van a baj!
Hiába próbál vmit kiirni a rádió, nem jut el a kijelzöig.
Csatlakozók, vezetékek rendben vannak?
A pittyenés rendben van, utána kiirná a rádió, hogy CODE és beirhatnád a kódot, de valami miatt nem látsz ebböl semmit.
Ha hallod a procedúra végén a pittyenést, akkor már a célegyenesben kell lenned. Marad a Safe felirat továbbra is?
Láttad ezt a rádiót müködni? Úgy értem biztos hogy nincs lekódolva, mert sokszor próbálkoztak a kód beirásával?
Ha gondolod irj egy mailt, megpróbálhatjuk kideriteni a helyes procedúrát.
Nekem nem jelenik meg,akkor sem,amikor csak simán gyújtást adok rá,akkor sem amikor AS+bekapcs+hang+elenged,az angol nyelvűben is más van,próbálkozom tovább...
Én is hasonlóan csináltam, csak a leírás talán nem volt tökéletes.:)
Rádiót beüzemelni? Én 1xűen bedugtam az antennacsatlakozót meg a kettős konnektort és ment. Nem volt különösebb vacakolás, bár az enyém nem gyári ezért nem használja a kijelzőt.