:) Nekem nincs ködlámpa sajnos. De ahogy elénztem a kapcsoló helyére be van téve egy vak hely, ami mögött ott figyel a csatlakozó kábelestül. Szóval valszeg be van kábelezve csak be kell cuppantani a lámpákat meg a kapcsolót. Nézd meg a biztositékokat!
Hat, 56e Ft volt mindennel egyutt (meg egy-ket dolgot allitottak, megneztek). A regit felujitottak (az elozo tulajnal), de ezzel egyutt szet is ganyoltak egy-ket dolgot, raadasul a felujitast is elegge sz*rul csinaltak meg... Nem igazan arra mentek, hogy tartos legyen, hanem inkabb arra, hogy meg eladhato legyen vele az auto - gondolom en! De most popec! Stabil, mint az allat! Most megint hozza kell szoknom - bar a jot konnyu megszokni.
SzaboZe, neked be van kotve a kodlampa? Mukodik? Nalam valami guba van azzal is! :-| Az izzokat megneztem, azok jok. De sehogyan sem tudom vilagitasra birni oket! Es emellett meg a hatso kodlampa kapcsoloja is bedoglott, benyomom, de nem marad "bekapcsolt" allapotba. Amig nyomom, addig vilagit...! Hetvegen lesz mit csinalnom... :-)
Szerintem az nem gond, az lenne gáz ha csak -10-et bírna. Az akku -25-30 közt már veszélyben van! Ilyenkor azt is ki kell venni estére. Láttam már felrobbant akkut Ladában, onnantól kuka a motortér.
Nem pottyoket akarok! :-) A hatso ablakra szeretnek valami feliratot a Mazda Klub-ra vonatkozoan! Egy kis reklam! :-) Nem feltunot, csak ugy szolidan! :-)
Csinaltam a gepemrol uj kepeket, ha beszkenneltem, akkor felteszem az uj kepekkel egyutt! :-)
Hat en nem tudom, hogy mi volt benne eddig, ezelott, regen... :-| Azt tudom, hogy most fagyallo van benne, a szerelo szerint -40C-os, nem tul sok az egy kicsit...?! :-o
Na, lengescsillapitok rendben! :-)
Futes: ugy nez ki, hogy a radiator vizkoves. :-| Megprobaljuk atmosni, ha nem megy, akkor mindenkeppen ki kell szerelni. Az pedig nem lesz valami egyszeru moka!
Ismertek valami normalis helyet, ahol dekor feliratot lehet vagatni, amit pl. az auto ablakara lehet felnyomni. Ugy kellene, hogy en viszem a mintat (file, papir) es ok pedig kivagjak foliabol. Nos?
Az otthoni polírozással vigyázz mert ha nem jól csinálod megmarad a nyoma ( csíkos lesz vagy beleé). Én egy fényezőhöz vinném, ők csinálják a legszebben, persze otthon olcsóbb.
BG-s 323F utolsó gyártása: 94. 01. úgyhogy 10. havi első forgalombaállítás lehetséges. Vagy a vámolásnál fiatalítottak az autó életkorán:-)))))
Van egy 83-as 626-om. Teljesen meg vagyok vele elégedve, de már rozsdásodik.
Tudtok ajánlani, olyan helyet (internet cim, telephely), ahol tudnék venni egy ugyanilyen autot muszaki nelkul, alkatrésznek.
Az auto metálzold, 5 ajtos, 2.0 benzines.
Szerintetek mit lehet elkérni egy ilyenért?
SzaboZE: Polirozas? Igazsag szerint teljesen amator modon alltam hozza. Nincs polirgep - csak egy nagy teljesitmenyu furogep es egy polir-korong. Ennek olyan csuklos korongja van, igy (valamilyen szinten) kepes kovetni az kaszni vonalat. Aztan kellett meg egy rendes adag polir-paszta. Ezt festekboltbol tudod beszerezni. Nem nagy ordongosseg! Ha nem vetted eszre nalam, akkor egesz jol sikerult, amit csinaltam! :-) Polirgepet esetleg erdemes lehet kolcsonozni, az azert gondolom egy fokkal jobb, mint a furogepes dolog. Arra figyelj, hogy a polirozott resz arnyalatban eluthet a "kopott" reszektol... En probaltam valami atmenetet belevinni, hogy ne legyen olyan feltuno. Persze, ha van idod, erdemes az egesz autot megfenyezni...!! :-)
:( Van polírgép? :) Hát nemtom, igazából nem tűnik nagyon durvának. 25k-t mondtak fényezésre. somSom aztmondta azért próbáljuk polírozni mielőtt keresztet vetnék rá. Hogy kell polírozni, meg tudom én is csinálni?
SzaboZE: Az korrekt!! :-| Akkor ezek szerint tulsagosan melyen karcoltak meg az autot! Mikor az enyemet megnezte egy fenyezo, nekem is ezt mondta. Aztan jott otthon a polirgep + paszta. Utana visszavittem, akkor azt mondta, hogy egy-ket evet elmegy a dolog, de utana fujni kell, nincs mese. Azert egy ilyen autonal mar mas az arfekves... Tudsz valami jo helyet? :-o
Musty: Nem allitottam, hogy nem keszulhetett kesobb bukolampas 323. En csak azt mondtam, hogy az enyem nem olyan! :-)
Futes: Tegnap leadtam az autot a szerelonel. O azt mondta, hogy tobb oka is lehet a futes-hianynak:
1., vizkoves a radiator
2., valami csappantyu, ami szabalyozza a bearamlo melegviz mennyiseget, megszorult
3., levegos a rendszer
4., (erre nem emlexem!!) :-))
Szoval estere (remelem) kiderul, hogy mi volt/lehet a bibi!
SzaboZE: Megjottek a kepek, hamarosan fel is teszem oket, csak most egy kicsit behavaztak a munkahelyen es keson is erek haza. Igy most otthon sincs nagyon idom, de azert ha lesz szabad par percem, akkor megcsinalom! :-)
Musty: a Mazda csak japánban gyártott Hiroshimában! Az a 94/10 szerintem üzembehelyezési időpont, nem mindegy! Állhatott akár egy évet is raktárban! Én is láttam már 92-ben üzembehelyezett 85-ös Mazdát!
sziasztok jol elvesztem,de nagyon az auto szerzesre adtam a fejem.
Gangsta: nincs igazad 1994 vegeig gyartotak meg a bukolampast parhuzamosan a masikkal csak nem vagyok benne bizti hogy Japanban.
En pl ismerek egy 1994/10 bukolampast.kuldok cimet is ha nem hiszitek.:-)))
Futes:langyos a levego ha pl a cso nincs a helyen,termostat,keves a hutovized igaz akkor hol fut hol nem.
amugy az enyembe brutalis lett 7 x mostam at a rendszert es meg akkor is rozsdas volt.kb5 p utan forro a levego ugy hogy nincs garazsba.
Caris:ha tudsz vkit akinek kell 323f es buko akkor itt az enyime :-)))
Nekem is eléggé gyenguszka a fütés a kocsiban. Éppenhogy langyos levegőt fúj, de ugye ez semmit nem ér mert a hideg vas kaszniból csak úgy jön a hideg. A kezem majd le fagy. Hétvégén lekaptam a ventillátor fúvócsövét és porszivóval a fütőradiátor dobozából (visszafelé) kiszippantottam egy zsák száraz levelet meg miegymást. A fütés kicsit javult de még igy is nagyon gyenge. Megnéztem a fütéscsöveket is a radiátornál, de azok olyan forróak hogy alig lehet megfogni. Nem értem. Talán a fütöradiátor el lehet tömödve, vagy gyárilag ilyen kevés hőt ad le? Nincs tipp???
Indulás:
Külső hőmérséklet 5 fok
Beindit, fél percet áll, megtesz 500 métert C betűnél a hőfokjelző. 2 perccel később motorhőfok optimális, fűtés ezerrel, 10-dik percben belső hőmérséklet 25,8 fok, külső 7,4! :))) A külső hőmérsékletjkelző a kasztni melegedésére csal.