Ezt nem tudom. Viszont egy dolog eszembe jutott, ezt még egy autóbuzi ismer?söm mondta: mosásnál figyeljetek a motortérre! Azaz: a szélvéd? alatt/el?tt a trutyi lemegy az ablaktörl?nél, és ha megfigyelitek, belül van egy csapóajtó, amin keresztül a lé lemegy az autó alá. Namost takarításkor szedjétek ki a rothadt trutyit ami megakadt ott, mert ha eldugítja a csapóajtót, megállhat a lé felette, és bebüdösödhet meg ilyesmi...
Látom van érdeklödés a gyorsulásmérö kütyü iránt. :) Csinálok pár videót a müködéséröl hamarosan.
Csak magamnak bütyköltem egy példányt, de ha van rá igény tudok még néhányat késziteni!
A müködésröl: a gyári kijelzöt használja a sebesség, vagy a gyorsulást/rugalmasságot jellemzö adatok kiirására.
Négy gomb van elrejtve a hamutartóban, amivel a menüjében lehet navigálni. Ettöl eltekintve semmi visszafordithatatlant nem kell csinálni az autóban/vezetékezésben. A rádiót is ugyanúgy lehet használni, mint elötte.
Egy tenyérnyi nyomtatott áramkör amúgy, ami el van rejtve a müszerfal mögött. Hozzá lehet kapcsolni PC-hez (programfrissités/adatok letöltése/grafikonrajzolás stb).
Akit érdekel bátran keressen meg magánban!
Ezt én is észrevettem! De azt néztem még hogy nem viz függő.(nálam) Néha vissza áll, néha nem..érdekes. Bár annyira nem zavaró.
opelroy!
A clio II esekben is van ilyen. Szerintem is baromi jo ötlet:)
Nick_X14XE!
Mekkora meló ezt megcsinálni?? Meg egyátalán hogy csinálod meg? Vagy ez nem publikus?:) Mer engem is érdekelene:))
Bár ha uj autoba raknám tuti röpülne a garancia..:(
Azt én is innen a topicból tudtam meg. Igaz akkor még csak 1 hetes volt a kocsi. "Szerencsére" másnap esett, így minden kitolatásnál ezzel játszadoztam. Amúgy ha nincs elég víz a hátsó ablakon, akkor nem megy vissza a helyére a lapát, csak ha ráküldöm a trutymót. Nálatok is?
Jah! Ez a BCM modul egyik jótékony tulajdonsága. Lassan ez már alapkövetelménynek számít. Egyelőre főleg a nagyobb kategóriákban alkalmazzák Ford Focus, C-Vectra, Meriva. Ezért egy PIROS PONT a Corsának!
Ti azt észrevettétek, hogy ha megy az els? ablaktörl? - és csak az - akkor amint rükvercet kapcsoltok, elindul a hátsó is, és megy addig mig hátramenetben van a váltó...Hát én csak ma vettem észre, pedig lassan már 1 éves a jószág:) Azért ez jópofa:)))
Ki tudja megmondani, hogy mennyi a végsebessége az 1,3 corsa cdti-nek? A szervízkönyv szerint 169km/h, de kinek mi a tapasztalata? Mennyi volt a legtöbb amit mentetek vele?
Szia Corsa Sport!
Üdv a topicban, szivesen látunk! Az hogy a kijelzö kiirja inditáskor, hogy CORSA16V egy utólag beszerelt elektronikus ketyerének a mellékszolgáltatása. A fö funkció, hogy tud sebességet, gyorsulást, rugalmasságot mérni.
Még mindig vannak megvalósitásra váró ötleteim, ha érdekel a téma dobj egy levelet és majd irkálok hogy áll a project. :)
B vagy C Corsád van?
Már egy ideje figyelemmel kisérem a fórumotokat és nagyon megnyert. Ha megengeditek akkor bekapcsolódok hozzátok.
Magamról : 15 éve vagyok folyamatosan Opel tulajdonos, főleg Corsa ( 8 db) de volt Astra (4 db ) Kadett (1 db). Főleg a Corsa-k érdekelnek és ezeket előszerettel piszkálom. Jelenleg egy Corsa Sport 1.4 16V van kínzás alatt. Egy csöppet piszkálva. Az optikával nem nagyon foglalkozom, mert szeretem, ha csodálkoznak a leelőzöttek. Nincs fekete fólia, mert vállalom az arcom, nincs kályhacső, mert nem szeretem a ha hallják, hogy jövök, nincs mindenféle spoiler, mert a parkolóban jobb beleolvadni a tömegbe, és ha összetörik, vagy karcolódik drága a javítás és a menet tulajdonságokban sem nagyon érvényesül.
Főleg a motor érdekel és azon belül is a teljesítmény növelése normális határokon belül, elérhető eszközökkel.
Remélem ennyi pillanatnyilag elég. Ha bármilyen kérdésetek lenne, vagy nem láttok szívesen nyugodtan jelezzétek.
Az első kérdésem :
Nick_14Xe-től kérdezném, hogy a kijelző átkodólását,hogy oldottad meg?
Az nagyon jó ár! Főleg a légkondis megoldással.
Úgy látom kb hasonló a használat módja. Bár mi kifejezetten hosszú távra még nem mentünk vele. Az utazót szerintem 110-120-ra lehet tenni. Biztos bír többet is, dehát ez mégiscsak kisautó :o)
Korrekt és gazdaságos kocsi szerintem Az olasz motor viszont szereti a múlt hetihez hasonló melegebb időt.
Vinettu!
Nem enyém az autó - szép is lenne 20 évesen :o)- de ma is voltam 85-ösön. Én a győri végén lakom :o) Előzgetés továbbra is ötösben.
Sötétben jöttem haza, Enesére kb 90-nel értem be, majd tartottam a 70-et. Kiértünk a faluból, fel 110-re, aztán megelőzött az addig mögöttem jövő. Egy rendőrautó. Aztán visszalassított 90-re, már kezdtem félni hogy megállít. De csak nevelő szándékkal feltartott :o)
Els?sorban városban való menésre kellene(napi 60-100km) ill. havi 1000km hosszú útra. Els?sorban a fogyasztása miatt érdekelne mível csak 2-3 szeméély szállítására lenne szükség.
Kaptam egy ajánlatot ami 3 millió huf (természetesen vadi új kocsiról van szó)lenne és a következ?ket tartalmazná: abs,2légzsák,elektromos ablakemel?, riasztó, fejtámla, immo., metálfény, stb. Szinte minden lenne benne a légkondin és a rádión kív?l.
A légkondit utána az egyik ismer?s?m garival 100,000-ért beleteszi.
Szóval nem tudom, hogy mit tegyek....
Várom a többiek tapasztalatát is...
+
1800 felett a dinamika. Aki ismeri a 85-ös utat, az szerintem értékeli h sokszor lehet ötösben előzni.
A fogyasztás. 5 körül alakul. Városban picit több, azon kívül valamivel kevesebb.
-
Lassan melegedik be. Kell neki 3-4 km.
Szerintem rövid az ötödik fokozat (lásd előzések :o)... vagy kéne egy hatodik bele.
Ált. a Corsáról:
+
4 darab 180 körüli ember is elfér benne akár hosszabb távon.
Szerintem az első ülései kényelmesek. Nem az első másodpercben, hanem hosszab távon érezni.
Általában megbízhatóak. (És a JTD-ről se nagyon hall az ember rosszat.)
Értéktartás a jbbak között van.
Jó értéktartás
-
A műanyagok nem túl szívderítőek. Bár sajna kiskategóriában ez az átlagot jelenti.
Nekem a szélzaj 100-tól kicsit nagynak tűnik.
Az extrák kiskategórián túl mutatnak- árakat tekintve
SZVSZ elég behatárolt a vevőkör. Ha normálisan felszereli az ember, annyiból hasonló Focust kap. Vagy akár MeganeII-őt 6 légzsákkal. Igaz, 1.4-es benzines mocival. Szerintem autópályára, országútra inkább ilyen kategóriát érdemes.
Városi használatra pedig szerintem benzinessel is oké lehet. (Havi 1000 km-ig mindenképp.)
Tényleg, mire használnád?
Amivel járok, azzal naponta 100-150 km-t teszünk meg. Kb. kétharmad részben városban. És így is kell 40 ezer km a megtérülésig.
Ha eszembe jut még valami, azt leírom, de szerintem már ez is elég hosszúra sikerült :o)
Foglalkoztam én is a kijelzö programozásával. Pl. nekem inditáskor kiirja hogy "CORSA16V" :), ezért is lepett meg hogy a kijelzöt le lehetne kódolni?!
Ha kihúzom a rádiót a kijelzö nagyon jól elvan magának, nem "keresi" a rádiót.
Szerintem a Danubiánál tudják jól, nem kell kód. Esetleg az lehet hogy más kiosztású az alapból belerakott csatlakozó, meg az amit akkor raknak bele, ha gyári rádiót kérsz. De ez csak egy tipp.
Sziasztok!
Tehát:
A kijelző azért nem kommunikál,mert a gyárilag rádió nélkül kértem,emiatt lekódolták a kijelzőt.
Ezt egy szervízben meg tudják csinálni.Ingyé :)
Kijelző nélkül is üzemel,csak a kódbeírás és a állomás-kereső körülményes :-)
Igen, abba a műanyag részbe kellene becsúsztatni a keretet. Ha nem volt a kocsihoz akkor legyél morc és szólj nekik.:)
Egyébként enélkül is kipróbálhatod, nekem félig kilógott a tesztelés során. A fémkeret mindenképpen kell, mert csak az tartja meg rendesen a rádiót. Másrészt a beépítőkeretet is meg kell venned -ha még nem tetted meg- 4-5 ezer forintért (műanyag).
Az autóban alapban a "tárolódoboz"volt,vagy nevezhetjük fióknak is.
Beszerelnék ingyen és bérmentve,de messze vannak,ezért gondoltam kipróbálom és megpróbálom berakni.
Viszont a jelenlegi keret ami a fiók mögött van,az nekem műanyag.Gondolom még ebbe illeszkedne egy fém keret,amibe csusszanna a rádió.
Enélkül is ki tudom próbálni,vagy csak ezzel együtt működik?
petikeke: az OK hogy ezt adják a kereskedésben ha kéred, de van a rádiónak saját kijelzője? Ha nincs, akkor gyári, ha van nem az. Ha gyári akkor kutya kötelességük lenne beszerelni, ha nem, nyilván tiéd a feladat. Mikor újonnan megvetted mi volt a rádió helyén? Nekem ugyanis egy feketére festett fém tartókeret, de külön adták hozzá a fiókot. Amíg nem volt rádióm kioperálta ma keretet és fiókkal használtam, majd a rádió beszerzése után kicseréltem. Tehát mindenképpen jár hozzá a keret -a Club felszereltséghez legalábbis járt-, amennyiben ez nem így volt azt kérd számon a kereskedőn!