Hát ebben a jó időben nem igazán van kedvem nekiugrani,pláne,h este tesszük le,reggel vesszük fel a kocsit,úh ha nem tudom összerakni,ülés nélkül maradok,az 1.8 meg nem jön ki a barlangjából,csak a hétágú napsütésre :)
Nem lukas,nem szakadt,nem retkes,nem leélt bal egyes ülést keresek ésszerű áron villámgyorsan! Köszönöm!
Nem a fogyasztással van baj,hanem a teljesítménnyel.De félre ne érts,nem akarom leszólni,csak messziről elkerülöm a "kis motor/nagy kasztni"-autókat :)
Szerintem minden opel csipegeti az olajat,van itthon dobozban tartott,kevesett futott 1.8-as és 300.000-el dicsekedhető 2.0,mindegyiknél kell öntögetni időnként. Ismerősöm ezres v. egykettes (nem tudom pontosan) kis corsa van-je detto.
A zár szerkezetet mennyiért vetted ha szabad tudni? Mert a miénkbe is kezd rakoncátlankodni néha nyit és nem zár néha fordítva és előfordul olyan is ,hogy működik tökéletesen, kicsit zavaró a dolog. Múltkor kivettem én is, hogy hátha mikrokapcsoló cserés mint a társa volt de sajna nem, és én is néztem, hogy 6 kivezetéses viszont csak 3 van használatban a manuális ablakos változatnál.
Igen,volt gari csak utanna ment az eszosztas:hogy hat ezert+azert nem birta ki-mindet az ipsere akartak kenni,igy o veggondolta es rajott nincs ertelme pereskedni+az auto is kellett...... :-((
hát az szivás:S de nem szoktak ilyenekre garanciát vállalni?? olvastam valahol neten hogy 6 hónap garancia vállalás kötelező lenne a motorgenerál után. megtett kilométerre is lehetne ilyen
Nem-nem jon ki annyibol........ Rozsdasodas a kerekiveknel,de 98-as utanin mar valtoztattak,azok jobban le vannak kezelve. El kell vinni bizony 1 szervizbe,ha van komolyan kiszemelt jargany,es ha van hiba akkor mindjart megterult a szerviznek fizetett penz. Ha pedig nem komoly hiba v. hibak akkor lehet alkudozni az eladoval....
motorgenerál nem tudom mennyi lehet. biztos függ attól is mennyire mélyreható, meg milyen minőségű alkatrészekkel csinálják. a gáz legfőképp a szelepeket teszi tönkre ha nem figyelünk oda. ugye a gáznál más végtermék keletkezik égés után , nagy részben vizgőz. és a viz nem valami jó kenőanyag a szelepek számára. tehát például leállítás előtt 1-2 km-el érdemes visszaállítani benzinre. ezzel meghosszabítható az autó élettartama sokkal...
rozsda: hátsó ívek a jellegzetes pont. azokat szokták is idővel cserélni, enyémen már nem original, látni, meg nekem a küszöb volt kicsit, de azt kijavitgattam kalapácslakkal...
a gáz által a kopás szemmel nem igazán vizsgálható sajnos, ellenben a motorhangot figyeld meg nagyon, alapjáraton nem-e zakatol, egyenletesen jár-e (főleg hidegen, miután leállt az autómata szivató). benzinen és gázon is próbáld ki hogy megy. valamint szerelőt persze vihetsz, de mindenképp vidd el a megvétel előtt egy állapotfelmérésre valamilyen opel szervizbe. ha ezt netán a tulaj nem engedné akkor tuti valami gond van az autóval. ha pedig elviszed úgyis kiderül minden. én mondjuk nem vittem el amikor vittem, kicsit rá is basztam ezzel, mert vizpumpa is és generátor is első 10ezer km-en csapágyas lett.... de hála istennek (lekopogom) az autó motorjával nincs baj, és a gáz sem régóta van benn (4 éve)
Egy ilyen motorgenerál mennyit kóstálhat? Ugye nem jön ki 100-ból? Mire figyeljek, ami jobban kopott a gáz miatt? Elég, ha szerelőt viszek magammal, vagy el is kell vinni szervízbe, hogy műszerrel is méregessék?
Van valami jellegzetes hely, ahol hamarabb kezdenek rozsdásodni?
hát nem biztos hogy csak az összeszerelés minőségével lehet baj, az is lehet előszörre valami utángyártott alkatrészekkel csinálták és azért... vagy rosszul járatta be utána?!
Elvileg a gyarival azonos kompresszio erteket kene produkalnia........ Viszont mikor voltam az osszel klimat tolteni az egyik Bosch szervizben eppen 1 passaton vegeztek generalt..... De ugy,hogy elotte volt 1 mar kb. 6000 km-el a srac szerint.....Tehat az elsot nagyon elbaszhattak -igaz azert valasztotta a tulaj masodjara ezt a szervizet......
annyi lemaradt hogy az 1.6osok elvileg szinte új koruk óta fogyasztják az olajat, tehát nem arról van szó hogy ez azonnali motorgenerált igényel. sajnos ezek ilyenek.
egyébként egy motorgenerál után vissszanyerhető a motornak a gyári teljesitménye, vagy az már sosem lesz ugyanolyan?
nekem benzin/gázos 1.6 16V Ecotec van. jelenleg 155ezer km-el. az olajfogyasztás nálam 10ezer km-en körülbelül 1 liter, ami szerintem nem vészes, ugyis 10-15ezrenként illik elvinni olajcserére. viszont a fogyasztás amit gázból produkál emlitésre méltóbb. országúton 7 liter gáz környékén lehet megállítani, és nekem városban sem igen kúszik 10 liter fölé a fogyasztás. vegyesben 8 liter körül mindig kijön. viszont ha gázosat veszel, arra nagyon figyelj hogy milyen régóta van benn a gáz, ugyanis ha nem megfelelően használják az autót gázon hamar tönkre lehet tenni a motort. akármennyire is hirdetik hogy jó a gáz és nem árt a motornak, azért mégsem arra lett tervezve az az autó, szóval hosszú távon nem az igazi neki, ezért néha kell használni benzinen is (pl én most csak benzinen fogom használni, amig ilyen alacsony a benzin ára) a gáz miatt sajnos előfordulhat hogy előbb el kell vinni egy motorgenerálra, mint benzines társait, azonban ha újra felmegy majd a benzin ára , és biztos hogy fel fog menni, lehet hogy elég hamar behozod ezt az anyagi hátrányt vele.
Udv! Igen,az 1.6-nak az olajfogyasztasa emlitesre melto problema..... A motorfelujitas az bizony nem az ''olcso'' kategoria.Nem tudom mennyi lehet pontosan mivel egyik automat sem kellett soha szerencsere..... Az automatatol ne felj nem igaz,hogy szervizigenyesebb lenne..... Ott is az olajszintre kell figyelni es megfeleloen hasznalni es nem lesz vele problema. Viszont a motort jobban kimeli.....A fogyasztas nekem a 2.5 v6-nal automataval soha nem volt tobb 1 liternel a manualis javara......ez pedig minimalis....
Nagyon megtetszettek ezek az autók, szeretnék egyet, de lehetőleg gázosat, ki tudja, mikor megy megint 300 (400? - 500?) fölé a benzin ára. Eddig egy hozzáértőt kérdeztem meg, egy taxist, akinek évek óta Opeljei vannak. Ő azt mondta, egy 1,6-os ECOTEC motornál már 200e km fölött komoly problémák jöhetnek ki, bár konkrétan csak az olajfogyasztást említette. (A kiszemelt példányban 215 körül van, óra szerint.) Szeretném megkérdezni tőletek, hogy kb mennyi a gyűrűzése egy ilyen motornak, ill. mire figyeljek még vétel előtt?
Van egy másik is, ami tetszik, az automata váltós, nagyobb motorral. Ha egy automata váltóval baj van, nagyon drága a szervizelése? Többet fogyaszt a váltó miatt? Nem vagyok BP-i, ezért a legjobb előnyeit nem használnám ki, de eddig csak ezeket találtam.
hát nemtudom. én most mentem 150 km-t hétfő óta (akkor tankoltam tele a vekit). azóta csak városban mentem, korán reggel egyetem és albérlet között meg néha vásárolgatni. ilyesmik. meg ma este 1 kicsit kihuzattam, had kormolódjon ki. ezzel együtt 12,5 liter benzin fért a tankba most. ez 8,4 literes benzinfogyasztás 100 kilométeren . szerintem teljesen korrekt az 1.6 16V-től. ha országútról van szó, meg lehet állítani 6 liter környékén
Hat ezt meg nem is figyeltem pedig en is ott csereltem pontosan -igaz ujat vettem bele. Lehet az ablakok vegett....Tehat olyanbol van ahol hatul is van elektromos ablak es azt is huzna elvileg zaraskor.....-ha hulyeseg akkor bocs,de hirtelen erre gondoltam.
Ilyet meg nem produkalt az enyem..... Ha van kedved akkor mindenkeppen meger 1 probat,mert ulest ami futheto is nem igazan fogjak odaadni,hogy megbontsak a garniturat..... :-((
Aszem eltört a vezetőülés támlájának a racsnija a jobb oldalon,mert bal kanyarban jobbra dőlve dől hátra a támla jobb oldala is.Valakinél volt már ilyen probléma?Javítható 10 perc alatt vagy inkább üléscsere? Van itt valakinek "javítószettje" hozzá vagy komplett ülése,ami plüss,szélén sötétszürke,középen is sötétszürke,színes %%%%%% mintával.Ja,és fűthető! SOS!