somSom: Koszi, hogy utana neztel!
Hat az a 4400Ft/ora eleg huzos... :-( A nyito-zaro lamellara mi is gondoltunk, de a szerelo szerint az oke! De azert megnezem majd megegyszer!
Lehet valahol konyvet kapni a 323F-rol? Nem olyan autoszereloknek szolo "lexikon" kellene, csak egy alap ismerteto - tippekkel, trukkokkel tele! :-) Vagy csak almodozom...?! :-o Jo lenne egy "megmaradt" hasznalati utmutato, ugyanis azt nem kaptam a brigrahoz...! :-|
Ha a radiátort ki kell venni elég húzós (műszerfal ki-be sok óra/4400+Áfa).
a szerlők mondák nézd meg kinyílik e a lamella ha fűtést bekapcsolod.
somSom
SzaboZE: Nekem az autoszerelo azt mondta, hogy (valoszinuleg) ki kell venni az egesz muszerfalat, legzsakokkal egyutt, aztan kijon a radiator. Ez egy nap. Egy nap amig kitakaritjak, nyomasproba, stb. Es egy ujabb nap, amig az egeszet visszapakoljak az autoba! :-| Szoval nem lehet egyszeru muvelet! :-)
És hogy kell kivenni a radiátort? Nem nagyon tudom azt sem hogy hol van. (BD)
Hej, Akashi mázlista vagy hogy ilyeneket csak úgy meg tudsz csinálni... :)
Drukkolok.
Megnéztem a fütést. Kimostam a rendszert, de nem javult. Aztán kiporszivóztam a fütőradiátort. Alig javult. Ma leszedtem a fütőradiátort, (ISZONYATOS SZÍVÁS!!!) és kitisztitottam. Találtam benne mindent. Többek között egy kulcsot:), bogármaradványokat, falevélzúzalékot, pókhálót, meg valami szmötyit. Újra átporszivóztam, aztán bevágtam a víz alá és kimostam a radiátor lamellái közül a 23-évnyi koszt!!!!!
Most meleg levegőt fúj!!! Persze alapjáraton csak langyos, de ha pörög a motor jó meleg jön végre:)) Eddig 2-es fokozaton hideget fújt.
Holnap a reggeli hidegben le lészen tesztelve, hogy üzemi körülmények között is müxik-e.
Hétvégén beterveztem egy gyürüzést, mert füstölni kezdett a gép. Drukkoljatok hogy sikerüljön.
Olan luk nincs, csak olyan amin hátul távozik a cucc. Téli cucc: fekete 14-eslemezfelni passzmilyen tipusú és Continental TS??? téligumi. Sajnos a mérete 175/65, szóval most csal vmennyit a km óra (egészen pontosan 3%-ot).
Nalam is van egy lyukacska a kipufogo rendszeben. A motor (leomlo) utani kotesnel van egy repedes, amit meg kell(ene) hegesztetnem. A szerelo szerint nem kell cserelni, mert (meg) hegesztheto allapotban van. Majd meg ezt is meg kell ejtenem!
Milyen teligumijaid/lemezfelnid van?
Megnéztem a végét, de csak egy luk van a kipuffogón!!! :))) Még eddig nem mentem 160 fölé, eccerűen nem adódott alkalom. Pedig kiváncsi vagyok. Érdi emelkedőn nem gond a 150-160, egyelőre ez biztos. Igaz a BD is felment 150-el...
Hat elmeletileg igen... :-) Kerdes, hogy mennyit dob rajta ez a Remus dob. Megnezted mar az autod veget? Nalam 1 szemellyel, sima uton, elenyeszo oldalszel mellet ~180km/h volt a max. (Nem egy 626 GT!) Ennel tobbet meg nem tudtam kihozni belole. Viszont a MOL Tempo 95-tel erezhetoen jobban meg az auto! Majd kiprobalom a Shell VPower-t is! :-)
Hat gozom sincs, hogy az milyen kipufogo, de az az egy kiztos, hogy gyari Mazda cucc - amint a kepen is lathato, amit feltettem a "Tagok"-hoz. A hangja nagyon szep, en szeretem. Nem tul brutalis, de azert mutatja magat...!
SomSom, nem tudsz errol valamit? Milyen dob lehet a csovek utan?
SzaboZE: Hmmm... Nekem meg van kodlampam, oszt' megse eg! Na, majd megnezegetem! Mindenfele szereles elmaradt, csaladilag akadalyoztatva voltam... ;-)
RX-7: Hat nem gyenge... (az auto sem!) ;-)
Az a gaz az ilyen leultettett, spoilerezett autokkal, hogy peldaul Erden a mi utcankba meg nem szakadna le az eleje, de a kovetkezoben... :-D
Ugyhogy a 323F nem lesz feloltoztetve! Nekem igy is tetszik! :-)
:) Nekem nincs ködlámpa sajnos. De ahogy elénztem a kapcsoló helyére be van téve egy vak hely, ami mögött ott figyel a csatlakozó kábelestül. Szóval valszeg be van kábelezve csak be kell cuppantani a lámpákat meg a kapcsolót. Nézd meg a biztositékokat!